+Maaliskuussa poksuvat+

Neuvola kuulumiset:
eli la muuttu 4.3 ja viikot on sit nyt sen 6+6 :) Hb 144 (kuulemma tosi hyvä :D) pissa puhdas ja verenpaine 121/68..Ja np-ultra 20.8 :) ja sitten ku se laskeskeli mun painoindeksiä niin sano vaan et sen verta yläkanttiin et vrv 26 joutuu siihen sokerirasituksee :< mut muuten meni kivasti se^^ kauheen huono olo ollu koko päivän ja päätäki alko särkee..tarttis varmaa lepää mennä :D
 
Glow
HALI; kiitokset multaki tilastosta! Helpotti kummasti mieltä =)
mulla on kyl ollu melkoisen positiivinen ja luottavainen mieli raskauden suhteen, mut kuitenki takaraivossa on se pelko mikä jokaisella meistä on :/ mä yritän uskoo että positiivinen asenne vie eteenpäin :flower:

ihan hitosti väsyttää kyllä! ja aamulla viittä vaille pää pöntössä, tyhensin vaipparoskista ja se haju kävi pikkasen kuvottaa :whistle:

huomenna viikot poksuu B)

Glow+masuhelmi 6+6
 
Hali87 : Kiitos kun jaoit kanssamme mieltä rauhottavan tilaston! :)

Huomenna ultra ja hurjasti minua jännittää tilastotiedosta huolimatta! Onko tiitiäinen kunnossa ja oikeassa paikassa? Onko kyytiläisiä sittenkin kaksi (suvussa on kaksosia)? Illalla ei taida tänään uni tulla.

Kannatan Lahja Lintikan ehottamaa suljetulle alueelle keskustelun viemistä jossain vaiheessa.
 
Meille jää ikäeroksi vajaa 2v...oli tosiaan tarkotus et jäis vähän isompi mut näillä mennään :D

Kestoilua ollaan harrastettu pojan kans enempi vähempi... osakestoilua aina,mut nyt kun oppi käveleen ei suostu olemaan selällään...joten jouduttu oleen kertiksillä. Nyt tilasin kuiteskin kestohousuvaippoja,jos niillä päästäs taas asiaan. Yöllä on kertsit.
Uudella tulokkaalla yritän kestoilla vieläkin ahkerammin... =)

Vakuutus on esikoisella,et otetaan kai sit taas.

Seulonta..tehtiin viimeks niin,et katottiin turvotus ja kun se oli ok,ei otettu verikoetta. Jos turvotus iso niin sit kai otetaan se verikoekkin...

Nää on niin tai/ehkä juttuja vielä kun ei oo kerenny sisäistään asiaa vielä :D

Repa ja nimetön matkalainen...5+?
 
Kauhistus mitä vauhtia tänne tulee juttua, ei meinaa perässä pysyä... ;)

Ajattelin tulla vaan huikkaamaan kuulumisia pikaseltaan!
En ole vielä käynyt ultrassa :ashamed: , ei kerrassaan ole vaan ehtinyt, ollut melkoista rallia...sellaista "rentouttavaa kesälomaa"... :whistle: ja kun ei ole ollut kipuja tai vuotoa enää, en ole niin hätäillyt sinne sitten!
Tänä aamuna testasin taas ihan huvikseni, sain himppasen verran vahvemman plussan kuin silloin viimeksi...siis testasin vuodon jälkeen ja sain eka ihan hailakan haamun (joka oli ollut ennen vuotoa hyvin selvä plussa) ja sitten sen jälkeen olen saanut taas hyvin selvän plussan ja tänään sitten vielä vähän selvemmän...maha tuntuu hyvin paksulta ja pahaa tekee melko raskaasti, samoin heikotusta on vaikka muille jakaa...jotenkin vaikea olisi uskoa, ettei siellä MITÄÄN olisi. Eihän sitä tiedä, koska vuotoa oli kuitenkin niin railakkaasti, mutta on tämä jänskää...sinne ultraan pitäis todellakin vääntäytyä, juu. :snotty:

Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille ja lämpimät onnittelut plussista!! :heart: Jaksamisia!!!

-Elettaria (7+0...ehkä, ehkä ei...)-
 
Onpas paljon tullu juttuja viime käynnin jälkeen. Täällä turvotusta ilmassa. Ei meinaa housut mahtua jalkaa, varsinkaan illasta enää. Pari ihmistä on arvannut kasvaneen ruokahalun takia ja kun on moni herkkuni (feta, salaatti yms..) alkanut ällöttämään todenteolla. Ja väsymys on aivan käsittämätön. Meinasin töissä nukahtaa tauolla istuilleen ja päiväunista on tullut joka päiväiset. Rinnat on kipeät ja turvonneet.
Ihana kun jotkut on jo päässyt neuvolassa käymään. Minulla on ultra sitten 27. pv ja odotan sitä todenteolla. Kyllä jännittää ja pelottaa, että onko siellä nyt varmasti joku.

Alina78, toivon mukaan läheisesi asenne muuttuu ja osaa olla iloinen puolestasi!

Miiru80, (5+3)
 
Ikäeroa meiän muksuille tulis sit kutakuinkin 1v6kk. Mun mielestä toi on ihan hyvä ikäero. Kiva, kun aika moni täällä on uskaltautunu suhtkoht pienelläkin ikäerolla tekemään lapset!

Kestoilua meillä on harjoitettu osittain. Käytännössä siis tarkoittaa sitä, että pari-kolme kestovaippaa käytän päivässä ja muuten kertiksia. Kertiksetkin valkkaan niin, että ovat varustettu ympäristö/joutsenmerkillä. Toi osittainen kestoilu on sopinu meille tosi hyvin, ku ei sit kuitenkaan sitä pyykkiä tarvi olla ihan koko ajan pesemässä (nyt jo kertyy pyykkiä ihan riittävästi meillä :LOL: ) ja sit kuitenkin jo osittaisella kestoilulla säästää ihan kivasti kertakäyttövaippoja ja samalla siis rahaa ja luontoa. Jo yksi kestovaippa päivässä on 365 kertakäyttövaippajätettä vähemmän vuodessa! Tuo on ihan hyvä pitää mielessä :wave:

Seulonnat otettiin viimeks. Niskaturvotusta ei ollut eikä verikokeessakaan ilmennyt mitään kummaa eli kaikki oli ihan ok niinku pitikin. Eli ihan paikkansa piti tulokset. Otan seulonnat varmaan tässäkin raskaudessa.

Alina78 :hug: Höh, onpas tylsä tyyppi sitten. Koeta olla välittämättä. :hug:

Ihanaa kun meit on täällä jo näin paljon! TERVETULOA UUSILLE MASUILLE :flower:
 
Oli kova urakka, mutta nyt on koko ketju luettu.

Olitte jutelleet siitä, että ahdistaa/mietityttää/pohdituttaa tämä uusi raskaus. Nuo tunteet ovat enemmän kuin tuttuja tuon meidän pikkukakkosen kohdalla. Hän oli erittäin toivottu ja useamman kuukauden yritetty mutta kun se plussa viimein tuli, niin sitten tulinkin ns. "katumapäälle". Katua on ehkä vähän väärä sana mutta pohdin siis että mihin hemmettiin sitä on tullut itsensä tungettua.

Aika nopeasti nuo tunteet kuitenkin hälvenivät joten älkää tunteko huonoa omaa tuntoa tms. tunteistanne.

Esikosta pelkäsin keskenmenoa ihan hirmuisesti ja toisestakin jonkin verran. Tästä kolmannesta en enää ole jaksanut pelkoja pohtia. Jotenkin sitä osaa jo olla rennompi. Jos kesken menee niin sitten menee, sille kun ei ihan totta voi mitään. Turhaan sitä panikoi ja pilaa odottamisen ilon. Toki jos taustalla on vaikka toistuvia keskenmenoja tms. niin ymmärrän kyllä pelon, mutta muutoin kannattaa ottaa ihan löysin rantein.

Neuvola on auki vasta perjantaina joten varaan silloin ajan. Meilläpäin sen saa vissiin vasta viikolle 10-11. Ultria on 2, eli viikolla 12 ja 20. Varhaisultraan en mene, mutta 4D:ssä saatan mahdollisesti käydä jos rakenneultrassa ei sukupuoli selviä. Meillä 2 tyttöä ja kolmas tyttö olisi toiveissa. Mies toivoo enempi poikaa jottei huku akkavallan alle.

Vauvasta olen kertonut jo kaikille tutuille ja tänään käytiin jo ostamassa tuplarattaatkin, kun lastentarvikeliikkeessä oli alet.

Joku kyseli kestoista ja meillä siis kestoillaan. Yöllä on Liberot mutta muuten mennään kestoilla. Sama juttu myös tulevan vauvan kanssa sitten aikanaan, kunhan pieni syntyy.

Elettarialle toivon kovasti tarrasukkia :hug:

Ja kerhon puolelle siirtyminen passaa hyvin, kunhan kaikki ovat ensin tiensä tänne löytäneet.

Sef ja edelleen nimetön 4+2
 
Moi!

kestoilusta en oo kestoillut näillä kummallakaan enkä taida kestoilla tän kolmannenkaan kanssa vaikka asia mua kiinnostaisikin.Mä vaan tuntisin hyväksi et ois joku kestoileva kaveri joka anatis asiassa konkreettista apua ja lainais vaippoja niin että löytäisin helposti sen oikean vaipan omalle vauvalle.

ikäerosta meillä on noi pojat 1v1kk ikäerolla ja nyt niille tulee vauvaan 3v9kk :eek: ja 2v8kk eli musta esikoisella ja vauvalla on vähän liikaa ikäeroa kuin mitä oisin toivonut ja jos kaikki ois mennyt putkeen niin syyskuussa meille ois syntynyt kolmas mut se toivottavasti syntyykin nyt sitten maaliskuussa.

seulonnat oon antanut ja annan nytkin ottaa verikokeet ja kaikki ultrat, täällä ei niskaturvotusta mitata jollei satu vahingossa ultra niille viikoille et se mitta on luotettava.

vakuutus kummallakaan lapsella ei oo vakuutusta eikä me oteta sitä tällekkään koska meidän tapauksessa mun takia siitä suljettaisiin pois kaikki olleelliset sairaudet pois, niin ei sitten katsota siitä niin olevan hyötyä.

(.) Tänään vein sen aamupissan sinne labraan ja huomenna aamulla pitäis muistaa soittaa sinne neuvolaan tai muuten se jää ens viikkoon, toivottavasti vaan herätään lasten kanssa tarpeeksi aikaisin.
Silloin kun muistaa ihan vähän väliä syödä ei ees muista eikä tunne olevansa raskaana mut heti jos syömisestä on kulunut yli tunti tulee huono olo ja on syötävä ettei olo pahene.Väsymys on hellittänyt:)

Metsätähti ja pienenpieni 6+6
 
Kestot : ei ole kyllä mun (eikä miehenkään) juttu, on vieläkin alkuperäisessä pakkauksessaan se äitiyspakkauksen kesto.

Seulonnat : NP oli viimeksi ja siinä yhteydessä joku vapaaehtoinen verikoe, johon osallistuin ja tällä kertaa sama homma, nyt ollaan vaan eri sairaanhoitopiirissä, joten en tiiä, mitä täällä kuuluu ohjelmaan.

Te, joilla toinen/kolmas jne tulossa, miten on, aiotteko ottaa äitiyspakkauksen? Mä oon heti päättäny, ettei tarvita, kun on esikoisen pakkauksesta kaikki tallella ja tulee varmaan vielä toi 2009 pakkaus josta en niin kauheesti tykännyt, katoin kelan sivuilta. Sillä rahalla saa sitten jotain tarpeellista tai jotain ihanaa turhaa, kaikki tarpeellinenhan meillä jo onkin :)

vähän alle 2 viikkoa neuvolaan....ei kestä, kun tekis mieli juoruta kaikile...sitä paitsi mulla on jo mahaa, etät toivottavasti enne neuvolaa ei kukaan kysele :)
 
Hei vaan kaikille :)

Etova olo on rantautunut tännekin. Pelkäsin etten pääse tänään kaupasta ulos ilman yökköilyjä, mutta selvisin täpärästi. Olo on myös tosi vetämätön...Aurinkoa ottaessa (lomalaisen etuoikeuksia :-D) mahallaan olo on tukalaa kipeiden rintojen takia.

Seulonnat; Mies haluaa ehdottomasti kaikki mahdolliset seulonnat. Neuvolatäti puhelimessa sanoikin, että kannattaa jo etukäteen miettiä haluaako niitä. Puhuitte tuosta niskaturvotuksen mittauksesta ja verikokeesta, mitäs muita testejä niitä on?? Tai miten homma yleensäkin etenee...otetaanko lisätestejä vasta jos tuossa verinäytteessä on jotain vai kuinka?? Ja missä vaiheessa lapsivesinäyte otetaan??

Kestot; Täytynee harkita. Ilmeisesti äitiyspakkauksessa on pari kestovaippaa testailua varten. Jos ei tunnu hankalalta niin voihan sitä kokeilla :) Mutta paineita en ala ottaa, katsotaan tilanteen mukaan..

Elettarialle jarrusukkia =)

Sef; Oooo..siellä uskaltauduttu jo vaunuostoksille =) Jos halvalla saa niin ilman muuta!! Itse vielä "salaa" tutkailen netistä tarjontaa, vaikka haluttu malli on ollut selvillä jo vuosikaudet. Jospa löytyisi edukkaasti huuto.netistä..

Alina; Ikävää että läheisesi ensireaktio ei ollut positiivinen. Jotkut ne ei vaan osaa iloita toisten puolesta!! Epäilen että läheisen ystäväni reaktio tulee olemaan samanlainen, mutta olenkin jo varautunut siihen enkä aio hänelle edes kertoa tästä vähään aikaan..

Jaahas..jos jatkaisi sohvalla lepäilyä.

IntoOlivia 5+3
 
Mä luulen et mä en varmaa siirtyis kerhon puolelle. Täällä kuitenkin tulee luettua enemmän ni en jaksa sitte kauheesti pomppia paikasta toiseen.

Meille tulee äitiyspakkaus. Siinä on se oma fiilis tutkia sitä ja muutenkin se on tosi kiva.

 
Tänne eu mitään uutta ja ihmeellistä kuulu. Oireita ei juurikaan ole, mutta ei niitä ole ollut edellisissäkään raskausksissa. Et en siitä nyt hirveästi stressaa, kun kerta menkat ovat poissa ja kaksi testiä olivat erittäin positiivisia.

Seloinnoista kaikkiin meinaan mennä, vaikka kyllä ne vähän stressaavia on, jos niissä on joku kohonnut riski, että lapsella voi mahdollisesti olla jotain...

Vakuutus vauvalle otetaan, niin kuin on otettu muillekkin lapsille.

Äitiyspakkausta en aio ottaa, koska edellisen pakkausten vaatteet on ihan hyvässä kunnossa ja jotenkin tuntuu niin turhalta ottaa taas uutta toppa-asua ja makuupussia. Ennemmin ostan sillä rahalla jotain muuta tarpeellista vauvalle.

Kerhoon siirtyminen käy minulle.
 
täältäkin taas kuulumisia eli ensimmäisen neuvola-ajan sain varattua maanantaina, miehen kanssa suunnataan sinne ensi viikon keskiviikkona! jännittää jo nyt, vaikka mitäs siitä jännittelemään. olo on hyvä ja pirteä, mitä nyt rinnat turvoksissa ja "möykkyiset", öisin pientä jomotusta alavatsassa. jotenkin ei edes usko, että jotain siellä voi kasvaa, kun on näin hyvä olo! :)

muille kertomisista vastaan omasta puolestani, että toissailtana kerroimme vanhemmilleni, joille lapsi tulee olemaan ensimmäinen lapsenlapsi. siinä sitten olimme kaikki silmät kyynelissä, ihana hetki. siskolle kerroin jo aiemmin, koska olen puhunut vauvahaaveistamme vain hänen kanssaan. hienointa on huomata, miten täysillä kaikki muutkin ovat onnessamme mukana :heart:

seulonnoista en osaa vielä oikein sanoa mitään, kun ei ole aiempaa kokemusta. ehkä se neuvolassa selviää, mutta uskoisin, että ne testit tehdään, jotka on mahdollista.

nyt varmaan vois kellahtaa nukkumaan, sillä väsymys alkaa tehdä tehtävänsä...

Veepu 6+5 (tai jotain ihan muuta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero71:
Hei!
Täällä uusi tulokas joukkoonne! Ihana, että meitä maaliskuun odottajia on näin paljon!!
Meillä kolmas vihdoinkin tulossa monen vuoden epätoivon ja yrittämisen jälkeen.
Raskausviikkoja 6+5, laskettuaika 3.3, sairaala K-SKS, poikaolo, jos niin voi sanoa. Ennestään meillä on 12v. tyttö ja 4 v. poka.
Masuani siis kasvattelen, joka todellakin viimeisen viikon sisään on pompsahtanut esille eli ei tämä kauaa salassa pysy vaikka olen hieman pyöreä ja muodokas! Pahaolo on väistynyt, liitos/kasvukivut kamalia repäisyjä, vessassa saa rampata ja väsymys jumalaton! Meillä ensimmäisenä aloitetaan lääkärillä ja ultralla, jonka tänään tilasin 23.7 viikkoja pitäisi olla silloin noin 9. Siitä reilu viikko niin on eka neuvola. Ongelmia hieman odotan verenpaineen nousun ja verensokerin takia, mutta eiköhän niistä selvitä. Ikääkin on, joten enemmän pelottaa senkin puolesta, toivottavasti kaikki menee hyvin. Mukavaa odotusta kaikille plussaneille!

Pallero71 ja kirppu
Minä näytän puuttuvan päivityksistä kokonaan :ashamed: Toki kirjoitinkin tyhmästi kaikki samaan putkeen!

 
Sunburned kyseli vuorotöistä. Mä olen lähihoitaja ja opiskelen terveydenhoitajaksi työn ohella. Poikaa odottaessa tein kolmevuöorotyötä ihan äitiysloman alkuun asti. Tosin työ on istumatyötä, eli päivystän turvapuhelimia joten siinä ei ole fyysisesti muuta rankaa kun valvominen.

Mitään vakuutuksia ei esikolle otettu, eikä varmaan oteta nytkään. Pojalla oli niskaturvotusta sen verran että suosittelivat lapsivesipunktiota. Äitiyspakkausta en ajatellut ottaa, ellen yhtäkkiä rakastu uuteen haalariin, tällä hetkellä ei ole mitään tietoa millanen se on. Poika oli syntyessään 49 cm ja 80 potkarit olis ollu sopivat joskus 1v synnttäreiden paikkeilla ja sillon en halunu enää niitä käyttää.

Alina :hug: Varmasti on rankkaa jos läheinen ei voi olla sanomatta rumasti, oli hän sitten mielessään mitä mieltä tahansa.

Minäkin huomasin viime yönä että kääntyminen ei suju ihan miten vaan. Mullakin vihlasi oikein kunnolla jossain kohdunkiinnikkeissä tai sinne päin. En yhtään muistanu että niin vois käydä näin pienillä viikoilla, tosin kait se vaan on hyvä ettei kaikkea vähemmän mukavaa muista.
 
Hyvää huomenta kaikille!

MoohMooh mä meinasin ottaa pakkauksen koska multa puuttuu just paljon vauvan vaatteita vaikka onkin jo kaks pientä niin paljon niitä ihan pieniä puuttuu ja sit turvakaukalo pitää ostaa sitä meillä ei enään ole.Mä oon kummallekkin pojalle säilyttänyt jotain siitä äitiyspaketista ja sinne sitten säilönyt myös muita ihania ja lapselle tärkeitä muistoja.

intoOlivia se lapsivesinäyte otetaan muistaakseni jos siinä verikokeessa näkyy suurentunut riski, mut sekin on vapaaehtoinen.Sitä en kyllä oikein muista et koska se otetaan mut niistä saat lisää tietoa neuvolasta kun vaan rohkeasti kyselet.

pallero se on vaan varmaan inhimillinen erehdys :hug:

Fantaihana äippäpakkauksessa ei nyky'ään oo enään niin isoja potkareita kuin 80cm isoimmat taitaa olla sen 70cm ja potkuhousuja on muutenkin vähän.

Mä taas havahduin kun poika unissaan äänteli ja olo oli taas melko kamala :x
Nyt alkaa helpottamaan kun oon syönyt.
Mua jänskättää soittaa sinne neuvolaan, tänäänhän sinne sais soittaa =)
Mä oon ihan varma et heti kun mä meen johonkin kylään tai joku eksyy meille niin se arvaa et mä oon raskaana kun en pysty juomaan kahvia vaikka se haju ei ällöttäkkään. Kyläily ei kyllä muutenkaan innosta kun mun pitäis saada syödä koko ajan niin kylässä se herättäisi myös epäilyjä.
Meidän pitäis lähteä reissuun kahden viikon päästä.(Ihan vaan mun äidin ja siskojen luon lähes viiden sadan kilometrin päähän)ja mua kyllä kovasti mietittyttää et miten pystyn matkustamaan kun tää olo on mitä on :/

Metsätähti ja pienenpieni 7+0 :heart:
 
Huomenta...

Heikko yö takana kun esikko valvotti :x Nyt on vasta jotenkuten ruvennut nukkumaan öisinmut välillä on näitäkin öitä vielä...

Äippäpakkaus otetaan...se raha on niin mitätön summa verrattuna sisältöön. =)

Oon kertonut omalle äidilleni,oli niin hämmentynyt uutisesta ja sit hyvälle ystävälle. Kerron varmaan myös siskolleni...mut muut saa odottaa niinkauan kun pystyy olla kertomatta =)

Tääl ei kans kummempia oloja.... esikosta oli pahoinvointia rv6 lähtien joku viikko 24/7,toivottavasti nyt ei tuu kun on toi taapero tossa hyörimässä =)

Repa ja kynneli (miehen keksimä nimitys :xmas: )5+?
 
Huomenta!
Otanpas tässä aamutuimaan kantaa juttuihinne! :)
Ikäerosta: Meillä ensimmäinen lapsi olisi 1v10kk kun toinen syntyy. Mun mielestäni se on oikein hyvä ikäero, jonka olen hyväksi havainnut veljeni kanssa. :)
Äitiyspakkausta en edellämainitusta syystä ota. Meillä sattuu vielä niin, että esikoisen serkku tulee tässä välissä syntymään niin, että jonkin verran 2009 pakkauksen vaatteitakin meille varmaan tulee kiertoon jahka heiltä pieneksi jää.
Vakuutuksista:Esikoisen kohdalla tutkin ja kilpailutin kaikki vakuutusasiat. Lopulta päädyttiin siihen, että otettiin vakuutus samasta yhtiöstä, jossa muutkin vakuutukset on. Meillä ei ole vakuutuksessa kaikkia vaihtoehtoja käytössä, niitäkin kun on useamman sorttisia. Tiettyyn ikäänhän asti julkinen terveydenhuolto on maksutonta ja jonoissakin ollaan ohi päästy esim. päivystyksessä. Eli jos on onnea siinä, ettei kroonisia vaivoja ole, niin homma pelaa hyvin ilman hoitovakuutuksia. Toki jokainen tekee tavallaan. Kannattaa huomioida se, että kaikki vakuutusyhtiöt eivät anna vakuutusta syntymättömälle lapselle. Meillä osa yhtiöistä kieltäytyi antamasta vauvavaukuutusta lapsellemme, koska minulla on reumasairaus. Osa taas ei kysele vanhempien sairauksia lainkaan!
Seuloihin mennään kaikkiin mahdollisiin.

Enää kolme tuntia ja pääsen ultraan!!
:whistle:
 
murgu Ihania kuulumisia neuvolasta :heart:

Alina Voin vaan kuvitella miten paha mieli tosta tuli :hug:

sef Tiedän tunteen :hug: Vaikka tätä pientä on jo pari vuotta toivottu ja siitä on puhuttu ja asiaa on mietitty, niin väistmättä tulee olo, että mihin sitä on pistänyt päänsä mukaan :ashamed: Välillä ihan nolottaa sanoa asiasta miehelle, vaikka se taas on tyytyväinen, että sanon mikä mieltä painaa. Jotenkin vaan tulee sellanen olo, että jääkö meille miehen kanssa yhteistä aikaa (kun tykätään hirveesti tehdä kahdestaan asioita). Toinen on väsymys, tartten normaalisti 10h yöunet, että jaksan niin se taitaa olla aika mahdoton yhtälö vastasyntyneen kanssa :ashamed: No, oon sitä mieltä, että kyllä aika ratkasee. Luultavasti jatkossa se mitä on haluttu tehdä kahdestaan, niin halutaan tehdä perheenä ja väsymyksen ja huudon kestää, kun on kyse omasta pienestä :heart: Nää taitaa olla melko normaaleja ajatuksia??

Kertomisesta Me on kerrottu vanhemmille, sisaruksille ja isovanhemmille. Myös muutamalle kaverille oon kertonut. Päätettiin, että lopuille voidaan kertoa sitten ekan ultran jälkeen jos kaikki on hyvin :)

).(
Täällä flunssa vaan jatkuu.. En tajua mistä tätä limaa tulee. Se on varmaan sen erittyminen, joka pitää tän lämmönkin koholla. Ei jaksais kättään nostaa.. Onneks saa maata vielä sunnuntaihin asti..ja jos ei lähde, niin kai se on mentävä hakemaan lisää sairaslomaa :ashamed:

Jemppi & murunen 6+6
 
Huomenia! :)

Seulonnoista: Osallistutaan varmastikin noihin perusseulontoihin, mut jos johonkin lapsivesipunktioon tarvis mennä, niin jättäisin väliin...

Äitiyspakkausta en luultavasti ota. Esikoiselta kaikki tarpeellinen siitä jäljellä ja valitettavasti hyvin vähän tuli pakkauksen vaatteita käytettyä. Toppapukukin jäi ihan käyttämättä, ku oli kesällä juuri sopiva.

Alina: :hug: Tosi kurjaa tollainen! :hug:

Jemppi: :hug: Koitahan parantua!

Mulle on ihan sama kirjotellaanko kerhoon vai tänne! :)

Elettaria Cardamomum : Sulla on kyl jotkut rautahermot, ku pysyt noin rauhallisena tos tilantees. Mä oon ite sellanenki stressaja, et olisin varmaan joka päivä jo käyny ultras ja häirinny neuvolaa ja kaikkee mun asialla! Ihana piirre, ku osaat olla noin tyyni asian kanssa! :) Ja toivotaan nyt, että kaikki siellä olisi kunnossa! :)

Mä lähden tästä treffaan mun kaveria, jolla on kotona kuukauden ikäinen vauva ja sitten puoltoista vuotias touhottaja! :) Meen kattomaan, millasta se arkirumba tulee olemaan! :D

Minky 7+4
 

Yhteistyössä