20+0, jippii puoliväli :heart:
Vähän yli viikko vielä rakenneultraan, en mä sitä niin kauheasti tässä odottele :xmas:
Vähän yli viikko vielä rakenneultraan, en mä sitä niin kauheasti tässä odottele :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:20+0, jippii puoliväli :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:20+0, jippii puoliväli :heart:
Mä en raskaana ole, mutta pakko ihmetellä ajan kulua... Justhan sä plussasit!Onnea puolenvälin etapista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:20+0, jippii puoliväli :heart:
Mä en raskaana ole, mutta pakko ihmetellä ajan kulua... Justhan sä plussasit!Onnea puolenvälin etapista.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:Se olis 32+6 =) piti käydä laskemas laskurilla ko ei pysy ite perässä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:Se olis 32+6 =) piti käydä laskemas laskurilla ko ei pysy ite perässä :xmas:
Ei ole sullakaan pitkä matka enää =)
Viimeksi tyttö päätti syntyä 36+6, toivottavasti tämä menee loppuun asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:32+3
Meillä lasketut lähekkäin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Jehan:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:32+3
Meillä lasketut lähekkäin :wave:
Jep =)
Sitten kun vielä osuisi siihen lasketun ajan tienoille (+/- 1 viikko) niin olisipas kyllä kiva juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ilsa:6+2, syke nähty eilen.<3<3