Mä en pysty enää edes lukemaan =(

Siis kun jo aikasemmin valittelin noista mun kasvaneista luomista ja patista päässä.

Mulla on alkanu oleen migreeniä joka päivä (voi olla kyl että on ihan vaan juomisenkin puutetta) mut nyt pariin päivään en ole pystyny kunnolla lukemaan.
Siis lehdistä otsikot, mut jutut sit jää lukematta kun ei näe.
Sama kun telkkarin tekstitys.... niin haraa silmät jotenkii että ei voi lukea.

Mitä ihmettä tää on??
 
kookos
jookos??

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Siis kun jo aikasemmin valittelin noista mun kasvaneista luomista ja patista päässä.

Mulla on alkanu oleen migreeniä joka päivä (voi olla kyl että on ihan vaan juomisenkin puutetta) mut nyt pariin päivään en ole pystyny kunnolla lukemaan.
Siis lehdistä otsikot, mut jutut sit jää lukematta kun ei näe.
Sama kun telkkarin tekstitys.... niin haraa silmät jotenkii että ei voi lukea.

Mitä ihmettä tää on??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Et sä ole käynyt lääkärissä? :eek:
Joo siis kävin.... maanantaina.
Lääkäri katto luomia ja pattia vaan ja totes että hyvän laatuisia.
Niiden poisto mulla on parin viikon päästä ja lääkäri lähettää ne sit tutkittavaks, mut nyt ei ollu yhtään huolissaan.
Tosin maanantaina käydessäni mulla ei ollu vielä ollu näitä päänsärkyjä ja näitä lukemisen ongelmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Olisko sulla näöntarkastuksen paikka?
Niin... ei tekis kyllä pahaa mut voiko se "yhdessä yössä" mennä näin pahasti?

Mulla on ollu joskus aikasemmin karsastusta (olikohan tää nyt se oikee sana edes???) ja siksi ollu luku lasit... joita en sit kyl edes käyttäny juuri... kävin tarkastuskessa uudelleen toisessa liikkeesssä ja sanoivat että ei ole mitään vikaa näössä. Tästä on nyt noin 2v. siis viimesestä näöntarkastuksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
vai onko sulla isolla teksti..
Ei ole iso teksti.
Esim. omia tekstejä en pysty kunnolla oikolukemaan kun on melko pitkiä tekstejä.

Jos on vain yks, max kaks riviä niin ne pystyn jotenkuten vielä lukemaan.

Niin ja siis täällä palstalla en nyt pysty juuri mitään juttuja lukemaan.
 
Kannattaa käydä nyt uudelleen näöntarkastuksessa. 2v. on aika jolloin näkö voi olla jo huonontunut sen verran, että tarvitsee lasit. Sun kuvaus kuulostaa vähän siltä, että sulla saattais olla myös jonkin verran hajataittoa, kun kuvailit miltä tuntuu lukiessa. Aluksi hajataiton kanssa voi pärjätäkin ilman laseja paitsi lukiessa yms. Itselläni on myös hajataittoa. Tuo päänsärky voi johtua juuri näön huonontumisesta sekä nuo silmän tarkentamisongelmat. Mene ihmeessä käymään näöntarkastuksessa niin vika ongelmiin voi löytyä.
 

Yhteistyössä