+Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

Alkuperäinen kirjoittaja valdemaria:
LillaStina : Kommentoin tuota seuloihin menoa. Mulla ainakaan syynä niihin ei ole se, että voisin miettiä luopuvani lapsesta sairauden kohdalla. Pikemminkin päin vastoin. Voisin valmistautua siihen, jos lapsi ei olisikaan terve.
En minä sitä sillä. Itse vain olen sen todennut, että ei se tilannetta muuta. Että sen takia en halua tietää etukäteen.
Mietin sitten jos ja kun se tilanne tulee eteen, jos tulee. Meillä on kaveripiirissä kehitysvammoja eriasteisina ja niitä hoitaessa todennut, että ei siihen oikein osaa siltikään valmistautua. Ehkä meidän kohdalla on helpompi ottaa vastaan se mitä annetaan, eikä murehtia etukäteen...
Itseni tuntien ainakin...
 
Onnittelut kaikille ultrassa vauvansa nähneille :heart:
Kinder- laitoin profiiliin masukuvan rv11+5. ei taida olla tarpeeksi iso kaksosille? Vielä reilu viikko eka ultraan-plääh!

Pippa3 tsemppiä! Onneksi sdänäänet kuuluivat :heart:

Tervetuloa uudet maalismasut!

Flunssa Minulla oli pari viikkoa sitten flunssa. Se kesti vain jotain 4-5 pv eikä ollut kuumetta. Eli tosi lievä. Pahoinvointia ei ole enää. Alussa oli enemmän kuin eka raskaudessa, muttei ole tarvinnut pönttöä halata. HUH!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille! :flower:
 
Huomenta!! :flower: :flower: =)

Tosi hienoa, että on tullut lisää hyviä uutisia ultrassa ja nevolassa! :flower:
pippa3 Tosi hienoa, että kikki on hyvin kuiteskin!

Narkissos ja mysti Tervetuloa!! :flower:

minjoh Kiitos tiedosta!! :flower: Menin sit kysymään lääkäriltä, ja kyllä täällä on sama sit kuitenkin. Ehdin vain huolestua, että ovatko täällä lääketieteessä länsimaisella tasolla, mutta ainakin nyt siis tuntuu että ovat.

Miiru80 Hih, kiitos vain... ;) Auttaa kun on siirtynyt pitämään pelkkiä mekkoja, jotka ovat hieman väljiä tuossa mahan kohdalla, mutta ei kuitenkaan kysymyksiä herättäviä "telttoja" niin siihen ei kiinnitä huomiota... Lisäksi oon vältelly baari-iltoja.

Mä olen edelleen huolestuttavan hyvävointinen :/ Eipä ole edes flunssakaan, toistaiseksi, iskenyt. Se vähäinen kuvotuskin nälän yhteydessä on lähestulkoon loppunut. Edelleen tosin naama kukkii, kiharat suoristuu ja kestonälkä.

Hyvää lauantaita kaikille!! :flower:

Minna ja lille-Hasse *poks* 12+0
 
Tervetuloa uudet ja ihania kuulumisia kaikilla ultrien ja vauvojen suhteen :heart:

Tänään en oo vielä oksentanu, joten kai tässä vois juhlat pitää :LOL: Päänsäryistä, kun vielä pääsis..melkein pahempaa kun oksentaminen. Sitä ei saa nimittäin millään panadolilla pois ja se vielä lisää pahaa oloa :( mut eilisen ultran jälkeen mä kestän mitä vaan, kun näin mitä siellä molski! ..tai molski sitten, kun se oli herätetty :heart:

Jemppi & aamu-uninen 12+1 (ultran mukaan 10+4, mutta tarkentuu myöhemmin :) )
 
Ihania uutisia täällä tullut monille!!

Tervetuloa uudet maalismasut! :flower:

( . ) Täällä on nenä tukossa ja yökkäily jatkuu. Vieläkään ei onneks ole tullut mitään ylös asti. Tää yökkäily on jotain ihan hullua! Töissä on tosi kiva muuten ku olen ravintolapäällikkö ja kaikki nuo liha-tuotteet pistää yökkäileen. En pysty mitään niitä valmistamaan ilman huonoa oloa. Onneks töissä on pari tyttöö jotka tietää tilanteen ja ottavat onneksi mielellään liha tuotteet vastuulleen. Edelleen mun pitää syödä tunnin parin välein ja vaan tietyt ruuat kelpaa.

Pissalla käyn kans koko ajan ja nään ihmeellisiä unia.
Mukamas tunnen kohdun mahan läpi.

Oon niin kateellinen teille ultra ja sydänääni uutisista ku multa ei oo otettu vielä mitään. Vasta 3.9 on ultra... Miten jaksan sinne asti!!! :heart:

Harakanhattu ja pikkanenippanen 10+4 :heart:
 
Koko iltapäivä, ilta ja alkuyö meni oksentaessa ja pahassa olossa. Miehelle sanoin että kadehdin niitä joilla on aamupahoinvointia. Toisaalta.. Nyt kun kirjoitin tämän niin heti pukkasi oksetusolo :kieh:
Uuvuttaa kun oksentaa usein ja rautakin tuntuu olevan alhaalla väsymyksestä huomaten. 3:t päiväunet eilen. Silti väsyttää yöllä tosi paljon.. Voih en voikkaan jäädä kirjoittamaan.. Tuli todella paha olo :x

Voikaa hyvin kaikki kanssa odottajat!
Katarina rv 9+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja momtoo:
Onnittelut kaikille ultrassa vauvansa nähneille :heart:
Kinder- laitoin profiiliin masukuvan rv11+5. ei taida olla tarpeeksi iso kaksosille? Vielä reilu viikko eka ultraan-plääh!
Katoin kuvan ja en kyllä osaa sanoa onko tarpeeksi iso kun joillain kaksosia odottavilla ei alussa välttämättä ole ees "iso maha".
Mulla on kyllä kiitettävän kokoinen ja nyt rv 11+4, ensi tiistaina laitan sitten rv12+0 kuvan ja kyllä tää on 2viikossa kasvanut taas paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:
Oon niin kateellinen teille ultra ja sydänääni uutisista ku multa ei oo otettu vielä mitään. Vasta 3.9 on ultra... Miten jaksan sinne asti!!! :heart:

Harakanhattu ja pikkanenippanen 10+4 :heart:
Heh koeta kestää, juuri tuo ultraan pääsyn odotus on tuskaisinta, kun pitää oottaa niin pitkä aika :| Mutta äkkiäkös aika kuluu ja kohta oot jo ultrassa :flower: :hug:

 
LillaStina,Mul on täsmälleen sama ajatusmaailma ton seulonnan suhteen.... kysyn kyllä turvotuksen,mut veriseulaan en oo menossa. Tiedän monia kella se seula on hälyttänyt turhaan ja puoli raskautta on menny sit murehtiessa ja pohtiessa. Ja jos niin käy et syntyy erikoislapsi niin sit eletään sen tilanteen mukaan.

Kivoja massuja teillä :wave: Miä voin jossainkohtaa kattoo jos laittas omaa profiiliin...nyt on vielä turhan aikasta =)

Repa ja kynneli 11+1
 
Ihania masu kuvia muuten ollut nyt!! Minen kehtaa varmaan laittaa omasta kuvaa ku ihan lopulla jos sillonkaan. On tuota masua jo ennestäänki vähän. :D

Mutta kyllä siellä jotain tuntuu ja on se jonkin verran kasvanu ku tuntuu ettei saa enää työhousuja kunnolla kiinni... :LOL:

 
No mulla on kans tuota omaa mahaa jo valmiiksi niin paljon, että en kehtaa esitellä. Se ei tekis oikeutta "asialle". Mutta pakko myöntää, että tähän asti olleilla on kyllä ollut todella kauniit kuvat, jes!
 
hei taas kaikille!

onnittelut kaikille hyvistä ultra kuulumisista ja kinderille tietysti tuplana :flower: :flower:

sit omat uutiset
elikkäs ultrassa kävin perjantaina ja yllätys yllätys tuplat täälläkii...jep kyllä oli tosiaan aikas shokki mut se on alettava totutella ajatukseen että kohta meillä on sit iha oikeesti SUURperhe :LOL:
mutta pikkusilla kaikki hyvin ja viikkoja nyt 10+2 ja ihania olivat
:heart: :heart:

ja jos jemppi vielä jaksaa päivitellä etu sivua nii tässä uus rivi

18.3 donoro/ kys/ viides ja kuudes
 
Lauantai-iltaa!
donoro Aivan mahtavaa donoro!
Harakanhattu Meillä molemmilla on piiitkä aika ennen kuin nähdään vauvat. En jaksa odottaa. Tsemppiä :wave:

Tyttö katsoo navastani mitä vauvalle kuuluu. Kuulemma siellä on kaksoset :) Mutta eipä taida olla :whistle:

Jaksamista ÄitiysLomalainen ja muille joilla oksettaa yhä

Onniittelut Jemppi ei-oksennus päivästä! toivottavasti pääkipu häviää äkkiä :headwall: :wave:

(.) Levottomat jalat ovat häipyneet, aivastelu on tympeää tällä hetkellä, kun pitää olla niin erityisen tarkka ja tulee syyllinen olo, jos jossain julkisella paikalla aivastelee. Mut loppujen lopuksi pikkuhomma (en muista kuka odottajista) verrattuna kadulla oksentamiseen. Toivottavasti ei jäänyt pahoja traumoja vaan viitsit sinne kaupungille lähteä vielä toisenkin kerran.
 
Heip pitkästä aikaa. Täällä paljon hyviä uutisia ja aloitetaan onnittelemalla ultrakuulumisista!! Ja Kinderille ja Donorolle tuplaonnittelut tuplista :)

Itellä maha jatkaa samaa rallia et joka toinen päivä ei toimi ja joka toinen päivä toimii liiiiankin hyvin. Maha on alkanu yllättäen kasvaa hirveetä haipakkaa ja pitänee laittaa kuvaa heti ku löydän sen johdon jolla kuvat siirretään. Paha olo alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja huomaamatta oon alkanu syömään ja mulla onkin nyt ainainen nälkä :D Paino on luojan kiitos palautunu jatkuvan laihtumisen jälkeen 1,5 kg viikossa :p Paha olo edelleen saattaa iskeä yllättäen mutta miljoona kertaa parempi aikaisempaan verrattuna!! Rinnat edelleen kasvaneet ja järkyn kipeet välillä.

Tää viikko oli järkyttävä ku iski taas migreeni ja kolme päivää itkin ja kirosin kipuja. Tosin töissä sinnittelin silti! Perjantaina onneks helpotti ku just olin päättäny et en mee töihin jos viel koskee mut tosiaan oli parempi. Perjantaina kävin myös hammaslääkärissä paikkauttaa reikiä ku neuvolasta käskivät ku tiesin et mul on reikiä hampaissa. Viel jäi muutama paikkaamatta eli lokakuussa uusi aika.

Flunssainen olo täälläkin TAAS. Yöllä heräsin kurkkukipuun mut ei mitenkään kuumeinen jne. Ainiin ja tällä viikolla sain annettua ne sikiöseulonta verikokeet. Onkohan kellää aavistusta miten nopeesti ne valmistuu? Minna77 tais kysyy noista verikokeista niin meillä ne ainakin piti antaa ennen sitä ultraa. Tais olla suositus et viikoilla 9-11

Jempille tsemppiä pahoinvoinnista toipumiseen! Kyl se siitä helpottaa :)

Murgulla aivan ihana masukuva

Varmaan taas miljoona tekstiä jäi kommentoimatta mitä piti mutta taidan lähtee viettää laatuaikaa tulevan isukin kainaloon. Kivaa tälleen kuuden päivän työputken jälkeen :heart:

Lm & Pirpana 9+5 ( kohta poksuu)
 
donorolle tuplaonnittelut

Veriseulan tuloksetkin sain tänään katottua netistä ja niitten mukaan ei ole kohonnutta riskiä. Itse halusin tuohon osallistua ihan siksi, että kun veli on kehitysvammanen niin melkein enemmän olisin sitten stressannut koko raskauden ajan, että onko kaikki hyvin vaiko ei jos en olisi tuohon osallistunut. Eihän sitä nyt pysty kukaan lupaamaan että ei mitään kuitenkaan olisi, mutta onpahan nyt osallistuttu ja edes vähän itselle hankittuna levollisempi mieli. Ymmärrän kyllä että jos joku ei halua noihin tutkimuksiin osallistua koska turhia hälyyttäviä tuloksia tulee nähtävästi jonkun verran.

Mutta jos sitä sitten sänkyyn suuntais. Ihan ennätyspitkään olen jaksanutkin tänään valvoa kun on koko viikon nukkumatti ottanut voiton ennen ysiä. Tosin tänään tulikin otettua päikkärit mihin ei arkisin oo mahdollisuuksia. Mutta koskahan tää loputon väsymys alkais hellittämään.. sitä odotellessa.
 
doronolle tuplaonnittelut :D

).(
Meillä olis tänään mun kummitytön rippijuhlat. Ei oikeasti nappais yhtään... ei millään pahalla. Näen sen isoveljen kihlatun ekaa kertaa ja sen 9 vuotiaan ipanan. Ne tuli perjantaina minun vanhempien kyydillä tänne etelään ja isi ei ainakaan eilen kertoessaan kehunut tyttöä kovin paljon... No saattaahan sen ymmärtää, että tuon ikäisellä on vähän ongelmia ymmärtää/hyväksyä "uutta isää". Ihan sama minulle sinänsä, mutta jäin vain miettimään, että onkohan isoveli oikeasti ymmärtänyt mitä on tekemässä....?

Väsyttää tosi paljon. Nyt kun Eemeli on oppinut nukkumaan hyvin pitkään aamulla, herättää meidän Morris (uusi pentu) viimeistään jo kuudelta ulos. Sen jälkeen ei hän jaksakaan nukkua... paitsi sitten kun koko muu huusholli on hereillä :headwall:
No jospa vaikka saisin autossa nukuttua, niin ei olis kirkossa ihan unenpöpperössä... onhan tässä onneksi matkaa tuonne juhliin...

Mutta nyt aamukahville!
 
Huomenta!

Donorolle kans tuplaonnittelut,jopas nyt kaksosia pukkaa :heart: :heart:

Minjoh,Onnea hyvistä seulontatuloksista =)

Tääl ei kummia,esikko menee pariks tunniks hoitoon päivällä... jos sit hiukan herkuttelis ja vetäis lonkkaa =)

Repa ja kynneli 11+2....... 2päivää ultraan,jee!!
 

Yhteistyössä