masun kasvusta Itellä kyllä maha on selkeästi kasvanu, mun "turvotus" kestää aamusta iltaan ja mitään tiukkoja paitoja on turha vetää päälle, jos ei halua paljastua. Mielelläni vielä muutaman viikon pitäisi tän piilossa
Sone* Ite soittelisin kyllä neuvolaan, ettei vaan tarvi yksin ajatusten kanssa olla. Sieltä varmasti saat varmistuksen, että voit olla huoleti :hug: Ymmärrän hyvin sun huolesi.
vauvan sukupuolesta Ajoittain on ihan poikaolo, johtuuko siitä, että ensimmäinen on tyttö? Tiedä sitten.. Välillä taas ei ole mitään oloja
Toisaalta, tytölle mulla olis jo hyvä nimivaihtoheto valmiina (jos mies sen hyväksyis)
Raskaudesta en voi oikein mitään päätellä, kun samallalailla on menny kuin tytöstäkin. Ekassa raskaudessa kaikki veikkas meille poikaa, koska mulla oli ne perinteiset pojan "oireet". Masu ei näkyny takaapäin, olin ulkoisesti hehkeä, hb, oli alhanen jne.. Multa töissäkin kaikki mummelit kyseli, että koskas tuo poika syntyy
No tyttö sieltä kaikkien yllätykseksi tuli
Sitten mun kaverilla on takana täysin kaksi erilaista raskautta ja molemmista kuitenkin syntyi poika, joten eipä nuihin "myytteihin" oo uskominen
(paitsi onahn niitä kuitenkin kiva arvuutella ja miettiä)
Finneistä Mulla on kans kasvoissa jonkin verran finnejä, kuitenkin sellaisia jotka eivät näy kuin peilistä oikein läheltä katsomalla. Selkään ja kaulaankin on tullut sitten hieman näkyvämpiä :x
Candlelight Hui, nuo on aina niin surullisia ja karmeita uutisia :hug:
Täällä on viikonlopun aikana selkä mennyt ihan järkyttävän huonoon kuntoon. Tai siis tuo vasen s-nivel. tietyissä liikkeissä siellä tuntuu kuin puukolla vetäis, kunnolla vihloo ja särky säteilee ajoittain ihan kantapäähän asti :headwall: Perus on koko ajan hellänä, Saas nähä kuin huomenna töissä pärjään..