Nallu Mulla ainakin vessassa käydessä isommalla hädällä tuntuu kauhee paineen tunne alapäässä, en ees kunnolla uskalla pönnäillä, ku tuntuu, että kohta räjähtää
Posteljooni Sun toka synnytys ei oo kestoltaan päätä huimannu
Pesänrakennusvietistä En oikein tiedä onko tää sitä vai onko vaan sitä kun kevät lähestyy ja on uus koti mitä laitella, ehkä molempia
candlelight ja Sahi Teilläkinkin nopsat synnytykset
Teidänhän pitää olla jo sairaalan ovella, kun synnytys käynnistyy, että kerkeette saliin asti
Meillä
mies jännittää myös. ei ehkä synnytystä vaan miten pärjätään ja miten osataan hoitaa taas niin pientä vauvaa
Kyllä se tänään puhu, että synnytyskin on alkanu jännittään. Ihania nuo miehet :heart:
Nopponen Ei varmasti oo enää pitkästi, että saatte oman pikkuisen syliin, oisko pari viikkoa? Ajatella, taidat olla ensimmäinen joka vauvautuu meidän pinosta tai ainakin ihan ekojen joukossa :heart: Nyt vaan jaksat muutaman viikon vielä sinnitellä, ku oot näin pitkään jaksanu. Varmasti jo tympii koko lepäily, mut nyt voi kohta varmasti jo kahden käden sormilla alkaa laskeen päiviä. Tsemppiä!! :hug:
greentea mulla oli samallalailla lyhentyny, sano vaan, että ota 4vkoa rauhassa. Seksi ja raskaat siivoilut kiellettyjä. En kuitenkaan omalla kohdalla usko ennen aikaiseen synnytykseen, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Toiset voi mennä yliajalle vaikka kaula ois kokonaan lyhentyny tässä vaiheessa. Otahan sääkin kuitenkin vähän rauhallisemmin ja lepäile ku mahdollista
bingo mulla on sama juttu, että ei toi normimäärä magnesiumia auta mitään, tosin en oo uskaltanu annostakaan nostaa :/
dania täälä aivastellessa tosiaan saa myös pidätellä, ettei pääse lirut housuun. Mulla on ihan äärettömän huonot lantionpohjalihakset.. Lirahtaa kyllä tosi helposti, jos rakko on täys ja yhtään pihtaan pissalle menoa :ashamed:
Rahan menosta sen verran, että meillä on kans ihan hirveitä laskuja nytte, tosin vakutuusmaksuja pukkaa ihan järkyttäviä määriä. Nytkin laskuja odottamassa arviolta noin 1000e:lla :O
Viime yönä heräsin taas puol 5 aikaan enkä saanu unta puoleen toista tuntiin :headwall: Noh, onneks aamulla nukuttiin tytön kanssa melkeen yheksään, mutta silti on ollu kauhee väsy koko päivän. ihanaa ku aurinko on alkanu näyttäytyyn melkeenpä päivittäin. Piristää kummasta ja saa mielen jo niin keväiseksi