Kiva kun yritätte lohduttaa...
Flower: Meiltä menee ambulanssillakin vähintään tunti synnärille. Toki olen varautunut siihen, että siihen joudutaan turvautumaan, varsinkin jos vedet menee kotona.
Mariela: Arvaa vaan olenko mä ite ihmeissäni... Juttelin päivällä siel osastolla muutaman äidin kans ja kyllä ainakin osalla on puhkaistu kalvot vaikka onkin ollu vähemmän auki... Eikä tuolla mun mielestä olla mitenkään hirveesti luomusynnytyksen kannalla, ainakin ne tarjoaa kivunlievitystä aika helposti. Pari kätilöä siellä on sellasia, jotka on luomun kannalla...
Mä tiedän, että tuolla sairaalassa on vähän outoa välillä tuo touhu. Ja nyt mua oikeastaan kaduttaa, että edes olen aikonu mennä sinne. Saa nähdä menenkö edes takaisin, vai vaihdanko synnäriä kun kerran se on mahdollista...
Niin ja mulla sitä matkaa on kotipihasta sairaalan etuovelle tarkalleen 126,8 kilsaa (taksin mittarin mukaan).
No mä nyt lähdin osastolta pois, mut en kylläkään kotiin
Pyörin ensin tuolla kaupungilla serkkutytön kans ja sit kun se lähti käymään kotipuolessa, niin jäin vielä ittekseni kauppoihin ja tulin sit tähän sen kämpille. Tarkoitus olis tästä vielä lähteä käväiseen tuossa vieressä Citymarketissa, jos sieltä vaikka jotain kivaa ostettavaa löytyis...
En muista kerroinko viime viikolla et sain sellasen ihmeellisen tunnottomuuskohtauksen... Yhtäkkiä torstai-iltana meni ensin näkö, sitten puhe ihan sekaisin ja sen jälkeen oikealta puolelta kädestä ja naamasta tunto. Kun tunto palautui, niin tilalle tuli päänsärky joka kesti monta päivää. Nyt on tässä illan aikana menny vasemmalta puolelta tunto jo 3 kertaa. Aattelin, et jos nyt vielä tulee tuollanen,niin kai mun on lähdettävä tuonne sairaalalle, tosin päivystykseen tällä kertaa. Eihän tää nyt ole normaalia...
Ai niin muuten... Kun aikasemmin oli puhetta siitä vauvan täysaikaisuudesta... Sitä en oo kysyny, enkä siis ota mitään kantaa ja kaivele vanhoja. MUTTA kuulin tuolla osastolla, että ihan vasta on tullu kuulemma sellanen suositus, että raskauden ei anneta la:n yli ku viikko ja 3 päivää, eli sinne 41+3, minkä mä olin kuullu jo aikasemmin. En tiedä mihin tuon perustuu, ilmeisesti suositusta on muutettu, koska asiaa on tutkittu ja riskejä on paljon, tai jotain... Kerron siis vaan sen mitä kuulin
Täytyy varmaan yrittää kaivaa tietoa asiasta jostain...
Nyt meen kaivaan jotain syömistä ja katon sit jaksanko lähteä tuonne kauppaan vielä käveleen (se on kyllä ihan tuossa kulman takana...)
-JennyA-