Oi taas vaikka millä mitalla ihania vauvauutisia! Paljon onnea kaikille vauvan saaneille :heart:
Itkuhälytin meiltäkin löytyy esikoisen jäljiltä. Koin todella hyödylliseksi kun poika nukkui pääasiassa ulkona päikkäreitä.
Nippatäti Komppaan jo edellisiä vastaajia, et todellakaan ole huono äiti :hug:
Hormonihuuruissa sitä helpolla kokee tekevänsä asiat väärin. Muistan vieläkin miten herkillä olin esikoisen syntymän jälkeen ja kaikesta pahoitti helpolla mielensä. Toivottavasti nyt ei tuu yhtä pahana.
Tärkeintä tosiaan on että te kumpikin saatte nukuttua niin jaksaakin paremmin. Hienoa että miehesi lähti vaunuttelemaan niin sait levätä. Pieni hetki päivässä edes sitä omaa aikaa piristää kummasti ja auttaa jaksamaan arjen keskellä.
Kaz Uskomatonta käytöstä mieheltäsi! Eihän tuollaista kenenkään tarvitse sietää. Nyt vaan ukko reippaasti sinne sohvan puolelle nukkumaan tai vaikka lumikinokseen jos ei muuten käytös ala muuttua.
Täällä joku mainitsi
kummituskirjan tms. Kuullostaa hienolta idealta. Olisi kiva nähdä vaikka jotain kuvaa tuosta tekeleestä (kenties salaisen ryhmän puolella sitten)
Tsemppiä kaikille supistusten kourissa kamppaileville! Olen niiiiin kateellinen kun täällä ei ole minkäänlaisia tuntemuksia.
Ei ole montaa 4kg vauvaa vielä meille maaliskuisille syntynyt vaikka niitä on povattu enemmänkin
No mä luulen että teen meidän pinoon jonkun ennätyksen jahka joskus pääsen jakautumaan. Itseasiassa alkanut kovastikin pelottamaan vauvan mahdollinen iso koko :/
( . ) Huomenna seuraava neuvola ja koitan kerjätä vielä neuvolalääkäriä tms. Kohdunsuun tilanne tsekattu viimeksi 36+0 ja haluaisin tietää onko mitään edistystä tapahtunut. Vielä suurempi murhe itsellä on tosiaan tuo vauvan paino. Jotenkin meni täysin luotto noihin painoarvioihin kun kaveri synnytti 3,8-4,1kg painoarviolla 4,7kg vauvan. Olen kovasti alkanut pelkäämään että repeän synnytyksessä pahoin ja vauvalle koituu jotain harmia mahdollisesta isosta koosta.
Tosiaan kivuliaista supistuksista ei ole tietoakaan, limatulppaa ei ole näkynyt myöskään. Pahoin pelkään että tämäkin menee yliajalle kuten esikoinenkin.
Noh, jospa huomenna paremmalla mielellä...
Toiveikas84 & papu 38+6