Huomenta!
Täällä muksut heräsi tänään vähän yli 6 ja se on ihan liian aikainen aamu mulle ja äänensävystä päätellen ilmeisesti myös pikkuväelle. Aikaiset päikkärit taitaa olla tiedossa tänään.
Littledeath Ihania poika uutisia ja aivan ihanasti kirjoitettu!!
Joko alkaa "järkytys" laantumaan?
Turvotusta Täällä ilmeisesti taas reilummin kun Paino yhdessä vuorokaudessa +2kg.... ei kai sitä tohon tahtiin ihan pulskistu? Alkaa itseä taas ahdistamaan kun tuo paino näyttää taas nousevan ja nousevan, vaikka ruokailut vähentänyt lähes minimiin ja koko ajan on nälkäkin.
Hyppykiikku Meille esikolle ostettiin ja kakkonen käytti samaa muutaman kerran. Tuolla se vieläkin on kaapissa, saa nähdä tuleeko sitten käytettyä. Kakkonen ainakin oli siihen ihan vauhkona!
Vaikka eipä sitäkään tullut käytettyä kuin ihan muutaman kerran. Kävelytuolit ja konttauskypärät on mun mielestä ihan turhia kapistuksia. Meillä ei olla kummallekaan kaivattu. Sitteri taas tulee varmasti hankittua. Siinä on myöhemmin mm. hyvä syöttää pikkuinen. Ja ei tarvi sitten sylistä paljaalle lattialle laskea ym.
Vauvan kotiutumis vaatteet Mä luulen että mun äiti käy taas ostamassa vauvalle kotiutumis vaatteet kun kuulee kumpi tuli!
Näin siis toimittu kahden aiemmankin kohdalla. Ulkovaatteet katson varmaan tänne kotiin valmiiksi niin ettei miehen tarvi kun napata kassi mukaan, kun tulee meitä sairaalasta hakemaan.
KatsuAmsku Ihania kuulumisia. Hyvä että pieni kasvaa. Rankat ajat varmasti ollut mutta jos pia josaatte pienen kotiin niin toivottavasti pääset oikein kunnolla nauttimaan vauva-arjesta!!! =)
Suljetusta palstasta: Kuulostaa hyvältä ja haluan olla mukana! Mitenkäs tuohon kävisi kaksplussan Kerho? Eli jos perustaisi ihan oman kerhon tänne? Mun mielestä saa niin että vaan kerhoon hyväksytyt näkee viestit, kuvat yms?
Miehen ulkonäkö Kyllä se omaa silmää miellyttää paljonkin!!
Suhteessahan se ei nyt pidemmän päälle merkkaa niin paljon mutta sen verran kuitenkin ettei ainakaan tarvi valoja sammuttaa fiilikseen päästäkseen!
Mutta minäkin kyllä alunperin ihastuin ja rakastuin ihan muihin juttuihin kuin ulkonäköön.
Painoarvioista Täällähän ei normaalisti tehdä jos raskaus kuluu kaikin puolin normaalisti.Jos on jotain syytä epäillä että vauva on liian pieni tai liian iso viikkoihin nähden, tai jos on tosiaan jotain vaivaa tms. "kunnon syy" seurannalle niin sitten tehdään nuo painoarvio ynnä muut.
Eli te joille sitä ei ole tulossa niin rauhallisin mielin vaan! =)
pihpuu Oisko sulla mahdollisuutta pyytää itsellesi toinen neuvolatäti? Jos ei kemiat vaan pelaa yhteen niin sulla on oikeus vaatia toinen terkkari.... siis mikäli siihen nyt on mahdollisuus.
Siistimisoperaatioiden hankaluus Hankalaa on. Pienikin kyyristyminen saa ahdistamaan ja pahan olon. Lisäksi kun ei näe tuonne alakertaan ollenkaan ja sellaista. Pitää varmaan ottaa peili kaveriksi jos sen kanssa näkisi!
TAi sitten päästän itseni helpolla ja annan rehottaa siihen saakka kunnes sinne taas näkee!
( . ) Mä olen niin pahalla päällä koko ajan että itseäkin jo ärsyttää! :kieh: Kaikki pienetkin "epäonnistumiset", takapakit yms. Saavat mut pillittämään ja hermostun ihan olemattomista asioista. Koko ajan on surkea olo ja paha mieli eikä jaksa mitään ajatella positiivisesti. Ja kyllähän se sitten lapsia ja miestäkin rassaa kun tämä emäntä on koko ajan ihan justiina. : / :ashamed:
Edelleen fyysinen olo ja vointi on ihan pyllystä, kun sattuu vaan ja henkeä ahdistaa ja koko ajan on tunne että mahanahka repeää ja sellaista.
Sanokaa nyt mikä ihme mussa on vikana?? Koko ajan tässä kyllä yrittää tsempata että nauttisi edes vähän näistä viimeisistä viikoista kun äkkiä se nyt kuitenkin on sitten taas ohitse..
Anteeksi taas tämä valitus! :ashamed:
Jospa menis purkamaan ressiä taas tuonne pyykkihuoltoon...
Liro ja papunen 32+4