+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Pahoittelut tädistä sen kylään saaneille.

Sunflower: Minä oon syönyt menkkakipuihin buranaa, parasetamolia, miranaxia, voltaren rabid:ia. En tiedä mitä sie saat syödä sen mahas kanssa. Yksi minkä olen kokenut toimivaksi, niin kuumaa vettä muovipulloon ja pullo mahalle.
 
Siderella: noita yllättäviä tätihyökkäyksiä on miullakin ollu viimeks oli kierto 27 !!! ja 30 tietämillä ollut ennen... no ei kun uutta matoa koukkuun =)

Barbbis: ´siitäse lähtee jännäily...

ON: miun alaselkä on ihan kamalan kipeä, ei oikein tiedä miten olisi istuminen tekee kipeää seisominen tekee kipeää...röyhtäilen ja piereskelen joten tätiä odotellaan...
 
Tsemppiä kaikille jännääjille ja suuret pahoittelut tädin vierailuista :heart:

IHANAA kun täällä on siemennykset onnistuneet ainakin pihapuuhapuolella monella :)
Voidaan piristää mieliämme sillä! Mullakin on nyt eka kesä tulossa että tehdään oikea kasvimaa jonne laitan pottuja,porkkanoita,erilaisia salaatteja,retiisejä,yrttejä jne...mutta yrttejä aion yrttilaatikoissakin laittaa ja siemennys onki jo hyvässä vaiheessa:) Tilasin viiem syksylle erilaisia sipulikukkia Hollannista ja nyt jännään että mitkä sieltä maasta alkavat nousta,jihuu! Onko joku teistä käyttänyt pihasuunnittelufirmaa? Meillä on uusi taloa ja piha vain aakeaa,laakeaa nurmikkoa joten haluaisin kukkapenkkiä ja piennarta ja kulkuväyliä mutta omat taidot riittivät vain viime kesän omenapuu-/koristeomenapuu/syyshortensia/pensasaitaistutuksiin. Takapihalle oon tehnyt myös kukkapenkkejä viime vuonna ja IHME kyllä näytti tämänkin poropeukalot istutukset selviävän hengissä ;) On se hyvä että ne siemennykset jossakin elämän alueella onnistuu ;)

Täällä omanapaisesti taistelen päivää 26/27 ja tätiä ei näy eikä oireita sen koommin. Viimeksi oli täälläSUPERLYHYT kierto 22/27 joten voi olla että senkin takia kroppa on outona... Toivoisin niiiiiin kovasti raskautta!!!!!! Tänä aamuna oli yhtäkkiä paha olo joka hellitti kun söin aamupalaa mutta en ihmettelisi vaikka olisi oksennustautia kun sitä on töissä ollu liikenteessä kauheasti... Ajattelin että testailisin ensi viikon alussa jos tätiä ei näy,mutta pahoin pelkään.... Täälläkin mielialat vaihtelevat kovasti: välillä oon aivan varma että nyt on tärpännyt ja mieli on toibeikas mutta suurimmaksi osaksi masentelen jo etukäteen menkkojen alkua ja sitä hirmuista lamaannusta joka siitä syntyy. Ymmärrän tosi hyvin teitä,siskoset!!!! On meille naisille vaan laitettu kova pala purtavaksi...:popcorn:

Positiivisuuspläjäys:

aamukahvia isosta kupista kera suklaakonvehtien <3
 
Huomenta kuumeilijaystävät, nyt se loma alkoi virallisesti! :)



Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. :hug:
Menkkakivut voivat tehdä elämästä h*lvettiä...itselläni ei onneksi ole mitenkään kovat kivut, nuorempana vuoto oli kyllä ihan järkyttävää (ja kesti 7-9 päivää!), mutta esim. serkkutyttö on aikanaan pyörtynyt pöntölle kivun takia. :( Todella inhottavaa, ja ilmeisen vaikea hoitaakin.

Miimau: Testiä kehiin! :D

Omasta navasta sen verran, että lämpö oli kuin olikin koholla tänä aamuna, vähän mutta kuitenkin. Normaalisti siis lämpö 36,1-36,3 - ja nyt 36,6. :) Eli mahdollista on (ehkä) että ovis sittenkin kävi...katsotaan vielä huomisaamun lukema, niin voi vähän varmemmin sanoa. Edelleenkään en usko, että tuonne ohkaiseen limakalvoon mitään kiinnittyy, mutta ainakin menkat tulisivat sitten parin viikon päästä (eli silloin olisi reilu 5 viikkoa tyhjennyksestä). Hyvä niin. :)

Positiivisuuspläjäys tähän aamuun: Leipomispäivä! Täytekakku pitäisi taikoa huomiselle, ja sehän on mukavaa! :D

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

 
Oikein mukavaa perjantaita kaikille! :)

Pahoittelut myös minulta kaikille joille täti tuli kylään.. :hug:

Ja plussatuulia kaikille! :heart:

Kuten arvelin, paprut keskussairaalasta tuli eilen, hcg negatiivinen ja kontrollit lopetettiin!

Tänään lähdenkin viettämään tyttöjen iltaa kaverin kanssa jota en vuoteen juuri ole nähnyt, mukava ilta siis tiedossa! :)

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille! :D
 
Miimau: niin samat fiilikset positiivisuus pläjäys myös osuu minuun kylläkin kahvia ja pähkinäsuklaata :heart:voi kun meitä onnistaisi

Maira: lataahan nyt sitten ihan kunnon bileet, sen totisesti olet ansainnut ja isosti lykkyä uuteen yritykseen =) vihdoinkin keho normaali :flower:

ON: miun alaselkä & alavatsa kivuille taisi löytyä syy alkava köhä... näin osasi yksi hoitotäti aamulla kertoa sillä oli alkanu tauti aivan kamalilla selkä säryillä ja minä paraillaan kärsin niistä, tosiaan limat pyyhitty aamulla ja se yleensä enteilee tädin tulemista vaikka en sitä odottaisi kuin vasta su-ma... no aika näyttää. Kyllä jäytää sielua kun aika hyvin osaan arvioida kiertojen keston ovikset ym. mut silti ei mitään tapahdu... taitaa tosiaan kohta olla aika ottaa neuvolaan yhteyttä jos jo jotain verikokeita voisi ottaa... ei kuitenkaan oo kamalan tiukkaa tuo yritys ollu tai on se minun puolelta mutt miehelle en oo kertonu missä päivissä mennään... pupuilut on sattunu aina sinne ovisviikolle ennen ja jälkeen mutta mutta... ei ymmärrä oikein ja nyt kun on menty jo näin kauan on tavallaan jo asenne muuttunu et miks se muka nyt vois tapahtua kun ei oo ennenkään osunu kohdalle vaikka kaikki pitäisi olla kohdallaan... no tässä oli päivän realisti pläjäys...
 
Miimau Mennään näköjään aika samoissa dpo-päivissä. Mä olen jo testaillut negoja... Tosi fiksua, mutta minkäs tälle voi. Tuli mieleen, että onkohan viime kuussa kuussa ollut jotakin outoa, kun mun kierto jäi 27 päivään normaalin 34 sijasta! Eikös kuun valo vaikuta kuukautiskiertoon. ;) Mun on oikeasti mahdoton uskoa sellaiseen, vaikka se lienee todistettu juttu!

Miimau, toivotaan,että sun pahaolo on raskauden aiheuttamaa. Yleensä se vatsatauti tulee hyvin äkkinäisenä pahana olona, eikä helpotu syömällä. Ei edes suklaakonvehteja syömällä. ;)

).( Tänään olen taas vaihteeksi sitä mieltä, etten ole raskaana. Tämä on täysin sairasta touhua! Yhtenä hetkenä kaivan äitiysvaatteita esille ja toisena hetkenä olen varma, ettei toista lasta tule koskaan enää. Illalla oli taas niin outo tunne alavatsassa. Ei voinut maata selällään, kun tuntui paine kohdussa. Vähän niin kuin silloin, kun raskaus oli jo jollain viikolla 16. Aamulla ei enää yhtään raskaana oleva olo. Eiköhän mieleni taas muutu kun mennään iltapäivää kohti.
 
Moi kaikki! :) Täällä tuli eilen limatulppa ja tuikkii vasenta munasarjaa, joten toivottavasti ovis on ensi viikonloppuna tiedossa. Mulla tulee yleensä ns. limatulppa noin viikkoa ennen ovisoireita ja varsinaisia limoja. Joten toiveikas olen, imetyksestä huolimatta.. Tiedostan kyllä senkin, että kroppa voi oireilla ilman munasoluakin..

MG Toivon sulle kauheena plussaa. Mutta kuten itekin sanoit, pitää yrittää varautua myös siihen pettymykseen :( Sinulla kun ultrassa kuitenkin nähtiin helminauhaa ja ettei ovulaatiota olisi tiedossa. Kysta voi aiheuttaa myös tuollaista oireilua. Onko limaista vuotoa? Ns. toiminnallisten kystien yhteydessä (esim. PCO:n yhteydessä, kun munasarjat eivät toimi normaalisti) on kuvailemasi kaltaista kipua ja limaista valkovuotoakin voi olla, ainakin runsastunutta valkkaria yleensä. Mutta toivoa on niin kauan, kuin menkat alkavat. Ja toivottavasti eivät ala!!! :hug:
 
ON: Mä en enää kyllä yhtään usko raskauden mahdollisuuteen. Mulla oli kp 35-39 semmoista ihan olematonta veriviirua jonka aikana kp 11:sta eteen päin jatkunut limainen vuoto tyssähti, ja nyt taas kp 39:sta eteen päin tullut limaista vuotoa, ihan kuin ovislimaa. Oon alkanut epäilemään oliskohan toi ihan olematon tuhru voinut olla menkkojen "korvike" ja kierto jatkuisi siitä jotenkin eteen päin uutta ovista kohti...

Taidanpa vaihtaa raskaustestit ovistesteihin ja katsoa miten viiva niissä edistyy ;) Tuleepahan ainakin testikohtainen hinta hieman halvemmaksi verrattuna jatkuvaan raskaustestien tekemiseen.:ashamed: saa jo miehellekin selitellä miten näitä testejä on muka "pakko" tehdä milloin minkäkin verukkeen varjolla :LOL:
 


perjantai 25.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp42/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
iloksi..........................kp38/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Mariel85.....................kp33/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp32/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp30/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp29/29..............31v...2. lapsi.....yk2
PieniTytönTylleröinen..kp29/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp28/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp26/27..............31v...1. lapsi....yk9
bluebaby.....................kp26/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
EevaN........................kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Lisey..........................kp25/??..............28v.....2.lapsi...yk1/3kkm1
macy gray...................kp24/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Jul..............................kp24/??.............27v....1.lapsi.....yk2
Pänä..........................kp22/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp22/~34..............................yk4
Viola30.......................kp19/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp18/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp16/24............32v....6. lapsi......yk4
*Justiina*...................kp15/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Barbamama35............kp13/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp12/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp11/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Ansku83......................kp6/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp4/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Sunflower11...............kp3/26-31.................3. lapsi....yk4
Sinderella....................kp1/25-30.............38v...6. lapsi....yk4/6km1
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Mariel85.....................dpo16
EevaN.......................dpo14
Miimau........................dpo12-14
Jul..............................dpo9
Pänä...........................dpo8
macy gray..................dpo5
Barbamama35............dpo1


PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Mariel85 21.3 kp28/?? :heart:
EevaN 21.3 kp21/25-26 :heart:





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Nepari miulta on näköjää menny ihan ohi! Oliks siul tänää nyt sit kp2 vai??

Sinderella tätipahoittelut!!! :hug:

Lisey miulla on samat pläjäykset hoidettavana tänään! Täyttäri olis tehtävä kun isännällä on huomena synttärit! Ja saa se kakku toimittaa samalla mein kihlajaiskakun virkaa! =)

Jul TERVETULOA!! :wave: Listoille lisätty!! Mites tuo siun kokonaiskierto on? :) Ja en nyt tiiä onks sille mitää nii virallista rajapyykkiä asennettu millon saa ruveta dippailee testejä, mut suositushan vissiin on et mielellään kannattaa aloittaa vasta sillon ku menkkojen pitäis alkaa! Ite kyl kastelen jo monta päivää ennen aina! :D Mut joillain se voi näyttää tosi ajoissa ja joillain vasta viikkoa ehkä kahtakin jälkeen menkkojen oletetun alkamispäivän. Tiedän jopa tapauksia joilla ei näytä testit virtsasta mitään et on joutunu verikokeen avulla toteamaan raskauden! :) Ja samalla ihmisellä eri raskaudet näyttää senkin eritavalla! :) Joten ei muuta kuin onnea dippailuun ja plussatuulia sinnekkin!! =)
 
testien tuloksia seuraavaksi:

rfsun testi,mun mielestä todella hyvä hintaansa nähden,ei kole koskaan antanut vääriä plussia eikä antanut nytkään
[/URL][/IMG]

elivon testi,toimi sekin
[/URL][/IMG]

kokeilin myös prediktoria,ei antanut kuin hailun haamun,huomenna aamusta vielä digi..:)

lopuksi turvotuskuva:whistle: lautavatsa, kaipaan sua niin. rv 4+0 mennään tänään. tätä on ollut tosi vaikea peitellä.

taidan uskaltaa siirtyä odottajiin,korkkasin tuon joulukuisten pinon,tehän tuutte rytinällä sinne kanssa! suutun jos ette tule!:wave: Onnea jokaiselle olen hengessä mukana. Voi olla että palaan teidän luokse tänne vielä mutta toivottavasti näemme jatkossa tuolla odottajissa...:heart:
 
Jul > Tervetuloa! :wave:

kissendaal > Limatulpan kaltainen klöntti tuli limailun alkuun, mutta en kyllä siihenkään luota. Tiedän ovuloineeni monissa kierroissa, jolloin oli myös helminauhat, (kivut ja kemialliseen viittaavat suuri dpo, raskausoireet, tavallista pahemmat ja erilaiset menkkakivut sekä epämääräiset testiviivat) mutta en laske senkään varaan. Nyt on paras pitää jalat maassa ja pitää katse seuraavan kierron hoidoissa. Olisihan se ihana, jos Clomit toimisivat hehoa uhkailevana tuolta lääkekaapista käsin, mutta epätodennäköistähän se on. :D "Ovislimaa" siis tuli, tuikkailevan kivun jälkeen pari kuivaa päivää ja sitten taas runsaampaa kirkasta valkkaria. Sellaista vetistä siis ja koko ajan kostea olo. Oli kostean tuntuista kuivinakin päivinä. Hassua. :LOL:

Maira > Onnittelut negasta! :flower: Nyt sitten roppakaupalla plussatuulia ja vauvaliimaa!

Barbamama35 > Ovisonnittelut ja plussatuulia! :flower:

Sinderella > :hug: Voi rähmä! Hus pois täti ja vauvaliimaista plussatuulta!

Positiivisuuspäläjäys > Tasan viikon päästä mulla ja miehellä on pitkästä aikaa ilta kaksin. :heart: Jos täti ei ole saapunut, testailen aamulla. Laitetaan nimittäin varmaankin pihvit ja punaviiniä illemmalla ja ehkä sitten myöhemmin käväistään baarissa, joten haluan varmistaa kärsiikö alkoa ottaa. Mielelläni alottaisin 9kk:n alkottomuuden. :rolleyes: Tilanteen tietäen pidän jalat maassa, mutta toiveethan on aina korkealla. :)
 
EevaN > Ihana masu! :D Mullakin pullottaa, mutta ihan muuta turvotusta. :LOL: Kannattaisi varmaan katsoa vähän tarkemmin minkä veran syö sipulia ja paprikaa, kun ylipainomasuakin on siinä pohjiksi. :whistle: (Tarjolla kun olisi vähemmän turvottaviakin kasviksia, mutta ehkä sitten haluan alitajuisesti jäljitellä vauvamasua. :p) Onnellista reissua odottajien puolelle! :wave:
 
macy gray, sun oireet kuulostasa hyvältä,mulla oli tässä plussakierrossa oviksen jälkeen kosteat paikat eli kuivaa kautta ei näkynyt ja rinnat kipeytyi nopeesti oviksesta oisko ollut dpo2-3 ja valkovuoto oli sellaista paksua,n.viikko oviksesta oli taas limaista ja venyvää,ihmettelinkin sitä,mutta sen jälkeen alkoi mensukivut joita oli myös oviksen jälkeen monen päivänä jota yleensä ei ole kuin vasta kun mensut on alkaneet. näistä jo arvelin että jotain on nyt tapahtunut...ja olikin. PIdän sulle peukkuja..:hug:
 
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,tänään tullut pyyhkiessä rusehtavaa valkkaria koko päivän eli alan nyt uskoa että se oli taas siinä.................... Mä en oikeesti kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:headwall: :kieh::|:'(
Voi Minnarun, tosiaan samoissa mennään ja samoin Bla-bla!!!!! Toivon koko sydämestäni teille ja kaikille muille onnistumista ja selkeitä plussia!!!!!!!!!!! :heart:
ja tosiaan, Bla-bla,mitähän ihmeellistä on tapahtunut viime kuussa kun tiedän myös monta muuta joilla kierto heitti häränpyllyä viime kuussa...outoa?!

Maira: BILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET :popcorn:

Jui Lämpimästi tervetuloa!

eevaN: IHANA masu!!!! Tuhannesti onnea!

Omaa napaa: Masentaa niin että tekis mieli vaan nukkua.....:( Mä en kyllä kestä....:( Just vielä töissä työkaveri toi näytille niiin söpöisen 3 viikkoisen vauvansa! IHANA! Iloitsin niin työkamun puolesta mutta itselle tuli niin paha mieli että piti mennä vessaan itkemään.... :(

positiivisuuspläjäys on kiven takana mutta yritän:
Poljin äsken pakkasessa kotiin töistä joten ainakin kaupasta ostamani siideri viileni mukavasti kassissa...;)
 
Viimeksi muokattu:
EevaN Onnea! Ethän sä voi kaivata litteää vatsaasi, kun pullistumisen syy on jotakin noin ihanaa! Onnea sydämeni pohjasta. Hassua, kuinka vierasta ihmistä voin onnitella vilpittömästi ja iloita toisten raskauksista, mutta kun joku tuttu tulee raskaaksi, niin iloitseminen on tosi hankalaa. :ashamed: Olenkin vain ihminen.

EevaN Kirjoittelitko jonnekin oireitasi ylös? Olisi mukava lukea ja ottaa opiksi ;)

Miimau Ei, toivotaan, että et ala vuotaa! Sietämätöntä.

MG Vaikken aina muista kommentoida, niin sulle erityisesti mun peukut on pystyssä!

Maira Kiva, että olet "palautunut" ja pääset jatkamaan normaalisti.

).( Nyt alkoi normaali menkkajomotus, alaselkä kipeä. Mä en kestä. Mä en ihan oikeesti jaksais enää, mutta pakkohan tässä on vaan jaksaa. On niin turhauttavaa, niiiiiin turhauttavaa. Niin moni asia liittyy nyt tähän, mun terveys, opinnot, työt jne. Eikö nyt olisi jo ollut mun vuoro *itsesäälissä kieriskelyä*
 
macy gray, sun oireet kuulostasa hyvältä,mulla oli tässä plussakierrossa oviksen jälkeen kosteat paikat eli kuivaa kautta ei näkynyt ja rinnat kipeytyi nopeesti oviksesta oisko ollut dpo2-3 ja valkovuoto oli sellaista paksua,n.viikko oviksesta oli taas limaista ja venyvää,ihmettelinkin sitä,mutta sen jälkeen alkoi mensukivut joita oli myös oviksen jälkeen monen päivänä jota yleensä ei ole kuin vasta kun mensut on alkaneet. näistä jo arvelin että jotain on nyt tapahtunut...ja olikin. PIdän sulle peukkuja..:hug:
Kiitos peukuista! =) Mulla myös rinnat kipeytyi oletetun oviksen jälkeen. Kuiva kausi tuli, mutta tuntui silti kostealta. Oli aika kummallinen, ei ole ennen ollut sellaista. Nyt valkkarin runsastuttua on ollut välillä vähän venyvää pyyhkiessä, mutta en sitten tiedä tekeekö tuo greippimehun loppuun juominen sen ilmiön. Juilinnat alkoi samoihin aikoihin tuon valkkarin virtaamisen kanssa. Tuo sinun plussaoireilusi nostaa kyllä toiveita. Voihan piinailu sentään, kun tekisi mieli lähteä vähän leijailemaan toiveikkaana. :D No, perjantaina nähdään mitä testi näyttää, jos täti ei siihen mennessä ilmesty paikalle. Jospa nämä hyvinkin olisi maagisia oireita, hyvinkin maagisia minun tapauksessani. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Bla-bla: Voi niin samat ajatukset!!!!!!!!!!! Kieriskelen täällä itsesäälissä kun käärin kaverin lasten synttäripaketteja (heh,melko teatraalista!)... On tosiaankin kumma että täällä iloitsen aivan kok sydämestäni teidän "tuntemattomien" raskausuutisista" mutta omien läheisten ihmisten uutiset tuntuu niin raskailta... ihme juttu! Mutta ehkä se on se kun mulla on ainakin olleet nämä tutut ja läheiset sellaisia lähinnä että "oho,tulin taas raskaaksi..." ja kun täällä ihmiset purkavat niin avoimesti toiveitaan,pitkiä pitkiä yrityskiertojaan,keskenmenojaan ja vaikka mitä...
Voi apua,mä niin hajoon! voin jo kuvitella aamulla sen tuntee kun oon salaa niin toiveikas just heräämisen hetkellä ja sitten huomaan että hanat on auenneet....eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Ostin jo kapinoissani siiderinkin jääkaappiin mutta en silti taida uskaltaa sitä ottaa vaikka oikeasti jo tiedän että "peli on menetetty" koska emätin on "kuin tulessa" mulla aina just näin tiputtelun aikaan ja tuo tuttu tunne nytkin päällä....ei ei ja ei, mä en kestä! Miksi ei ole meidän vuoro jo? Tiedättekö,pakko purkaa sellainen juttu että meillä on mun miehen kanssa takana monen monta vuotta kun ajateltiin että meille eikosaan tule lasta eli ei osattu silloin ainakaan ajatella lasta meidä elämään mutta sitten ajatukset muuttivatkin täysin ja ovat olleet jo pitkään toisin mutta ajattelen aina että mulle nyt kostetaan se että silloin ajattelin niin. Eikö ole hullua? Mutta sitä yrittää koko ajan selittää itselleen että miksi ei onnistu millään....?!
 

Yhteistyössä