Moikka
Annien, kiitos listaan lisäämisestä! Voimia oloihin.
Elppa Voi ei. Jaksamisia.
Ja sitten galluppeihin:
Kestoilu: Tällä toisella kerralla yritetään kestoilla niin kuin ekankin kanssa. Silloin ei onnistunut. Uskon, että johtui osaamattomuudestani ja huonoista vaipoista.Nyt olen päättänyt hankkia kunnon vaippoja ja ainakin pari kestovaippaa päivässä käyttää. Ugh!
Kaksosvaunut vai ei :Varmaan ostetaan uudet yksösvaunut, mutta katsotaan mitä siellä ultrassa eka näkyy..
Ikä :Kolmenkympin luokkaa tällä ollaan ja ikäeroa tulee ykköselle ja kakkoselle 2 vuotta.
Kenelle kerrottu: Olemme kertonueet äitilleni ja anpille. Ja pari hyvää ystävääkin tietää. Varmaan kohta kaikki, kun masua alkaa jo tulla esiinkin...
Oireet:
Yritin googlata , onko eroja tyttö ja poika odotuksessa pahoinvoinnissa. Ei, että jompaa kumpaa toivoisin, mutta saisin itselleni selityksen, miksi nyt niin paljon pahempi olo koko ajan kuin ekassa raskaudessa. Olen oksennellutkin, mitä ei ekassa ollut. Olen kalpea kuin lakana ja täysin työkyvytön. Olen siis laspen kanssa kotona, mutta on niitä töitä täälläkin. Ja kaikkihan arvaa heti mikä vaivaa...
Kovasti odotan, että muutama viiko tässä kuluisi ja vähän tämä pahoivointi helpottaisi. Voihan se olla, että jatkuu loppuun asti. Ja ei sekään nyt niin paha olo, kun pienen toukan saa lopuksi painaa syliinsä ja pusutella. Minäkin olen nimet jo miettinyt, joskaan en päättänyt lopullisesti. Tykkään minäkin suunnitella ja haaveilla hirveesti eteenpäin. Sekin antaa voimia tähän oloon. Tarkoitus ei ollut valittaa, koska siis tämä tila niin toivottu, mutta eiköhän tää palsta ole juuri näitäkin ajatuksia varten.
Jos taas vaivun hiljaiseloon, keräilen voimia. Kun viikot karttuu, minäkin aktivoidun.
Kaikille ihania neuvola-aikoja ja lupaavia ultria!