Pakko nyt päästä purkaan johonkin tätä aarrgh-oloa, pahoittelut jo etukäteen purnauksesta! Eli oltiin anoppilassa ekaa kertaa kylässä tänään ja kyllä oli tuskasta. Neiti nukkui ihan ok turvakaukalossaan automatkan (n. 10 minsaa) mutta heräsi perillä. No ei siinä mitään, mutta pienimmästäkin itkusta mummu oli heti sitä mieltä että sillä on vatsavaivoja. Ja hyviä neuvoja sateli! Heti kun neiti rauhottu, mummun piti saada se syliin ja lirkutteli- lärkytteli niin että pieni hermostu taas. Sitten taas itkettiin ja kaikki voivotteli ympärillä hirveen metelin kanssa. Tyttö onneks nukahti hetkeks, mutta kotiin lähtiessä pisti kunnon metelin pystyyn kun laitettiin turvakaukaloon takas. Ja siitäkös mummu taas hermoili! "Nyt on joku hätänä, sitä sattuu" se kilju. Mä yritin tyynesti pistää takkia päälle ja antaa isukin laittaa neitiä kaukaloon, mutta ei kerta kaikkiaan hermo kestäny vauvan huutoo ja anopin voivottelua. Pakko oli mennä väliin, riuhtasta kaukalo mieheltä ja heijata vauvaa kaukalossa hetki. Ja kas, hiljeni heti. Eiköhän vielä saatu autossa miehen kanssa riita aikaseks siihen päälle. Todella miellyttävä maku jäi vierailusta. Pitäis vielä jaksaa nimiäiset ens sunnuntaina siellä! Oon ihan puhki... Mutta huh kun helpotti kun johonkin saa purkaa tätä oloa! :kieh:
Muuten meillä onkin mennyt ihanasti. Tuntuu, että päivä päivältä löytää itsestään enemmän sitä äitiä ja rakastaa tota lasta vaan enemmän ja enemmän :heart: Päivärutiinit alkaa löytyä, käydään mm.
kylvyssä joka ilta. Tytön iho kestänyt kylpemisen todella hyvin! Ei tarvitse kuin peppua silloin tällöin rasvata.
Karstaa alkoi irrota päästä toissapäivänä harjatessa, ja sitä on nyt tehoirroteltu öljyn ja harjauksen voimin.
Kaa mäkin olin ekaa kertaa eilen yksin kaupoilla, oli vaan jännää! Ostoshuumassa ei ehtinyt liikaa murehtiin miten vauva ja isukki kotona pärjää, mutta ai että oli ihana tulla kotiin ja rutistaa hymyilevä vauva syliin =)
Liivinsuojista joku kyseli. Mäkin oon havainnu kankaiset paljon mukavammiks. Sain siskolta vinon pinon niitä jo raskausaikana. Suurin osa on tehty kestovaippakankaiden jämistä. Niin monta kerrosta kangasta päällekkäin kun saumuri vetää ja siitä vaan ympyröitä ompeleen
Saa just itelle sopivan kokoisia ja semmosesta materiaalista kun haluaa.
Puuskamuikkunen ja Aunis 1kk 5 pvä