Madeline; Eikö Madelinea ja kaksosia jätetty heitteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mietin vaan tuossa, että JOS nyt ajatellaan, että vanhemmat eivät tosiaan ole syynä/osana syynä Madelinen katoamiseen (/mahdolliseen kuolemaan), niin eikö heitä syytetä edes heitteillejätöstä?
Meinaan vaan siksi tuli mieleen, että täälläkin kun aina puhutaan, että minkä ikäisen voi jättää roskien viennin ajaksi tai vastaavaa yksin kotiin, niin on aika tiukka linja..
Eikös Madeline kuitenkin aika pieni ja vielä kaksi pienempää, jäämään noin niin kun yksin vieraassa maassa hotellihuoneeseen. :O

Mun järkeen ei ole missään vaiheessa mennyt se, että jätetään lapset vieraassa maassa nukkumaan hotellihuoneeseen. Joko pitää olla aikuinen vahtimassa tai sitten vanhemmatkin jäävät huoneeseen.

Ihmettelin vaan just sitä, että tuota asiaa ei mun mielestä ole sillai missään puhuttu/ihmetelty.
Ei tosiaan omaankaan järkeen mahdu, kuinka noin on toimittu, mutta että luulisi että julkisuudessakin sitä olis ihmetelty.

Se krematorio mies oli kertonut, että alueella missä McCannit lomailivat asuu PALJON pedofiilejä :o Kamalaa tässä on sekin, että se tiedetään eikä lapsiperheitä varoiteta ja kaikki vain rahan takia *kihisee raivosta*

no kyllä toi munkin mielestä heitteellejätön kyllä täyttää.. jos on noin hinku ilman lapsia mennä niin pitikö ne ottaa lomalle mukaan. kuulinpa sellastakin että siinä hotellissa olisi ollut lastanvahtipalvelu mutta vanhemmat kieltäityivät ottamasta sitä.. :headwall: :headwall: :headwall:

Kyllähän vanhempia on tuosta syytelty...lehdissä kirjotettu ja kritisöity. Syytä sitten vanhempia jotka ovat juuri menettäneet lapsensa, käännä veistä haavassa. Todella ystävällistä? Ovat jo saaneet pahimman mahdollisen rangaistuksen?
Joka tapauksessa, tehty mikä tehty. Luultavasti alueella on ihan yhtä PALJON (kuten edellä mainittu) pedofiilejä kun Suomessakin, rosvoryökäleitä ja ties mitä. Meillä vaan on tapana aina ajatella että muualla pahemmin, ja jos tämä sattuisi Suomessa niin se on sitten ihan yksittäistapas vaan.
Ja täällä jatkuvasti valitetaan miten huonosti asiat ovat...

Melko varmasti, jos vanhemmat vaan saisivat valita toisin niin valitsisivat (olivat syyttömiä tai syyllisiä).

Älkää viitisikö aina syyllistää... se tekee surulliseksi.

Kuten ennenkin olen sanonut, vanhemmat voivat syyttää vain itseään (elleivät ole jopa syyllisiä ), koska selvä heitteillejättöhän se oli. Helvetin jupit. Varaa on matkustella ja syödä+juoda ravintoloissa, muttei palkata lastenvahtia muutamaksi tunniksi... JUST JUST!! :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kuten ennenkin olen sanonut, vanhemmat voivat syyttää vain itseään (elleivät ole jopa syyllisiä), koska selvä heitteillejättöhän se oli. Helvetin jupit.

Peesi tähän.
Ja sehän on nyt fakta, että siitä autosta löydetystä madeleinen dna:sta on löytynyt unilääkettä. Niin mikä sen selittäisi? Siis jos vanhemmat olis syyttömiä. Eihän kukaan lapsenryöstäjä ala nukkuvalle lapselle syöttämään unitabletteja (sekin oli selvinny et ne oli ollu tabletteja) kun lapsi on vaan äkkiä saatava pois asunnosta. Niin ja jos se dna olikin kaksosten (kuten vanhemmat väittää) niin miksi niiden näytteistä löytyy unilääkettä?

Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Kyllähän vanhempia on tuosta syytelty...lehdissä kirjotettu ja kritisöity. Syytä sitten vanhempia jotka ovat juuri menettäneet lapsensa, käännä veistä haavassa. Todella ystävällistä? Ovat jo saaneet pahimman mahdollisen rangaistuksen?
Joka tapauksessa, tehty mikä tehty. Luultavasti alueella on ihan yhtä PALJON (kuten edellä mainittu) pedofiilejä kun Suomessakin, rosvoryökäleitä ja ties mitä. Meillä vaan on tapana aina ajatella että muualla pahemmin, ja jos tämä sattuisi Suomessa niin se on sitten ihan yksittäistapas vaan.

Melko varmasti, jos vanhemmat vaan saisivat valita toisin niin valitsisivat (olivat syyttömiä tai syyllisiä).

En kirjoittanut viestiäni syyllistämistarkoituksessa, toistin sen mikä on sanottu. Tosiasia on se että pedofiilit tykkäävät pesiytyä paikkoihin missä voivat nähdä ja olla kosketuksessa mahdollisimman helposti ja moneen lapseen. Siksi uskon että niitä varmaan asuukin Algarvessa (ihan niinkuin monessa muussakin paikassa) paljon.
Mitä tulee vanhempien syyttelyyn ja nimenomaan täällä, olen voinut pahoin ihmisten asenteista. tuntuu että vanhemmat ollaan valmiit vangitsemaan, vaikka mitään selvää näyttöä syyllisyydestä EI ole tullut esille. On vaan Portugalin poliisilta lehdistölle vuotaneet vihjeet, vihjeet jotka piti olla salaisia, ja poliisin sana joka on todistetusti kiduttanut aiempiakin vankeja. Mä en usko vanhempien syyllisyyteen vieläkään ja olen sitä mieltä, että heitä on rangaistu huolimattomuudestaan jo liiankin rankasti.

Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:

Lapsia nyt ei vaan jätetä yksin.Se on virhe mitä nyt ei yksinkertasesti saisi tehdä ja mun päähän ei mahdu miten joku pystyy.Varmasti katuvat mutta lapsellista olla noin sinisilmänen et jättää lapset yksin ja ajattelee et ei niille mitää satu.Vanhempien syy tuo on,ei siitä mihinkään pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Kuten ennenkin olen sanonut, vanhemmat voivat syyttää vain itseään (elleivät ole jopa syyllisiä), koska selvä heitteillejättöhän se oli. Helvetin jupit.

Peesi tähän.
Ja sehän on nyt fakta, että siitä autosta löydetystä madeleinen dna:sta on löytynyt unilääkettä. Niin mikä sen selittäisi? Siis jos vanhemmat olis syyttömiä. Eihän kukaan lapsenryöstäjä ala nukkuvalle lapselle syöttämään unitabletteja (sekin oli selvinny et ne oli ollu tabletteja) kun lapsi on vaan äkkiä saatava pois asunnosta. Niin ja jos se dna olikin kaksosten (kuten vanhemmat väittää) niin miksi niiden näytteistä löytyy unilääkettä?

Tuota noin..poliisithan ovat peruneet nyt kokonaan nämä unilääke ym. syytteet ja eivät enää keskity vanhempien syyllisyyteen vaan Madeleinen etsimiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

Peesi tähän.

Tuota noin..poliisithan ovat peruneet nyt kokonaan nämä unilääke ym. syytteet ja eivät enää keskity vanhempien syyllisyyteen vaan Madeleinen etsimiseen.

Ai, en ole tuommosia uutisia lukenutkaan vaikka kaikki olen lukenut mitä lehdissä ollut.