Moikka!
Hetejn etsin meidän ketjua, kunnes tajusin et sitähän ollaan jo marraskuulla ja uus ketju korkattu. Iso Kiitos
Kaalle! =)
Selailin vähän hätäsesti läpi sivut, kun on ollu lähes viikon taukoa ja tekstiä kertyny aika lailla. Olitte ainakin puhuneet
tileistä. Meillä on molemmilla omat tilit, mutta rahat täysin yhteiset. Se maksaa kummalla on rahaa, eikä me ikinä tapella rahasta. Johtuu varmaa siitä ettei olla kumpikaan kauheen tarkkoja raha-asioissa.
Täällä olis kans yks kaupan alalla työskentelevä. =) Työni on lähinnä asikaspalvelua ja toimistohommia.
Parisuhteesta; me ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, josta 4 vuotta kihloissa ja 2 vuotta naimisissa. Yhdessä on asuttu 5,5 vuotta.
Ruoista; mä en ole kovin tarkka noista kielletysitä ruoista. Tuorejuustoja oon kyllä syönyt, sillä en usko et Suomessa voisi ruoasta saada listeriaa. Tai ainakin se on erittäin epätodennäköistä. Myös maksamakkaraa oon syönyt, vaikka eihän se enää kielletyllä listalla olekaan. Oikeastaan ainoa mitä oikeesti vältän, on graavikala, ulkomaiset juustot ja alkoholi. Tosin lasillisen punaviiniä olen juonut raskauden aikana 2 kertaa ja jouluna aioin juoda myös.
Sukupuolesta; mä niin kovasti toivosin tyttöä, mutta oon aivan varma et poika sieltä on tulossa. Olis niin ihanaa saada meidän perheeseen myös tyttölapsi kun tuo esikoinen on poika. En kuitenkaan pety jos poika tulee, saanpahan ainakin kaikki esikoisen vaatteet kiertoon.
Omaa napaa; potkut tuntuu tosi selvästi, mutta eivät vielä mahan päältä.
Vitamiineja en syö. Ekassa raskaudessa söin multitabseja, mut en nyt vaan oo saanut aikaseks ostaa niitä. Ja toisaalta kun olo on muutenkin loistava, niin en tunne tarvitsevani mitään vitskuja. Maha ei oo vielä ollut kertaakan tiellä, paitsi seksissä.
Onko teillä muuten raskaus vaikuttanut
seksiin? Määrään tai laatuun? Mulla ainakin tuntuu et halut on lisääntynyt, vaikken ikinä mikään pihtari oo ollutkaan.
Välillä on hankaalaa löytää aikaa seksille, mutta kyllä me ainakin pari kertaa viikossa pyritään sektaileen. Muuten tästä mammasta tulee tosi äreä...
Tähän onkin vissiin hyvä lopettaa, joten mukavat alkuviikot kaikille ja voikaa paksusti.
marza ja masuvauva (edelleen vailla työnimeä...) 20+6 (20+0)