Mä alan kuulkaa ens viikolla miikkarimammaksi!

Mäkään en kehtaa kovinkaan usein pukea lapselle miikkareita päälle. Enkä ainakaan niin että kaikki on sitä. Suoraansanottuna HÄVETTI, kun lapsella oli kerran päivystyksessä pilvipyllyhaalarit, siilisukat ja siilipipo. Ite tykkään enemmän esim. Småfolkista :)

"vieras"
En lähtis ihan pikkurahasta moisille kinkereille. Olen elämässäni ollut kaksi kertaa kotimyyntikutsuilla (kipporvare ja partylite) ja noiden koettelemusten jälkeen päätin, että ei ikinä enää.

En vain sulautunut, sopeutunut, käsittänyt. Lähinnä olin hämmästyksen ja järkytyksen rajamailla ja mietin, miten helvetissä täältä pääsee pois.

"vieras"
Täälläpäin yhdellä kirpulla on jo kuukausitolkulla (ellei liki vuoden?) roikkunut ihan järisyttävän kulahtaneita paitoja hintaan 15+ euroa (tms).

Ja kaikkihan me tiedämme, mitä merkkiä ne tyypillisine haalistumineen (jotka siis on hyvä juttu, merkki siitä ettei oo käytetty myrkkyjä!) ovat.
Jaa PikkuSiilissä, siellä ovelta katsottuna perimmäisessä rivissä ;)? Itse ainakin olen hihitellyt sitä hyllyä pari kertaa :D.

[QUOTE="vieras";27265761]En lähtis ihan pikkurahasta moisille kinkereille. Olen elämässäni ollut kaksi kertaa kotimyyntikutsuilla (kipporvare ja partylite) ja noiden koettelemusten jälkeen päätin, että ei ikinä enää.

En vain sulautunut, sopeutunut, käsittänyt. Lähinnä olin hämmästyksen ja järkytyksen rajamailla ja mietin, miten helvetissä täältä pääsee pois.[/QUOTE]
Niitä ihmisiähän mä meen sinne kyttäämään...mulla on jo esittelijälle kysymyksiäkin valmiina :) köyhä elämä, miten niin?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";27265766]Jaa PikkuSiilissä, siellä ovelta katsottuna perimmäisessä rivissä ;)? Itse ainakin olen hihitellyt sitä hyllyä pari kertaa :D.[/QUOTE]
KirppisCenterissä :). Elleivät oo muuttaneet naapuriin Pikkusiiliin :D

"..."
Btw: mitä kieltä niistä Miikkari-kopioista? Siis tätä velourhaalaria pyllykuviolla, tunikoita, pipoja jne samoilla applikaatioilla, kuin Me&I:lla. 100% kopioita, joita yksityiset ompelevat ja myyvät.

[QUOTE="...";27267017]Btw: mitä kieltä niistä Miikkari-kopioista? Siis tätä velourhaalaria pyllykuviolla, tunikoita, pipoja jne samoilla applikaatioilla, kuin Me&I:lla. 100% kopioita, joita yksityiset ompelevat ja myyvät.[/QUOTE]
Kaikki käy kunhan kivalta näyttää :)

En usko, että kukaan omistaa esim. jotain pilvikuviota tai sydänkuviota.

Joskin se, jos joku tekee precis samanlaisen kuvion samoilla väreillä ja materiaaleilla, on hieman arveluttavaa...mutta ehkä siinä pysyy värit eikä tuu nyppyä :D :D

"vieras"
Mä olen käynyt monilla kutsuilla ja pitänyt itsekkin muutamat :) Lapsille oon tilaillu jos on ollu jotain kivaa ja välillä myös itselleni (ne on oikeesti niin kivoja päällä) :D Tänään tilasin mm. yhdet housut ja yhden paidan itselleni..
Mutta mä en oo hurahtanut! En osta mitään käytettyä kalliilla. Mutta myyn kyllä meille pieneks jääneet sydänpyllyjen huutokauppapäivinä, eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa ;) Enkä osta niitä vaatteita hullunkiilto silmissä..

Yhteistyössä