mä en tule täältä makkarista ikinä pois

clivia
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin kukaan:
Provohan tää on

Tuskin kukaan panee päivällä lasten päikky-aikaan kaikissa seksihepeneissä.

Kaiken tekin uskotte, sallikaa mun nauraa
Se on harmi jos sun seksielämäs on tylsää ja mitäänsanomatonta.Kaikilla ei ole.

 
Ai tää on vielä täällä :D

Ja ei tosiaan ole provo, näin sairas mäKÄÄN en ole että tälläst keksisin :whistle: Nyt onneks voi jo nauraa, eilen kun anoppi lähti niin puitiin miehen kanssa tätä, sit se kysy että muistanko kun hän parikin kertaa sano siinä että " Ihanasti sun persereikä on auki" :whistle: :whistle: :ashamed: :ashamed:

Anoppi on aina ollut tollanen, änkee vaan, ei ollut kuulemma viitsinyt pimpottaa jos ollaan nukkumassa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin kukaan:
Provohan tää on

Tuskin kukaan panee päivällä lasten päikky-aikaan kaikissa seksihepeneissä.

Kaiken tekin uskotte, sallikaa mun nauraa
Jaa jaa. Ja miksi ihmeessä ei? Ei kai se kelloa katso, koska lateksit tai PVC:t puetaan ylle?
 
:LOL:

herää kysymys jotta MIKSI ne pvc-vermeet piti olla päällä ku sieltä makkarista ulos tulee? eikö teillä oo vaatekaappeja makkarissa?

mie oisin pyyhkiny mällit vaikka lakanoihin ja vetassu kumiasun veks ja sitte vaan pokkana kävelly kylppäriin...

ja sitte toinen kysymys: siis paukkaako teille tosiaan anopit ihan ilmottamatta sisälle, niinku omaan kotiinsa? :eek: :eek: :eek: ees miun vanhemmat ei tuu sisälle noin vaan vaikka on vara-avain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ai tää on vielä täällä :D

Ja ei tosiaan ole provo, näin sairas mäKÄÄN en ole että tälläst keksisin :whistle: Nyt onneks voi jo nauraa, eilen kun anoppi lähti niin puitiin miehen kanssa tätä, sit se kysy että muistanko kun hän parikin kertaa sano siinä että " Ihanasti sun persereikä on auki" :whistle: :whistle: :ashamed: :ashamed:

Anoppi on aina ollut tollanen, änkee vaan, ei ollut kuulemma viitsinyt pimpottaa jos ollaan nukkumassa :headwall:
ei jumankauta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
No anoppi tulee tosiaan tänne kun kotiinsa, mutta musta jopa hiukan sairasta jäädä kuuntelemaan tonne keittiöön, "lukemaan lehtiä".
Ja ovi oli auki makkariin, kun joku kysyi :D

ja sen pvc asun tosiaan jätin makkariin ja sukat, kääräsin siis peiton ympärille kun marssin pesuhuoneeseen kun olin mällissä yltä päältä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä en oikeesti ehkä ikinä pääse tästä häpeästä yli :ashamed:

Kun olis ollut edes joku pikanen hissuttelusessio mut ei :ashamed:
:hug: Kyllä se ajan kanssa helpottaa, ihan oikeasti.
Nimim. se, joka pakotti anopin kuuntelemaan seksistä lähteviä ääniä itkuhälyyttimen kautta, ja se, jonka anoppi ei OSANNU sammuttaa aikuisen yksikköä, mikä nökötti nätisti anoppilan keittiössä pakastimen päällä.... :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä