V
vierailija
Vieras
On se homo, oli nakurannalla just espanjassa!En usko että on homo. Aseksuaali varmaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se homo, oli nakurannalla just espanjassa!En usko että on homo. Aseksuaali varmaan.
Juu juu tottakai.Täällä ei ole jaettu suurinta osaa näiden saagan ihmisten eri tileistä.
Ihan oikeasti. Tämä komposti on yksi hyttysen pee kaiken jaetun tiedon osalta.Älä puhu paskaa. Jos olisi olemassa, olis täällä jo jaettu. Jaetaanhan täällä kaikkien muidenkin yksityiset instat.
No tottahan se on. En ole nähnyt täällä mainittavan koskaan esim. Tommyn, Joostin ja Bbnoksen salatilien nimiä. Heillä on myös Tiktokissa useampi tili, eikä niitäkään ole mainittu täällä.Juu juu tottakai.
Ei seuraa B sitä tiliä.Ihan oikeasti. Tämä komposti on yksi hyttysen pee kaiken jaetun tiedon osalta.
No sanopa mikä on Kn toinen tili?No tottahan se on. En ole nähnyt täällä mainittavan koskaan esim. Tommyn, Joostin ja Bbnoksen salatilien nimiä. Heillä on myös Tiktokissa useampi tili, eikä niitäkään ole mainittu täällä.
Eihän ne ole salaisia. Fanit seuraa kyllä niitä muitakin tilejä.No tottahan se on. En ole nähnyt täällä mainittavan koskaan esim. Tommyn, Joostin ja Bbnoksen salatilien nimiä. Heillä on myös Tiktokissa useampi tili, eikä niitäkään ole mainittu täällä.
Musta alkaa vaikuttamaan siltä, ettet ole kenenkään fandomilaisen kanssa tekemisessä tai yhdessäkään sellaisessa ryhmässä, missä pidetään hauskaa ja jaetaan tietoja muiden kivojen tyyppien kesken.Juu juu tottakai.
Enpäs ollutkaan ja Fuengirolassa ei ees ole, nainen ihan.On se homo, oli nakurannalla just espanjassa!
Kyse oli siitä, ettei niitä ole mainittu täällä, kun joku alkoi väittämään et täällä jaetaan aina kaikkien tilin nimet. En ole pitkään aikaan nähnyt täällä mainintoja tileistä, jotka livettää parasta aikaa tms. Ei tänne jaeta yhtään mitään tietoa enää.Eihän ne ole salaisia. Fanit seuraa kyllä niitä muitakin tilejä.
No todistapa nyt näiden salaisten julkaisujen olemassaolo. Anna yksi linkki, ei tarvi muita paljastaa, mutta yhden voit todisteeksi jakaa. Muutoin jäät vain yhdeksi monista trolleista.Musta alkaa vaikuttamaan siltä, ettet ole kenenkään fandomilaisen kanssa tekemisessä tai yhdessäkään sellaisessa ryhmässä, missä pidetään hauskaa ja jaetaan tietoja muiden kivojen tyyppien kesken.
Olen eri, mutta tää on vähän ikävä ja turha kommentti. Minustakin olis mukava löytää just tällaisia faniryhmiä joissa on hyvä meininki eikä trolleja ja shipeistäkin saa puhua rennosti.Musta alkaa vaikuttamaan siltä, ettet ole kenenkään fandomilaisen kanssa tekemisessä tai yhdessäkään sellaisessa ryhmässä, missä pidetään hauskaa ja jaetaan tietoja muiden kivojen tyyppien kesken.
Mä en ole koskaan väittänyt edes niin. Kerroin vain et KKlla on ainakin kaksi tiliä.Ei seuraa B sitä tiliä.
Tämähän se olisi. Ja livettääkö ihmiset ylipäätään niin paljoa enään.No todistapa nyt näiden salaisten julkaisujen olemassaolo. Anna yksi linkki, ei tarvi muita paljastaa, mutta yhden voit todisteeksi jakaa. Muutoin jäät vain yhdeksi monista trolleista.
Tämä on harmi, ei vaan olla keksitty miten täältä voisi kutsua uusia keskustelijoita mukaan ilman että myös vuotajat, antifanit ja muut trollit seuraavat perässä.Olen eri, mutta tää on vähän ikävä ja turha kommentti. Minustakin olis mukava löytää just tällaisia faniryhmiä joissa on hyvä meininki eikä trolleja ja shipeistäkin saa puhua rennosti.
Täällä on kuitenkin monia discordryhmäläisiä käynyt ilmoittamassa, että ketään ei enää oteta mukaan.
En minä ainakaan ole tehnyt mitään sellaista minkä takia en ole mukana kivoissa ryhmissä. Paitsi että ilmeisesti en hyökännyt johonkin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.
Muttet vastaa ihmisten lisäkysymyksiin, niin sanahelinäksi jää.Mä en ole koskaan väittänyt edes niin. Kerroin vain et KKlla on ainakin kaksi tiliä.
Mua ärsytti kun joku alkoi väittämään ettei B ja KK ole viettänyt aikaa myös kahdestaan jutellen. Miksi pitää väittää sellaista, koska siitä on usealla todiste.Olen eri, mutta tää on vähän ikävä ja turha kommentti. Minustakin olis mukava löytää just tällaisia faniryhmiä joissa on hyvä meininki eikä trolleja ja shipeistäkin saa puhua rennosti.
Täällä on kuitenkin monia discordryhmäläisiä käynyt ilmoittamassa, että ketään ei enää oteta mukaan.
En minä ainakaan ole tehnyt mitään sellaista minkä takia en ole mukana kivoissa ryhmissä. Paitsi että ilmeisesti en hyökännyt johonkin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.
Löytyyköhän tää vielä jostain?
Livettää tosi paljon.Tämähän se olisi. Ja livettääkö ihmiset ylipäätään niin paljoa enään.
Niistähän vuodetaan edelleenkin, aika tekosyiltä vaikuttaa nämä.Tämä on harmi, ei vaan olla keksitty miten täältä voisi kutsua uusia keskustelijoita mukaan ilman että myös vuotajat, antifanit ja muut trollit seuraavat perässä.![]()
Ei joksukeikoilta ainakaan.Livettää tosi paljon.
Miksi ihmeessä vastasin. Ei hän sua seuraajakseen hyväksy, joten mitä teet tiedolla?Muttet vastaa ihmisten lisäkysymyksiin, niin sanahelinäksi jää.
K:lla taas toi tekohaaveiluilme.![]()
Aijaa, en mä ole huomannut muista vuotoa kuin BK. Mitä on vuodettu?Niistähän vuodetaan edelleenkin, aika tekosyiltä vaikuttaa nämä.