huomenta!
Vieläkös tänä aamuna
Jadekettu ja Suunnistaja palstalle joudatte?!
Jadekettu Siiri tulee olemaan ensimmäinen ja siis kutsumanimi. Päätetty jo yli kaksi vuotta sitten anopin tädin (anopille oli kuin oma äiti ja hyvin läheinen) hautajaisissa, että tämä nimi annetaan poikkeuksellisen hienon ihmisen muistoksi. Ja kyllä nimi on minustakin todella kaunis. Lisäksi sukunimemme on törkeän pitkä, joten etunimi saa olla lyhkäsempi.
Eipä todellakaan kuulostanut tuo sun esikon käynnistäminen hääviltä hommalta, joten ymmärrän täysin tuskasi pelkästä ajatuksesta.
Täällä takana tosi rankka alkuyö. Tyttö huusi kuinsyötävä varmaan melkein tunnin puolenyön aikana. Alkoi tissityksestä ja olimme aivan ymmällämme, kunnes huomasimme, että hänelle oli tullut vesikello (rakko) ylähuuleen. Eipä tunnu varmaan hyvältä imeminen
Mulla ei ole rintapumppua, joten yritin epätoivoisesti lypsää käsin kiljuvaa nälkäänsä ja kipeää huultaan huutavalle pikkuiselle, mutta eipähän saalis ollu kummoinen. Annettiin sitten korviketta lusikalla ja mun pieni rintamaitotilkkanen hörpyttämällä. Hienosti osa typy ottaa lusikasta ja mukista :heart: . Korvikkeesta tuli jkuitenkin ärkyttävät vatsanväänteet ja huuto alkoi taas.... Mieheni sai lopulta Siirin hiljentymään rintansa päälle ja pieni keräsi voimia siinä 2,5 tuntia ennen heräämistään yöllä. miehellä tietty tukalat paikat, kun ei voinut yhtään asentoa vaihtaa, kun uni oli Siirillä niin herkkää.
Seuraava syöttö yöllä meni ilman hysteeristä itkua, mutta ei jaksanut/ kärsinyt imeä kuin ehkä 5 min. Nukkui kuitenkin taas välissä 2,5 h ja äskeinen syöttö kestoltaan yhtä lyhyt kuin edellinen. Nyt nukkuu meidän sängyssä, mä nousin googlettamaan markettien ja paikallisen lastentarvikeliikkeen puhelinnumeroita, että soitan heti, kun aukeevat mikä on heidän rintapumpputarjontansa. Kyllä se pumppu nyt pitää hankkia!