Määräaikainen työsopimus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kuule. Oli tai ei, käytännössähän näin tehdään monessa paikassa :( Vaikka esim. opettajat saa kätevästi kesäloman ajaksi työttömäksi välillä. Mutta ilmeisesti hoitoalalla on sama homma. Määräaikaista määräaikaisen perään.

on siitä ennakkotapaus muistaakseni, jos ei ole määräaikaisuudelle perustetta vaan pysyvä tarve sijaiselle se pitäs vakinaistaa. millä alalla oot? tehy on tosi nopee auttamaan, mulla oli työsopimusongelma ja soitin siitä neuvojalle ni seuraavana päivänä tehyn lakimies soitti mulle ja kyseli tarkemmin mikä juttu se oli B) no ei ollut laitonta mun sopimuksien säätäminen kumminkaan lopulta.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
sun pitää itse sanoa asiasta, jos et sano ne luulee että hyväksyt sen. sano vaikka että voiko sut vakinaistaa kun on jatkuva tarve. ja ota luottamusmieheen yhteys hyvissä ajoin.
mikä ala sulla on?

Pitää ensin varmistaa jostain, että onko se tosiaan niin, että pitää vakinaistaa. Meillä ei ole luottamusmiestä.. tai siis pomo on meidän luottamusmies :o Mulla on Erityispalvelujen Työnantajaliiton ja VAL:in välinen TES.

Yhteistyössä