sone tähdätään siis näihin meidän tilattuihin aikoihin
Niittyvilla Hyvä, että keksit jotakin millä viihdyttää itseään. Kuulostaa niiiiiin ihanalle tuo jäätelö
fanny Juurikin näin, nautitaan niistä mitä tällä hetkellä on. Kohta elämässä taas puhaltaa uudet tuulet
Miehen kiinnostus Meillä mies on silleen kiinnostunut, että kyselee mitä neuvolakäynneillä on sanottu ja silittelee sekä juttelee masulle, joka mua itteä kyllä välillä ahistaa
:ashamed: en todellakaan tiedä miks ja ihanaa sen pitäis olla, mut joku välillä tökkii.
HP sanos muuta, ne imetysliivit. Just jotain lappuviritelmiä :x Mut mää tosiaan tilasin sieltä bebesiltä (oli tosi arvokkaat, mutta kehutut), niin ne oli jopa hyvän näköset ja värivalikoima oli aika kiva. Ite tilasin mustat ja sitten vaaleanpunaset. hieman harmittaa, että ois pitäny ottaa v.punasten tilalle turkoosit.
Uudesta pinosta Mulle kyllä käy tuo salattu pino, en vain yhtään tiedä missä ja minkälainen juttu se on. Toisaalta, pitäskö vielä ainakin parin viikon ajan jutustella täällä, että mahdolliset uudet löytää mukaan??
nippatäti Kuule ihan normaalia on :hug: Mulla itellä ei ollu tarvetta lähteä esikoisen luota moneen kuukauteen mihinkään. Toki sitten kuitenkin kävin kaupungilla pyörähtään, kun tiesin, että vauva oli syötetty hyvin jne.. mut itellä ei kyllä ollu minkäänlaista tarvetta lähteä tuhisevan nyytin luota mihinkään. Ajan kanssa sitten :heart:
posteljooni onnittelut näytön läpäisystä! :flower:
Nallu älä huoli, mun kaveri sano kans (sillä 3 lasta), että vasta tositoimiin jouduttuaan tiesi mitä supistus on. Sulla rysähtää sitten kerta laakista homma käyntiin
siskolisko Mikä uni
Mullakin on sekoja unia, mutta vielä tuollaista en oo nähny
kwaidan Kiitos!!
Hyvin vahvasti epäilen, ettei kyllä synny vielä viikkoon |O
Tämä meidänkin beibihän oli laskeutunut/kiinnittynyt vasta juuri ennen rv 39, joten toivoa on.
Turvotuksesta vielä sektion jälkeen, yleensähän kaikkien leikkausten jälkeen neuvotaan tekemään periferiaa pumppaavia liikkeitä eli juuri nilkkojen ja sormien pumppaaminen sekä ylhäällä olo, jolla vältetään myös keuhkokuume. Mutta eiköhän tuo turvotus lasken aikanaan
pepponen Onnea rinsessasta :flower: :heart:
Millap aina mahtuu mukaan, tervetuloa!! :wave:
Oho, oonko mää ainut, joka on maaliskuun alkupään odottajista kasassa :O
Toki täällä voidaan olla kasassa vielä pari viikkoa, niin moni varmasti kerkee synnyttää vielä ennen mua
Bingo Oikein paljon onne teidänkin perheelle vaavista! :flower: :heart:
mää annan ääneni vaihtoehto B:lle, vaikka ei mulle oo väliä kummalla puolella jutellaan
anncarol Kovasti tsemppiä huomiseen!! :wave: Tuuha kertoon kuulumiset kun kerkeät
nanso tervetuloa!! :wave:
Huomenna neuvola jännä nähdä mitä th tuumaa, kun yhdessä kasassa edelleen
Ens viikolla sitten onkin jo kaks neuvola-aikaa, jos tää ei synny ennen sitä :O Noh, hyvä, että seuraavat.
Hui, on se jännä, pari tuntia ja sitten on jo maaliskuu, meidän kuu!! :heart: Ihanaa!!
Alisa & Hippu 39+5