nonniiiiin huomenta
huh huh että on vaan ollu huisketta... ja yöt omalla kohdalla vaikeita, oon sit vaan kans taustalla lueskellu vaan eipä tänne paljoa ole tullukkaan... en ymmärrä miks aamuöisin en saa unta..
se verottaa kovasti, ja päivällä kun koittaa mennä nukkumaan niin uni ei tule...
kysyin jo lääkäriltäkin asiaa, meinasi että keho ois jonkinlaisessa stressitilassa. stressiä? minulla? -mistä sitä nyt muka tulisi
no, yritän sitten päivällä ottaa lunkimmin.
vauva ei ainakaan tarvii kanniskella enää, jää sekin aika vaikka lattialla makaamiseen
turvaistuin hankinta on pian edessä, vauvan jalat ei tahdo mahtua kaukalossa enää kunnolla. Autoilut melkoista kitinää ja parkua. JA: aina kakat!!!! joka ikisen kerran kun lähtee kauppaan tms, ja pääset parkkiin ni jo on haiseva postipaketti toimitettu...
kyllä oiski itellä varsin ongelmallista, jos suoli toimis noin valtavan hyvin kun auton rattiin kyykähtää
Uuden istuimen merkkiä ei olla mietitty sen enempää, ostetaan mikä eteen sattuu hyvä ja turvallinen. Mutta odotan jo että se saatais pian...
vauvakuume onkin oikeesti laantumassa.... mitä mulle tapahtui
jotenkin alkanukin ajattelemaan että ehkä vuoden-kahden päästä... ja onhan meillä ollut valtavasti kaikkea tapahtumaa 2,5 vuoden sisään jo ... Toki valtavan onnellisia oltaisiin jos saataisikin vielä yksi... Mutta toisaalta iskikin sellanen että haluais tän arjen nyt tasoittumaan, kun on tota remonttiakin vielä...
Niin, kai se on paras ajatella niin, että tulee jos meille suodaan
Ja siitä syystä onkin kaikki pienet vaatteet joko myyty tai pistetty ulkovarastoon...sitteriä ja muita härpäkkeitä myöten
miten tiinelli jakselee??? :hug:
LD koskas niitä koetuloksia saat?? voimia ja hermoja odotteluun :hug:
lunta tuli vihdoin meillekin :heart: ja liukasta on pyörätiellä...... kävin laitattamassa lasten pyöriin nastarenkaat. toivottavasti eivät kaatuile.
mutta jotenkin paljon puhtaamman näköistä ulkona, ja valoisaa
oma painonpudotus no, mitään en ole siis päässy sen enempää kuntoilemaan, mutta silti sitä on hiukan tippunu. viitisen kiloa noin suunnilleen. en oo ikiaikoihin käyny puntarillakaan, mutta ilokseni oli jopa vähemmän kuin ekassa neuvolassa odotusaikana
hih...
mitens te odottajat, onko paino hurahtanut äkisti nyt?
mä tiedän että jos oon raskaana, mä paisun ja turpoan kuin pullataikina välittömästi hedelmöityksen jälkeen. ite tietää jo ennen testien tekoakaan olostaan, että joo....
tää vuosi alkaa olla ohi pian. paljon on mahtunut ilon ja surun kyyneleitä... toivotaan että odottajilla pysyy vauvat mukana loppuun asti, ja saisitte oikein nauttimalla nauttia odotusajasta
naurukohtaus sitä pitikin kysyä että mitenkäs teidän kaveri-biletys onnistu? ja millai arki ja muut jutut sujuu miehen kanssa? On se vaan hienoa että taistelutahtoa löytyy
tsemppiä kovasti!!!!
johdot piiloon vauvalta !!!!! kehotan kylä järkkäämän kodin niin että ei ole kamalasti vaaranpaikkoja lattian rajassa... mä järkkäsin kaikki johdot mitä oli, turvallisesti piiloon. pääsee ite vähemmällä vauhkoamisella, ja vauva saa rauhassa tutkailla ympäristöään.
ruuan laitto vauvan kanssa meilä touhutaan keittiössä niin, että jos kokkailen tai siivoilen keittiötä, annan vauvalle oman kattilan ja kauhan, sekä muovikippoja. siinä se istuu vaikka kuinka kauan ja paukuttaa kattilaa onnessaan
ite ehtii hyvin tehdä mitä oli tekemässä... sitten kun oon valmis, vauvalla olleet tavarat huuhtaisen ja laitan pois. sitten ne on taas tosi mielenkiintoisia kun seuraavaa kertaa aloitellaan
vauvalle lelukoppa lajittelin kolmeen muovilaatikkoon leluja, ja nyt annan aina yhden kopan nenän eteen. siinä menee istuessa ja tonkiessa aikaa mukavasti
lisäksi laitoin makuuhuoneeseen vauvalle oman touhu-nurkan, kori täyteen pehmoja yms...kirjoja jne.. kun se tykkää seikkailla makkariin, niin on sitten mitä viskellä lattialle
tukea vasten seisomaan imuria vasten nousi eilen, ja perjantaina nousi tiskikoneen luukkua vasten
ja aina kun ottaa käsistä kiinni, lähtee kävelyä yrittämään
sinne jäi taakse vauva-aika, kohta ollaan jo niin isoja
hapanmaitotuotteet odottelen jo että sais alkaa antamaan. jäätelöäkin sai lusikan kärjessä maistaa jo, ja tottahan tuo tykkäsi
muuta makeaa ei ollakaan annettu, eikä anneta anopin toiveista huolimatta
ihanaa että tuo tuttelin kantaminen sitten loppuu
vaikka ei se nyt suuri menoerä ole, mutta jotenkin helpottaa kun ei tartte sitäkään kauppalistaan muistaa laittaa
työt näillä näkymin alkaa sitten heti vuoden alusta... sittenkin
jännittää!!!!!
noniin, nyt mä lähden meikkaamaan ja laittamaan hiukset, ennen muiden heräämistä. yritän päästä johonkin rytmiin jo nyt, että oisin ite valmis ennen muita, niin sitten kun työt alkaa, ei ois paljoa rytmin hakemista enää siinä vaiheessa.....
mukavaa ja rauhaisaa talvipäivää äitylit :wave:
flower again ja typy huomenna 9kk