Meillä mentiin suurinpiirtein samalla kaavalla. Pieniä askeleita. Rouva lopetti imettämisen kuuden kuukauden jälkeen. Poika joi pullosta maidon, jonka jälkeen nukkui syliin tai viereen. Omassa sängyssä nukkui jo sillon. Kun poika nukahti, siitä oli helppo siirtyä pois.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kuopus on nyt vuoden ja mä päätin lopettaa imettämisen, kun mä en sen kummemmin osaa selittää, mutta mä en vaan enää jaksa! Musta tuntuu, että se vie hirveesti voimia (voi olla joku muukin) ja on niin sitovaa ja rajottavaa, kun vois jo päästä helpommallakin...
Niin vois ja vois... mutta mä olen lepsuillut ja antanut pullosta maitoa nukkumaan mennessä. Ennen nukahti rinnalle, mutta ei ainakaan pullon kanssa ole nukahtanut kesken syönnin. Syö maitonsa ja nukahtaa sitten kainaloon. Ajattelinkin pikkuhiljaa siirtyä iltapalan kanssa nautittavaan maitoon nokkamukista ja sitten nukutus kainaloon. Ja sitten joskus yritetään sitä omaan sänkyyn nukuttamista. Keskimmäinen oli 2 ja puol ennen kuin alko meneen ite nukkumaan, siihen asti syliin nukahti ja hitsi se oli aika raskasta ja meni turhaa aikaa iltasin siihen nukutushommaan.
Sit kerran jätettiin pullot pois, eikä minun mielestä hinkunut perään. Poika oli siinä kohtaa vuosi ja kymmenen kuukautta. Hampaatkin näyttää ihan hyvältä. Poika on nyt kaks vuotta. Menee sänkyyn pyynnöstä unilelun kanssa nukkumaan. Jompikumpi käy laittamassa peiton päälle ja sanomassa hyvää yötä..