Onnea Aurora, e79, lenkkari,pepper ja muut vauvaantuneet!:heart:
Täällä neiti 6 vrk tuhisee vieressä tyytyväisenä. Vauva-arki on lähtenyt rullaamaan hyvin ja kohta 3 v sisko on ihana apu hoidossa ja suhtautuu nyyttiin kaikin puolin mahtavasti. Silloin kun on kyläilijöitä käymässä, on havaittavissa pientä mustasukkaisuutta, mut se ymmärrettäköön...
Onko muilla kovia tissittelijöitä tulokkaat? Toissapäivänä olin kahlittu tähän sohvaan! Neiti hamusi, söi ehkä 5-10 min, lepäili saman verran ja eikun uudestaan! Isosisko meinas jo vähän tympiintyä, kun en päässyt tästä oikein irtoamaan. Muutenkin oli vähän kitinä-Iita ja kun mittailtiin lämpöjä, oli tosi viilee typykkä...Soittelin synnärillekin ja yhdessä mietittiin et josko toisella ois vaan kylmä:ashamed: Sitten alettiin pukea kunnon vällykerrosta päälle ja nyt onkin ollut rauhallisempi ja tyytyväisempi. Eilen nukkui selkeesti pidempiä pätkiä ja söi harvemmin. Meidän patterit elää omaa elämäänsä ja etenkin toi makkari on vähän turhan askeettisissa lämpötiloissa. Soiteltiin isännöitsijällekin ja toiv asiaan saadaan pian parannusta.
Synnytyksestä oon toipunut hurjan hyvin. Tai no, ei oo ollut hirveemmin toipumistakaan,kun kaikki oli ohi niin nopeasti ja helposti. Ainut selkee itseä tällä hidastava tekijä on väsymys, mut se kuuluunee asiaan. Tällä hetkellä heräillään öisin 1-2 tunnin välein ja minä vielä useammin,kun unen saannin kanssa on vähän ongelmia...Vielä ei tunnu,et väsymys ois sietämätntä, mut ei tällä rytmillä ehkä monta kuukautta jaksele.
Mulla vähän samat sävelet kuin
danialla: tuntuu ettei oo tai en osaa ottaa aikaa tänne kirjoittamiselle. Lukemassa käyn edelleenkin päivittäin. Näin päikkäriaikaankin syvennyn mieluusti lehden ja kahvikupin ääreen ja pidän koneen kiinni
Ihanaa vauva-arkea kaikille ja tsemppiä loppuodotukseen muille! Nyt sitä lehteä ja kahvia...
Triida ja Milli 6 vrk
Päivitystä:
18.3.2013 Tyttö: 49 cm, 3420 g. 39+3