Moikka!
Täällä vappu sujui oikein kivasti. Mä olin vappuaattona serkkujen kans juhlistamssa vappua ja mies oli sit vappupäivänä. Vappupäivänä käytiin myös kaveriporukalla syömässä vappubuffet ja oli kyllä niin hyvää ruokaa että maha tuli kipeeks kun niin paljon tuli syötyä.
Iines ja muut uhmaikäisten äidit, kuulostaa niin tutulta nuo teidän kirjoitukset.
Poika kiukuttelee ja temppuilee ja koko ajan on kaikki huonosti, eikä tottele mitään. Ja nyt on alkanut pureen, kun poikaa kieltää.
Ja jostain syystä varsinkin kotona kiukutellaan ja uhmataan, ei niinkään tuolla liikenteessä ollessa. Poika taitaa olla vähän vieraskoree. Ja meilläkin se on tuo leikki-ikäinen joka meitä valvottaa öisin, ei vauva.
äitikasikolome, kiva että leikkaus onnistui. Hyvin teillä ainakin vauva syö. =) Meillä tyttö painoi 5 vkon:n iässä n. 4,5 kg. Syntymäpaino oli
3560 g. Jos mä annan tytölle tuttelia, niin tyttö ottaa sitä maksimissaan 60 ml, yleensä 40-50 ml. Me ollaan nyt aina iltaisin annettu tytölle tuttelia, kun tuntuu että omat tissit on ihan tyhjät.
Mimmukka ja misa, tsemppiä teille paljon!! Täytyy myöntää että itse olisin ihan kauhuissani jos joutuisin oleen 6 viikkoa yksin lasten kanssa. Viikonloppukin tuntuu toivottoman pitkältä ajalta...
Anoppi, mulla on kyllä tosi mukava anoppi, mutta ei meistä kyllä kavereita tulisi. Ollaan niin erilaisia. Meillä on semmoiset tosi asialliset välit, eikä anppi sekaannu meidän asioihin. Meillä on kans ristiäiset anoppilassa ja oon silti saanut itse päättää tarjoiluista sun muista. Anoppi kyllä myös kieltää lastenlapsiaan, välillä tuntuu et vähän liikaakin, joten meillä ei ole sitä ongelmaa että mummut hemmottelis lapsia liikaa.
Kaatjuska, meidänkin vauvalla on kasvoilla hormoninäppyjä. Mua vähän harmittaa kun ne pukkas just nyt kun on ristiäiset tulossa, mutta ei voi mitään. Ja onhan tässä vielä lähes viikko aikaa niiden parantua. Huomenna olis sit papin tapaaminen ja kakkukoriste pitäis vielä etsiä, muuten alkaakin oleen jo kaikki tehtynä. Kastemekkokin löytyi pitkän etsimisen jälkeen ja hienon löysinkin. =) Vähän kirpas kun mekko maksoi yli 80 ?a, mutta anoppi lupas sen maksaa.
marza ja prinsessa 6 vkoa