*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Moi!

Täällä np-ultrassa käyty ja pieni salamatkustaja nähty :heart:
Niskaturvotusta 1.3mm, kaikki vaikutti hyvin olevan. Nyt vain odotellaan pari viikkoa, tuleeko äitiyspolilta soittoa seulan vastauksesta. Jos soittoa ei kuulu, niin saa taas hetken huokaista helpotuksesta. Vauvan alku vastasi viikkoja 11+4, mutta laskettua aikaa ei käydä muuttamaan, kun heittoa ei ole yli viittä päivää. Ultraaja oli ihana, kaiken näytti niin tarkkaan ja selitti ja kertoili ja vastaili minun ja miehen kysymyksiin.

Minunkin tietoja on etusivulla kahteen otteeseen. Oikeampi noista olisi Meliah 4.3 2.lapsi
 
Heisu Tsemppiä kovasti uuden ultran odotteluun ja toivotaan että kaikki on hyvin :hug:

lenkkari Onnea ihanista ultrakuulumisista :heart:

Sone Kiitos luonnonkosmetiikka-infosta, pitääkin käydä
etsimässä joitain mainitsemiasi merkkejä =)

heiduli87 Minulla ei esikoinen mennyt päivääkään yli,
täsmällisesti syntyi. Tsemppiä tunteiden vuoristorataan sinulle ja kaikille muille tunteiden myrskyssä kamppaileville. Se on jotain ihan
hirveää ja toisaalta jo koomistakin kun mielialat viskoo laidasta laitaan sekunnissa. Edellisessä raskaudessa tuo oli hyvinkin tuttua, kyllä vähän ovia tuli paiskottua ja avauduttua vaikka kenelle :ashamed: :LOL: Nyt tässä odotuksessa olen ollut siihen verrattuna lähes flegmaattinen. Miestä ei kuulemma haittaa yhtään :confused: :LOL:

alisa84 Jaksuja kipujen kanssa, huspois tuollaiset inhottavuudet :hug: Ja tsemppiä ultraan!

Turvotus Ei vieläkään oikein mitään kumpua ole havaittavissa. Mutta noin kokonaisvaltaisesti on ihan sellanen "pötkylä/vötkylä/missä-minun-vyötärö-on/läskipallero-olo. Muilla tulee ihanat massut esiin, minä vaan tulen muumimamman malliseksi |O :D

Tyttö/poikaolo Ei ole oikein fiilistä kumpaankaan suuntaan enempää. Jos nyt pakko olisi veikata, sanoisin että tyttö olisi tulossa.

Onko kukaan jäämässä (jos kaikki hyvin menee) suoraan äitiyslomalta tai hoitovapaalta uudelle äitiyslomalle?
Mietin vaan, kun olen jostain kuullut että jos uuden vauvan la on 3 vuoden sisällä edellisen syntymästä, voi kelalta hakea samat äitiysrahat kuin edelliselläkin kerralla. Onkohan tuo totta vai? Toivottavasti
joku sai selvää tästä epäselvästä sönkötyksestä..

Oksentelu
Edelleenkin saa harrastaa sen 3-6 kertaa päivässä... Milloinkohan helpottaa. Onko muita edelleen oksentelevia?

Meliah 11+1
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Tänään oltiin esikoisen kanssa toisen kerran tutustumass päiväkotiin :) poika on niin iloinen aina sinne päästessään että tulee itelle hyvä mieli
meliah mäki aattelin peruu työn alottamisen kun olen viel pojan kanss koto mut halusin kuiteki töihi nyt viel takas enne ku toine syntyy kai sieltä kelasta just noin saa.. Nii ja vielä oksentamisesta
Täällä se on jo yksi päivän arkiaskare n. 3krt päiväss mikään ei pysy sisäll!! Pyöryttää alkaa ja paino miinuksella :( onneksi neukku perjantain!
Itellä kans tulossa lentomatka tossa lokakuussa :) sinne on tietty vähempi matka kun Maraisilla kohteena New York. Varattiin jo aikademmin kun tiedettiin raskaudesta. Mut tosin mull niit viikkoi on sillo jtn 20??

Taitaa esikoine kaivat äitiään.

Juli ja Mini 11+4
 
Viimeksi muokattu:
Meliah ja Juli Mä muistelen/olen käsittänyt niin, että äitiyspäiväraha lasketaan edellisten työtulojen perusteella, juurikin jos kahden lapsen välillä on maagiset kolme vuotta ja jos ei ole tehnyt äitysloman ja uuden vauvan välissä töitä. Eli käsittääkseni edun menettää, kun palaa töihin. Työssäkäyvälle ä-raha lasketaan viimeksi vahvistetun verotuksen mukaan. Mikäli tulot on kovasti muuttunut, voi ä-rahaa hakea myös viimeisen puolen vuoden työtulojen mukaan. Asia kannattaa kyllä tarkistaa Kelasta.. Niin, ja voin muistaa väärinkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Mammutti ei mullakaan kuulunu sydänäänet ekalla neuvolakäynnillä 10+3, mutta eilen eli 11+1 niin kuului :) Se voi olla niin pienestä kiinni. Yritä olla stressaamatta. Katsoin kaikki kolme edellistä äitiyskorttia eikä mulla milloinkaan ole kuulunut ennen kun 11 viikkoa on ollut täynnä.

Ihania ultrakuulumisia oli jo muutamilla, onnea!! Itsellä ultra on tämän viikon perjantaina. Odotan sitä innolla :) Kunpa kaikki olisi hyvin ja voisi alkaa nauttia tästä raskaudesta eikä tarvitsisi enää peitellä masua ja salailla.

Tsemppiä Heisulle!! Odottavan aika on niin pitkä...

Pihlaja78 11+2
 
Mulla oli kans tänään np-ultra. Täti ultras mahan päältä ja hyvin näky. Niskaturvotus oli 0,5 mm. Verikokeiden tuloksia odotellaan myös. Sydämen syke oli 170 eli aika korkee leposyke (vauva nukkui). Sitä piti herätellä, et saatiin mitattua niskaturvotus.

Raskausviikot mun arvion mukaan oli 11+1 ja mittauksen perusteella oli 11+2 eli laskettu aika on edelleen 4.3. Esikoinen synty rv 38+6, joten meneeköhän tää helmikuulle...

Uskomatonta, miten pienestä kaikki lähtee. Nyt jo kaikki rakennuspalikat valmiina. Lokakuun puolessa välissä sit rakenneultra.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kilu87
Äitiyspäivärahasta Päivärahan saa samojen tulojen perusteella kuin edellisestäkin lapsesta, kunhan hän ei ole vielä täyttänyt 3 vuotta seuraavan syntyessä. Tähän ei vaikuta se oletko välissä töissä vai et. Toki jos on töissä ja tulot on huomattavasti suuremmat kuin ennen aiempaa lasta, kannattaa tuet laskea nykyisten tulojen perusteella.

Pitkille lentomatkoille kannattaa hommata kunnolliset omien mittojen mukaan katsotut tukisukat ja liikkua lennon aikana mahdollisimman paljon.

Turvotus on täällä ihan uskomatonta.. ei tämä salassa pysy vaikka haluaisikin :) Äitiyshousuja olen käyttänyt jo useamman viikon kun tavalliset painaa ja pahentaa pahoinvointia. Vielä pari viikkoa NT-ultraan...

10 + 2
 
heisulle tsempitykset täältäkin, että kaikki olisi kuitenkin kunnossa!! :hug:

Ja tietysti onnee hyvistä ultrakuulumisista käyneille! :)

Jee huomenna julkastaan vissiin uus eli meidän tuleva äitiyspakkaus känt veit! :p

-Heiduli87 & pikkuinenkakkonen 8+6 (jeij huomenna poksuu)
 
omppulimu mahtava masun alku :D

Heiduli Mulla ei menny ku 4 päivää yli LA:n, että voiko tuota nyt edeas kutsua yliajalle menneeks :D Mulla oli viimeks sama juttu, että tytön la oli 26.5 ja olin pinon viimisimpiä, mutta onneks ei tarvinnu lopussa kuitenkaan yksin höpötellä ;)

Lenkkari Onnea hyvistä uä-kuulumisista! :)

mammutti ja sintti Täällä sama juttu, että np-ultra pelottaa.. Mitä jos sieltä ei elossa olevaa vaavia löydykkään..

marais voi siinäpä sulla kova pohtiminen : / En osaa kyllä mitenkään auttaa, tsemppiä päätöksen tekoon! :hug:

heisu No onpas nyt piinaavat päivät sulla käsillä :hug: Olen joutunut tuon kahdesti kokemaan ja se on kyllä ollut hermoja raastavaa. Voimia sinne!

meliah Kiitos!! =) Juu, kyllä tuo on totta, että voit hakea samaa äippärahaa. Tsemppiä sinne pahaan oloon :hug:

Onnea myös muille hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

(.) Jaahas, jäinpäs sitten tänään ekaa kertaa kiinni tämän mahani kanssa, siis en kirjaimellisesti vaan äitini varovaisesti kysyi, että onko perheen lisäystä tulossa :D No enhän tuota voinut kieltääkkään. Äiti vain tuumas, että on jo piiitkään katellu, että maha näkyy ihan kunnolla :O No onhan tää itellä ollu tiedossa, kun ei tää pallo mihinkään oo ainakaan pienentynyt :D

Tänään iskeny kauhee päänsärky, lääkkeitä oon tosi huono syömään.. Ja nytkin tiedän, että tää johtuu huonosti nukutusta yöstä ja väsymyksestä. Mulla viime yönä tuli säännöllisiä/aaltomaisia menkkajomotuksia, mietin et olikohan noi jo suppareita?? Onko muilla ollu tuollasia tuntemuksia, siis että oikein noin aaltomaisesti ja säännöllisesti tulis? jossain vaiheessa helpottivat, kun nukahdin. Kipeitä ne ei ollu, mut sellasta menkkajomotusta... Kauhulla jo ootan, että nytkö nää supparit alkaa :O

2 yötä ultraan vielä.

alisa & hippu 11+1
 
Heeip :)

Täällä minä ja mini ilmoittaudutaan kans maaliskuun mussukoihin :) Myy* + Mini LA 6.3.2013, esikoinen kyseessä ja ulkomailla asustellaan.

Viikon päästä saadaan sitten varmuus laskettuun aikaan kun on eka ultra...jänskättää pirusti, ja hermostuttaakin tietysti :/ toivotaan että kaikki hyvin siellä minillä :)

Ihana nähdä näin paljon maalismasuja täällä :)

Myy* + Mini 10+6
 
Viimeksi muokattu:
Sintu, joko teidän 10+ ultrassa näkyi liikkeitä? Itseä niin pelottaa tuo 10+0-ultra, kun nimenomaan liikkeitä ja raajoja pitäisi näkyä :/

Heisu, tsemppiä piinaavaan odotukseen!

Täällä koko illan nippaillut ikävästi kohtua, epäilyttää, voiko nämä olla jopa jonkin sortin suppareita :/ Toivottavasti ei! Aamulla tuli viikon tauon jälkeen oksennuskin kylään, olipa mukava palata töihin...

Moni käynyt jo np-ultrassa, taitaa se aika kulkea sittenkin!

Kilu ja Onni-Unelma 9+4
 
meliah oon kans käsittänyt niin, että saman äitiysrahan saa kun lasten ikäeroksi tulee korkeintaan kolme vuotta, oli siinä välissä käynyt töissä tai ei. Ite oon ollut niin hoito- kuin opintovapaallakin ensimmäisen äitiysloman jälkeen ja nyt oletan saavani toisen lapsen synnyttyä saman äitiysrahaa kuin ensimmäisestäkin, kun tyttö ei ehdi täyttää kolmea ennen vauvan syntymää.

Tästä tulikin mieleeni onko joukossa muita opiskelevia mammoja, jotka aikovat äitiyslomalta palata koulun penkille?

Hienoja ultrauutisia tosiaan, onnea kaikille! Ja tsemppiä jos täytyy vielä hyviä uutisia odotella. Itsekin palan jo halusta päästä siihen ekaan seulontaultraan, onneks mies palaa matkoilta juuri parahiksi kotiin niin pääsee mukaan. Varhaisultraan olis toki voinut mennä, mut kyllä tuonne sen verran jaksaa odottaa...

Monet olivat maininneet täällä turvotuksesta, itsekin tajusin tänään kuinka muhkee maha jo on ja varmaankin vain ton turvotuksen takia. Ei mulla tällasta ekan kanssa ollut, ainakaan muistaakseni... Olo on ku ilmapallolla ja viikkoja vasta 9+1...

Ja mulla on niiiiiin poikaolo!

iiris82
 
Viimeksi muokattu:
Sintu, joko teidän 10+ ultrassa näkyi liikkeitä? Itseä niin pelottaa tuo 10+0-ultra, kun nimenomaan liikkeitä ja raajoja pitäisi näkyä :/
Tuossa neuvolan ultrassa en hoksannut kiinnittää huomiota sikiön raajoihin, eikä se terkkarikaan maininnut mitään. Eikä se ultralaite ollu kyllä muutenkaan parhaimmasta päästä...

Pikkuinen liikuskeli aivan ultrauksen alussa, mutta päätti lopettaa liikkumisen siinä vaiheessa, kun hoksasi että häntä tarkkaillaan. :D
 
Hirveesti onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Heisu
: Voimia toivotan piinaavaan odotukseen, toivotaan että seuravaan kerran näkyy jo syke :)


Hih, kyllä tuo maha näkyy muillekkin, eilen ainakin huomasin kun lltsin täti katto selvästi miun mahaa :) Viikon päästä häviää teltat miun kaapista jos ultrassa on kaikki hyvin, sit en enää peittele :) Tosin työvaatteista kyllä huomaa kans ja viel olis pari päivää ja lauantai töitä ennen lomaa!

Sorruin ostaa parit äitiushousut kirppikseltä eilen, eipä olleet kalliit :)

10+3
 
Minä kävin varhaisultrassa eilen. Kaikki vaikutti hyvältä, syke oli vahva ja vastasi viikkoja. Nyt vaivaa älytön flunssa, millähän tätä uskaltaisi helpottaa? Eka neuvola on vasta 21.8 joten sitä odotellessa. Minä en ajatellut töihin palata vaikka edellinen äippäloma loppuu joulukuussa, jään hoitovapaalle ja siitä äippälomalle. Saa nähdä mikä on pomon reaktio...

Massua ei ole vielä, mutta edellistä onkin sen verta jäljellä että tuskin näkyy ihan heti..

Kokeneemmilta kysyisin suosituksia kaksosten rattaista? Meidän on pakko hommata mutta olen ihan hukassa niiden kanssa..

Ihanaa päivää mammat ja massut!:flower:

Tea ja Ihme 9+3:heart:
 
Heipsan :)

Voi, että kun täällä on meitä jo monta..:heart: Paljon haleja niille tarvitseville ja onnea hyviä ultra kuulumisia saaneille.. :)

).(: Itse kävin tosiaan viime viikon pe ultrassa ja lasketunajan mukaan (1.3.2012 ) oli 11+0 ja ultra antoi 11+2, mutta laskettuaika pysyy samana.. :) kaikki oli siis tosi hyvin ja turvotus oli 0.6 muistaakseni ja verikokeiden vastauksetkin tuli ja ei ole riskitekijöitä.. :) Olossa ei mitään mainittavaa muuten kuin, että väsymys vaivaa aika suuresti ja vessassa saa juosta aika tiheään.. :D

Pyydän anteeksi etten saa vastattua kun tulee tekstiä niin paljon teiltä ettei muisti pysy mukana, mutta en mie silti teitä ole unohtanut.. :flower: :D

keskiviikot sinne teille kaikille.. :)

Mam ja riisi 11+6.. Huomenna poksuu.. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81 ja Sintu74
Heissan!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä kaikille sitä tarvitseville!

Täällä olo on edelleen hyvä, ei pahemmin oireita. Repäisykipuja ollut vähän kun tekee jonkun nopean liikkeen ja joskus on menkkamaista jomotusta. Eilen näin siskoani, hällä on jo suloinen pieni masu (saa tammikuussa vauvan)! Ostettiin meidän tytölle hieman kouluvaatteita, sillä tänään se alkoi, mun vauva aloitte 1. luokan! Kyllä oli äidillä tippa linssissä ja on edelleen. Mun pikkuinen on jo niin iso! Tasan viikko ultraan, jännittää! Olen nähnyt ultrasta lähes joka yö jotain unta, joko ettei ole sykettä tai on syke tai siellä on kaksoset.


Eihän tämä nyt sinällään tänne ehkä kuulu, mutta pakko oli laittaa, mun eppuluokkalainen! <3

CandleLight ja 11+3

ps. Kävin muuten jo katsomassa kelan sivuilta uutta äitiyspakkausta, mun mielestä on ihan kivan näköinen! :) Äitiyspakkaus
 
Viimeksi muokattu:
Heissan!

Onnea kaikille ultrassa käyneille uutisista!

heisu81, tsemppiä, toivotaan että saat hyviä uutisia ensi viikolla!! Inhottavaa ku joutuu oleen tolleen epätietoisuudessa, odottavan aika tosiaan on pitkä!

Hirveesti tuntuu et oon kovin varhain liikkeellä ku mun eka neuvola oli jo 7+0 ja eka ultra tulee 11+0. Haittaako se? Tuntuu vaan et tääl muiden neuvolat ja ultrat on myöhemmillä viikoilla ollu..

Hei ihan tyhmää mut pakko kysyy, minkälainen ultra se on mikä tehdään alapään kautta???

Onks muita jotka suostunu niihin seulontatutkimuksiin? Ite suostuin ja annoin luvan lähettää THL:llekin jos tarvis. Sitä vaan et minkälaiset vastaukset sieltä tulee ja kuka niihin ottaa kantaa?
 
Äitiyspakkaus Osittain uusi pakkaus oli kiva ja osittain taas ei. Makuupussi ja vanuhaalari oli hienoimmat näin ekalla kerralla katsottuna. Ja kivaa oli se, että nyt oli kaksi 50cm bodya. Kuitenkin tuossa pakkauksessa oli monta poikamaista vaatetta. 7-8 vaatetta jää ainakin käyttämättä siis jos tulee tyttö (pojallehan tuo on enimmäkseen kiva pakkaus!) Muutenkin muutama pakkaus peräkkäin on ollut aika poikamaisia. Tuo laatikko on kyllä kiva, nyt kun oon miettiny tekeväni siitä ensisängyn. Esikoisen pakkaus oli vaan valkoinen ja kannessa luki jotain kelasta :D

Tigerina Mulla nt-ultra on myös 11+3, mutta tuskin se liian aikaisin on :)

Mun piti kommentoida vaikka mitä, mutta nyt pää lyö ihan tyhjää..

Pahoinvointi on vähän helpottanut, ihan koko ajan ei ole oksettava olo.

Nallu 10+4
 
Omaa napaa tiedossa: Neuvolalääkärin varhaisultrassa käyty ja uskomatonta kyllä, kaikki hyvin! Aamulla olin niin paniikissa, että olisin halunnut perua koko homman. Mietin, miten kestäisin toisen peräkkäisen menetyksen. Onneksi huoli oli turha. Siellä se pikkuinen viuhtoi ja vilkutti ja kieppui, hienosti näkyivät jo kaikki raajat ja kuulemma aivojen rakennekin. Koko vastasi juuri omia laskelmiani eli 9+2. Olen niin onnellinen, että voisin haljeta :heart: Lääkäri oli ihana ja ymmärsi mun pelon hirveän hyvin, rauhoitteli, että nyt ollaan jo pitkällä ja keskenmenon mahdollisuus enää vain teoreettinen. Joo, kaikkea voi tietysti vielä tapahtua, mutta nyt annan itselleni luvan olla onnellinen ainakin pari päivää :D Sain ensimmäisen neuvolankin varattua heti huomiselle. Tästä se lähtee, odotus.

Tsemppiä heisulle81! Tiedän sydämestäni, mitä tuskaa tuo epätietoisuudessa odottaminen on. Menköön aika nopeasti ja tuokoon ensi viikko positiivisia uutisia sinullekin :heart:

Tigerina kyseli alakautta tehtävästä ultrasta. Yleensähän np-ultra tehdään jo mahan päältä, mutta tosiaan joskus alakautta. Varhaisultra tehdään käsittääkseni aina alakautta. Mun mielestä se ultrauslaite on vähän niin kuin ohut dildo :LOL: Se ei kyllä satu yhtään. Vähän sitä pitää liikutella, että saadaan koko ja sykkeet oikeasta kulmasta. Mutta ei kannata sitä ainakaan jännittää! Itse osallistun kanssa seuloihin. Viime kerralla sain vastaukset postitse n. viikossa (Helsinki), mutta voi varmasti vaihdella paikkakunnittain. Jos on jotain hälyttävää, olen käsittänyt, että soittavat siinä tapauksessa.

kwaidan ja nalle 9+2

PS: Mun mies kommentoi ultrakuvaa, että vauva näyttää ihan pieneltä pyöreältä nallelta. Siitäpä keksinkin uuden työnimen.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Eipä kwaidanin postaus ainakaan helpottanut omaa oloa :/ Minulla viime ultra oli 8+5 ja koko vastasi 9+0, mutta mitään rajoja vielä näkynyt eikä mitään liikettäkään. Näinköhän niitä raajoja tulee ollenkaan saati liikettä :( Ylihuomenna nähdään, loppuuko taas matka lyhyeen..

Kilu ja Onni-Unelma 9+5
 
Nopponen
Moikkelis vaan taas... Joka päivä täällä käyn juttujanne lukemassa mut o itsellä ollu niin seesteinen olo viimeisen viikon et ei oo oikein ollu tarvetta kirjoitella...

Ihanaa kun olette saanut hyviä np-ultra kuulumisia! :) Minulla se on huomenna edessä ja nyt alkoi tuntumaan et onkohan tuolla enää mitään ultrattavaakaan? Massu on kyl pönäkkä ja pissalla pitää hypätä mut muuten olo on ollu oikeinkin hyvä. Ei pahoivointia ei mitään... Nyt sitten hiukka pelottaa huominen... :| Viime ultrasta on jo yli 2 viikkoa ja silloin sydämen syke näkyi muttei saatu kuulumaan ultralaitteella... Noh eikai se auta ressata, huomenna sit selviää mitä siellä on ja onko kaikki hyvin.
Tänään oli ekaa kertaa töissä tilanne et melkein piti kertoa raskaudesta, mut vielä pimitin kuitenkin ku ajattelin et tänään on viimeinen päivä jolloin tarttee pimittää. Mut sitten tosiaan kävi niin et sain potkun mahaani sen seurauksena kun en kehdannu kieltäytyä hoitamasta yhtä agressiivista asukasta (silloin ois pitäny kertoo syy).... :( (oon siis hoitoalalla). Onneksi mitään tuntemuksia ei tullut eikä vuotoja joten oletan et siitä osumasta en saanu mitään vammoja minä enkä vauveli... Eli nyt päätin et huomenna jos ultrassa on kaikki ok kerron melko pian sit töissä et voin hyvällä omallatunnolla välttyä samoilta vaaratilanteilta. Työkaverit on kyl raskaanaoleville tosi ihania ja oikein kieltävät et "sinä et sit tänne tuu ku voi iskuja sadella" esim. pesutilanteissa. :)

Äitiyspakkaus
oli ihan kivan näköinen... Vieläkin arvon otanko vai en. Jos sukupuoli paljastuis et poika ois tulossa otan ehdottomasti sillä mun lähes kaikki pienet esikoisen vaatteet on vaaleenpunaisia tai punaisia. :) Silloin tuo sopis tosi hyvin meille, mut jos tyttö niin sit sitä vaatetta ois kyl... toisaalta ois kiva saada toisellekin jotain ihan omaa eikä kaikki esikoiselta jäänyttä... Noh katsotaan... sukupuoltahan ehtii kysyä ennen kuin pakkausta tulee haettua. :)

Huomenna palailen toivottavasti hyvien uutisten kera ultraus reissulta. :)

Nopponen 11+4
 
CandleLight Ihana ekaluokkalainen :heart:

Tigerina riippuu vähän viikoista, mutta varmaan alle 7vkon ultrat tehdään yleensä alakautta. Mulla oli viikkoja päälle 7 ja tekivät ihan vatsan päältä. Hyvin pikkuinen näkyi, mutta jos ei ois näkyny, niin sitten ois tehty alakautta. Ja joo, kyllä se sauva on sellanen ohut dildo :LOL:

kwaidan Ihanaa, onnea!! :heart:

Nopponen Kyllä siellä masussa on kaikki hyvin. Pikkuinen majailee vielä niin syvällä lantiossa, että ei varmasti ole saanut iskua :hug:

äitiyspakkauksesta ei aijota ottaa. Ihan kivalta näytti, mut meillä jäi edellinenkin käyttämättä, joten otan ennemmin rahan ja ostan jotain "järkevää" vauvalle :D

(.) Huomenna iltapäivästä np-ultra ja jännittää niin pirusti. Tänään sain dopplerinkin takaisin ja hetihän niitä ääniä piti yrittää metsästää.. Mitään en löytänyt, muutakuin oman sykkeen... Joten ei ainakaan helpottanut pelkoa :headwall: : /
 

Yhteistyössä