Mä en oikeen tajua ihmisiä jotka valittaa talvella kylmää, mutta eivät silti pukeudu kunnolla

Joo, mä natisin kesällä hiukan kuumuudesta, nyt talvella en ole valittanut kylmyydestä kertaakaan. :)
Jos nyt tulee se vuosisadan vai oliko se peräti -tuhannen kylmin talvi, ja mittari putoaa arktisiin asteisiin,muista ettet saa valittaa, vaikka paleltaisi. Vaikka liikennekään ei pelaisi kunnolla,niin silti ei saa.

Ja jos taas talvella marisee, ei kesällä saa sanoa mitään, ei vaikka asteita olisi nelisenkymmenttä ja nukkuminen hankalaa. :xmas:

Miksi se pitää olla rähjäinen selkäreppu? Pukumiehetkin kantavat muuten tietokonesalkkuja ja reppuja mukanaan...
Kantaa joo munkin ukko salkkua, mutta ei sinne mitkään toppapuvut mahdu :D Jakaa noin neliön kokoisen putkan toisen työntekijän kanssa, siinä oliskin mukava levittää untsikat selkänojalle :D :D "Valmistaudutaan laskuun... voitko ottaa karvareuhkasi pois silmiltäni..."

"vieras"
[QUOTE="pinni";22549085]Sulla on oltava tosi pitkät jalat. Tänään sovittelin monet toppikset, joissa koossa 36 polven kohta osui mulla puolisääreen :([/QUOTE]

No mulla on, olen muutenkin pitkä ja jalat ovat pitkäksikin ihmiseksi harvinaisen pitkät ja se turhauttaa. Koska olen kuitenkin hoikka, en voi määrättömän isoja kokoja ottaa tai hukun muuten koko vaatteeseen, siksi miesten puoleltakaan ei helposti löydy sopivaa. Housunlahkeita on kuitenkin näin aikuisena aika hankala jatkaa mitenkään asiallisen näköisesti ja riipoo sekin, että useista sukkiksista haarat jää puoleenreiteen. Toppikset on vielä ihan ok vaikka farkkuihin verrattuna, kun niiden ei tarvitse niin huippuhyvin istua muuten.

Vaik ymmärrän kyllä, että varmaan lyhyttäkin riipoo lyhennellä aina lahkeita, vaikka se onnistuukin helpommin.

assistentti
Mä oon asianajotoimistossa töissä, meillä on ihan yleistä että tullaan toppahousuissa töihin, vaihdetaaan se jakkupuku sitten siellä. Ja meillä vaaditaan siistiä ja konservatiivista pukeutumista.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22549150]No mulla on, olen muutenkin pitkä ja jalat ovat pitkäksikin ihmiseksi harvinaisen pitkät ja se turhauttaa. Koska olen kuitenkin hoikka, en voi määrättömän isoja kokoja ottaa tai hukun muuten koko vaatteeseen, siksi miesten puoleltakaan ei helposti löydy sopivaa. Housunlahkeita on kuitenkin näin aikuisena aika hankala jatkaa mitenkään asiallisen näköisesti ja riipoo sekin, että useista sukkiksista haarat jää puoleenreiteen. Toppikset on vielä ihan ok vaikka farkkuihin verrattuna, kun niiden ei tarvitse niin huippuhyvin istua muuten.

Vaik ymmärrän kyllä, että varmaan lyhyttäkin riipoo lyhennellä aina lahkeita, vaikka se onnistuukin helpommin.[/QUOTE]

Käy kattoon Haltin mallistoa. Niillä on pitkällä lahkeella varustettua housua myös.

Yhteistyössä