No nih nyt mulle sit kävi just silleen ku monille muillekin on käynyt...kirjottamani teksti hävis *puff* johonkin nettiavaruuteen ja nyt potuttaa aikalailla
Niin, mut siis täällä taas pitkästä aikaa. En ole teitä unohtanut ja joka päivä käyn lukemassa kuulumisia ja niiiiin monesti pelastatte mun päiväni tavalla tai toisella vaikken itse kovin ahkerasti kirjottelekaan
Ekaks sanon
Miracille kiitokset siitä, että laitoit kauniin kuvasi tänne näytille. Anna kateellisten puhua mitä puhuvat, omapa on häpeänsä.
Flowerille Haluan toivottaa ihanaa hääpäivää!! :flower: Toivottavasti kaikki menee nappiin ja päivästäsi tulee ikimuistoinen ja yksi elämäsi parhaista päivistä!
Mitäs
Sanelle kuuluu? Oletko vielä yhtenä kappaleena?
Ja olipas muuten kivaa kuulla
Kamiliya sinustakin pikaisesti. Ymmärsin vallan hyvin pointtisi silloin viimeksi siitä tukiasiasta, mutta en ehtinyt kommentoimaan ennenkuin koko juttu oli jo ohitettu.
Täällä alkaa oleen jännät paikat pikkuhiljaa. Supistuksia ei kai kauheesti ole, mutta paineen tunnetta on tuolla alhaalla välillä aikalailla. Kävin viikko sitten gynellä ja sillon sain kuulla, että paikat on pehmentyneet ja lyhentyneet, mutta ei vielä auenneet. En oikeen tiedä mitä pitää odottaa, ku ensimmäinen on kyydissä eikä ole kokemusta aiemmasta.
Sairaalaruoasta sen verran, etten ole sitten oman syntymäni ollut sairaalassa yhtäkään yötä, joten en tiedä minkälaista ruokaa siellä saadaan. Jotenkin mielikuva on kuitenkin, että sairaalaruoka on aikalailla hajutonta, väritöntä ja mautonta...noh, pianhan sen saa sit tietää.
Ai niin joo, voisitko
Tombatar päivittää minun iäkseni 30, täytin vuosia tuossa jokunen viikko sitten ja nyt saavutin sitten "aikuisen naisen" iän, hahahhaa
Ikää tulee lisää, mutta pää pysyy yhtä hölmönä joka tapauksessa
Toivottavasti tämä palsta ei nyt kokonaan hiljene tuon suljetun osaston myötä...itse en taida kehdata sinne änkeä ku muutenkin niin harvakseltaan kirjottelen, että en kuulu niin sanottuun sisäpiiriin ja olisin lähinnä se stalkkeri siellä :ashamed:
Tsemppiä kaikille kipuilijoille ja jaksamista vielä viime metreille!! Voimahalit erityisesti teille, joilla on jo kovasti jännät paikat! :hug:
-Moumou ja vauva 36+6