Maalismasut 2009 huhtikuussa

Huomenta

Kyllä Kyllä.

Meille siis syntyi pitkän odotuksen jälkeen suloinen tyttövauva 8.4.09. Synnytyksen kesto oli 5,5 tuntia ja alkoi heti tiukoilla supistuksilla 4 minsan välein. Pääsimme kotia kahden sairaalassa olopäivän jälkeen ja isosisko on ylpeä vauvastaan :LOL: . Siirryn nyt kanssa meihin maalismasuista vauvautuneisiin. ja kirjoitan sinne jossain välissä synnytyskertomuksen.

Jadekettu+masuasukki 4 pvä
 
Olen niin kauan ollut sivussa, että olen nyt tänne tullessani pihalla kuin mikä, eli pitäiskö nyt vauvan jo saaneena kirjoittaa jonnekin muualle ja minne? Aivot on niin raskauden pehmittämät edelleen vaikka lapsi on jo kohta 6 vk,että en löydä sitä ketjua mihin pitäis siirtyä, auttakaa...

Eli meidän typy on jo kohta 6 vk ja hienosti kasvaa rintamaidolla (4,5 kg nyt), tosin iltasin olen pienet Tutteli-tujaukset antanut kun tuntuu, että omat varastot ei riitä. Oli aikamoinen iltaränkkääjä 2-4 vk iässä, mutta nyt on rauhottunut niitten osalta ja menee nukkumaan 9-10 aikoihin ja nukkuu 4-6 tuntia putkeen ja nukahtaa heti uudestaan. Eli hienosti menee. Ristiäiset olis 2.5., etunimi on jo tiedossa, mutta muista nimistä ei hajuakaan.

Pöttis ja melkein 6 viikkoinen "Killi"
 

Yhteistyössä