Maanantain rv-pinoa! :)

Nana
36+0. Sais tulla jo mun puolestani. Aivan järrrkyttävät turvotukset, närästää, nukkumisesta ei tule mitään, liitoskipuja, selkäsärkyä, epäsäännöllisiä kipeitä supistuksia, alavatsan jomotusta, limaaa ja muuta mukavaa.
 
39+1 ja kanssa todella valmis synnyttämään...neuvolassa just tänään sanottiin kanssa et alkas vaan syntymään ku ois just hyvän kokonen ja hyvissä asemissa. Mulla kanssa tuo rd, hoitona ollu vaan dieetti ja ite oon mittaillu arvoja..arvot ollu koko ajan hyvät mutta nyt pari viime päivää lähteny nousuun...kuinkakohan helposti ne tämmösissä tapauksissa alkaa synnytystä käynnistelee?
 
pinki
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
25+0. Viikonlopun yövuorot lusittu ja kohta menossa tytön kuntoutuspalaveriin. Sen jälkeen houkuttaisi jäädä vähän shoppailemaan mutta voipi olla että peti kutsuukin jo. :D

Ap:lle ja Runttipullalle peukut pystyssä että pääsisitte mitä pikimmin tositoimiin! :wave:
Onko terve lapsi tulossa?
 
v
Kaksoset rv 19+3 :) Ja maha samankokonen ku esikoisesta joskus lähellä rv 30! Mitenköhän mä selviin loppuun asti :D Tai edes töihin, jonne pitäis palata 4 viikon päästä..

Tsemppiä kaikille raskauteen!!
 

Yhteistyössä