Ikä Neljännesvuossata ehti tulla mittariin ennen ku Eeli syntyi...olin 21, kun Aada syntyi, 23 Vennin syntyessä ja nyt siis 25. Mies on 27.
Kiinteät En oo Eelille antanu vielä muuta ku korviketta. Nannia menee noin litran verran vuorokaudessa ja jos tästä piakkoin alkaa mennä pari kolme desiä enemmän, niin sit voisin jo antaa jotain muutakin. Suuri määrä korvikettahan rasittaa pitemmän päälle elimistöä, joten sen puoleen parempi antaa jotain muuta, jos vain elimistö hyväksyy! Esikoiselle annoin ekaks maissivelliä, hänellä se auttoi iltakiukkuihin, muuten ois menny korviketta koko ajan, mut kun anto vajaan desin iltasin velliä maidon joukossa, niin pysyi tyytyväisenä....ikää ei neidillä tainnu sillon olla paria kuukautta enempää paljoa. Vennille kokeilin kaikkea mahdollista vajaa nelikuisena, mut melkein kaiken oksensi tai tuli vaippatavarana ulos
Eeli on ollu hyvin tyytyväinen vielä pelkällä korvikkeella, joten en kiirehdi kiinteitten suhteen.
Koulutus Juu ei oo koulutusta.....ammattikorkea jäi pahasti kesken, kun Aada syntyi ja keväästä 2005 olen siis ollut kotiäitinä. Aion olla kotona vähintään siihen asti, kun Eeli täyttää kolme, ellei nyt jotain ihan ihmeellistä tapahdu. Mulle ja miehelle on tärkeätä, että lapset saa kasvaa kotona mahdollisimman kauan, ja jos nuo hoitoon viedään ennen ku kaikki on vähintään kolmen täyttäny, saa kyllä olla painavat syyt!
Vettä Ei oo tullu annettua....pikkuhiljaa vois kai ruveta antamaan, sitä on hyvä antaa janojuomaks kiinteitten päälle, jos ei maitoa jaksa syödä heti.
Parisuhde Kahdeksas vuosi yhteiseloa on menossa, syksyllä tulee kolme vuotta naimisissaoloa. Eipä oo oikeestaan viime aikoina muuttunu....kai tässä reilussa neljässä vuodessa on jo ehtiny tottua siihen, että lapset pyörii jaloissa
me ollaan kyllä siinä mielessä kiitollisessa asemassa, että isovanhemmat hoitaa lapsia enemmän ku mielellään, niin ollaan päästy kahdestaankin viettään aikaa ja käymään jossain, kun lapsilla on turvallinen hoitopaikka ja sekä mummuset että lapset nauttii! Nytkin lauantaina lapset menee yökylään miehen vanhemmille, niin päästään miehen kanssa katsomaan esiintyjää, josta molemmat tykätään...oma äitini haluaa kesälomastaan viikon viettää lasten kanssa ja ottaa siis kaikki luokseen sillon, Eelin varmaan vain pariks päiväks, mut kummiskin. Tulevat hakemaan omasta halustaan yhtä, kahta tai kaikkia millon mökille, millon pihahommiin tai muuten vain kyläilemään ja mieluusti päästän, kun tiedän, miten paljon lapset tykkää heidän kanssaan olla....musta on tärkeetä, että he saa luoda suhteet toisiinsa keskenäänkin, ilman, et minä tai mies ollaan aina vahtaamassa heidän tekemisiään
Eihän tää parisuhde-elämä siltí aina helppoa ole, monenlaista on tullu koettua, mut onneks molemmat ollaan jaksettu yrittää ja mä oon yrittäny pitää mielessä, et lapsen ekan elinvuoden aikana ei kannata erota, kaikki helpottuu aikanaan ja omaa aikaa löytyy taas eri tavalla hetken kuluttua....eihän kaiken kuulukaan olla helppoa ja tottakai lapset muuttaa elämää, enemmän tai vähemmän. Itsestä on kiinni, mihin haluaa panostaa!
Vattihattu ja Eeli