1v:n yh
Kun se oli vauva ja hereillä ja tyytyväinen annoin olla sitterissä ja olin koneella. Nyt se on isompi, ja tietty me ulkoillaan jne. Mutta mä en osaa olla sen kanssa kotona. Ulkona on helpompaa.
Kotona mä aina jumahdan koneelle, tai haluan tehdä rauhassa omia juttuja.
Lapselle olen yrittänyt puhua, mutta se kuulostaa omiin korviin aivan tyhmältä. Ja jutut loppuu kesken. Menee änkyttämiseksi.
Olen yrittänyt lukea, muttei siitäkään oikein mitään tahdo tulla.
Mitä ihmettä mä voisin tehdä tuon kanssa.
Mä vaan ohjaan sitä koko ajan pois häiritsemästä kun mä teen kotitöitä tai istun koneella. Ja hän vastaa siihen tekemällä pahojaan, ja mä vastaan siihen huutamalla.
mä en jaksa. Miten me voitaisiin nauttia toisistamme.
Tuo lapsi on aivan kiinni mussa ja perhetyöntekijä sanoi että voi johtua siitä että lapsi pelkää että milloin äiti taas huutaa ja lapsi koittaa antaa haleja jne olla kiva ettei äiti huutaisi. Mutta tää liika haliminenki vituttaa, koko ajan koittaa syliin. :/
Kotona mä aina jumahdan koneelle, tai haluan tehdä rauhassa omia juttuja.
Lapselle olen yrittänyt puhua, mutta se kuulostaa omiin korviin aivan tyhmältä. Ja jutut loppuu kesken. Menee änkyttämiseksi.
Olen yrittänyt lukea, muttei siitäkään oikein mitään tahdo tulla.
Mitä ihmettä mä voisin tehdä tuon kanssa.
Mä vaan ohjaan sitä koko ajan pois häiritsemästä kun mä teen kotitöitä tai istun koneella. Ja hän vastaa siihen tekemällä pahojaan, ja mä vastaan siihen huutamalla.
mä en jaksa. Miten me voitaisiin nauttia toisistamme.
Tuo lapsi on aivan kiinni mussa ja perhetyöntekijä sanoi että voi johtua siitä että lapsi pelkää että milloin äiti taas huutaa ja lapsi koittaa antaa haleja jne olla kiva ettei äiti huutaisi. Mutta tää liika haliminenki vituttaa, koko ajan koittaa syliin. :/