"vieras"
Joo. Mun farkut ja muutkin vaatteet on niin rumia, etten niissä kuitenkaan näyttäisi niin paljoa paremmalta kuin toppahousuissa että kannattaisi palella. Nätimpiä vaatteita en voi hankkia, koska täntyyliset mitä mulla nyt on, on olleet suunnilleen ainoita kooltaan sopivia mitä olen onnistunut löytämään sillä vähällä rahalla mitä mun on mahdollista vaatteisiin käyttää. (en ole läski, mulla on muuten vaan mittasuhteiltaan sellainen vartalo, että mitkään valmisvaatteet ei sovi niin että ne näyttäisi nätiltä päällä)Kehtaatteko te kaikki oikeesti talsia tuolla ihmisten ilmoilla niissä toppahousuissa?
Oon kyllä välillä miettinyt, että olisinko enemmän kiinnostunut ulkonäköasioista, jos olisin keskipituinen ja tiimalasivartaloinen. Mulla olis paksuhkot hyväkuntoiset hiukset ja silmät ja iho kestäisi säännöllistä meikkaamista ärtymättä pahasti. Pystyisin kävelemään millä tahansa kengillä eikä niihin tarvitsisi pystyä änkemään paksua tukipohjallista, jonka tarvitsen jalkojen virheasentojen vuoksi (eli en kenkäkaupasta valitse niitä kenkiä, joita pidän kauneimpina, vaan tasan ainoat mallia mummo, joihin mahtuu varpaat pohjallisen lisäksi).
Koska silloin nätiltä näyttäminen vaan olisi niin miljoona kertaa helpompaa. Nyt olen vähän niinkun luovuttanut koko asian kanssa.