Moikka kaikille.
Nyt on se ressi päivä ohi...ja polilla meni kaikki ihan ok.
Tai ok mieli jäi..kun meillä oli eri lääkäri kun kahella edeltävällä kerralla.Niillä oli semmonen mies...ja nyt oli nainen.
Tää mies o jo konkari tällä alalla..ja tekee painoarvion silleen nopeesti...itestä tuntuu että hutasemalla.Mut tää nainen teki sen huolellisemmin eikä tyytynyt yhteen mittaan per paikka vaan otti kolme mittaa per paikka.Ja painoarvioks saatiin 2300g.Elikkä 2hessa viikossa "eemeli" on kasvanu 300g.Et ei nyt hurjan kiihkeesti kummiskaan.Omalla käyrällään kasvaa tosin siellä käyrien ylärajan tuntumassa.Laskettuna ois arvio sen 4500g kieppeillä jos kasvaa tätä käyrää tasasesti eikä ota pomppuja.
Siin oiski sitten tekemistä että saisin syötyä mahollisimman hyvin...eli tarkkaan ja nuukasti.
hoh hoijaa...
vkolopuna ois esikon 8 synttärit jotka oli o 2.2 oikeesti.Esikoisella o hieno synttäripäivä...020202
:heart: Meinasin kakun sijaan koulukavereille tarjota jäätelöannokset...kaiken maalima herkuilla höystettynä
Ja jäätelö on mun heikkous..intohimo...
ehkä mä vähäsen syön sitä...silleen varovaisesti.Ei kai se pahaksi ole...sen jälkeen mä koetan sinnikkäästi loppuunasti olla syömättä MITÄÄN ylimmäärästä.Huh siinä onki... :headwall: mut ei auta.
Kysyin lääkäriltä että voiko tuohon kasvuun enään mitenkään vaikuttaa ite..vai kasvaako se siellä vaan kaikesta huolimatta jos on kasvaakseen.Ni se sano että ei sinäänsä...mutta jonku 100-200g painossa se voi näkyä.Mut ei siitä oo takuuta. :| Mut silti...mä yritän...mä niin yritän.Kuukaus ilman mitään namia. :| Ja nuukalla ruokavaliolla. :ashamed: hoh hjoijaa...nooh..oiskohan se hyvä alku laihikselle sitten..
Huh..voi tehä tiukkaa...mutta kaikkeni mä yritän nyt...
Tää lekuri kyllä sanoi että kyllä mä 4,5 kilosen synnytän ihan varmasti alakautta.Ja niin veikkaan itekkin.Että sen kokonen kyllä tulis.Oon ite ollu 4940g heh...ja oon syntynyt ihan hyvin alakautta.
Ja meijä suvussa on keskimääräistä isompia vauvoja syntynyt eikä ole suurempia ongelmia ollut.Siis keskimääräistä...mut ei mitään hirveitä isoja.
Kaikki hyvin...vettä sopivasti.Virtaukset hyvät.Sokeri arvot ok.Mitä nyt joitai pomppu päiviä...mutta silleen yleensä. :heart: :heart: :heart: Oli silleen helpottava reissu kun ei mulle luotu paineita mistään. Ja sain kuin sainkin sanotuksi papereihin pahimman pelkoni...sen sektion.Että se sitten vasta hätätilassa jos jommalle kummalle joku muu aiheuttaa hengenvaaran jos alakautta yritetään.Mutta toivotaan nyt...edelleen että "eemeli" ei innostuisi kasvunsa kanssa pompsahtelemaan hullusti...vaan kasvas omalla käyrällään.
:heart: :heart: :heart: Mä oon ihan lowe joka tapauksessa tähä mukulaan joka myllää mahassa...tää o viel nii kätevä et pönkää silleen jalkapohjalla mun kämmentä vasten et tunnen ihan selkeesti sen jalkapohjan koon ja muodon. :heart: Liikuttelee sitä mun kämmenen alla kovasti.Ihanan tuntusta rakkaus lapsi. :heart:
Kolmen viikon päästä omana synttäripäivänä meillä ois uus käynti..painoarvioon ja silleen..katotaan mit siellä sitten keksitään..tähän väliin tosin mahtuu neuvola käyntikin ens viikon tiistaille. Siellä sitten noita muita arvoja katsastellaan...ne on koko ajan pysynyt hyvinä.Niin kun kaikissa raksuksissa.
Nivuskivuista Täällä niitä on aika-ajoin enempi tai vähempi...nyt on onneks ollu vähän vähempi verrattuna viime vkoloppuun..et oon pystyny jopa ulkoilemaan..ja tekemäänkin jotain.
Muuuten noista tyttö ja poika oireista.Onko teillä
seksihaluissa eroa tyttöä tai poikaa odottaessa?? Mä oon jotenkin havainnoinut...että tyttöjen kohalla mä oon ollu hullun himokas jatkuvasti sen alkuraskauden jälkeen ihan viimeseen päivään saakka.Mutta esim tuon jo olevan pojan kohalla ei halut ollut niin kovat...seksi ei ets ollut joka päivä mielessä..niin kun mulla normi tilassa on..ku mä oon meijän suhteessa se aktiivisempi osapuoli...
:snotty:
Ja nyt oon tässä raskaudessa ihan ihmeissäni ollut ku huomaan että oho..on mennyt tyyliin 4 päivää et ei oo seksi käyny etes mielessä mitenkää...
Mä oon ihan huolissani jo.Mikä mun on...
Vai ootanko mä poikaa??!!
Oisko se oire poika raskaudessa...
??? Onko kukaan huomannut mitään saman tapasta oiretta??
Mä jo ihan huolissani moneen otteeseen ollut että loppuko mun halut...nyt ku mulla on niiiiiiin ihana ja rakas mies!!! Ja ollaan naimisissa ja ollaan oikeesti onnellisia!!Mihin mun halut meni... :kieh: :kieh:
Jos tää nyt ois poika ni ois tosi kiva. :heart: Vaikka tyttö on ihan yhtä tervetullut!! Kun ollaan harkittu että jos piettäs tässä muutaman vuoden tuumaustauko lasten suhteen...että haluttasiko vielä sitten jonkun vuoden päästä yksi yhteinen lisää vielä.Nauroinki isännälle että kun isännällä on nyt tuo yksi tyttö(meijän perheen kuopus) Ja sitten nuo mun edellisestä suhteesta olevat tyttö ja poika. Niin että ei jäisi sille kolmannelle yhteiselle lapselle sitten niin kauheet paineet sukupuolen suhteen jos tää olis poika...
Ois sitten isännälläki pieni traktori poika kummiskin. Sitä kun nuo miehet kummiskin toivovat että saisivat suvulle jatkajan. Ja sen pojan jonka kanssa rassata autoja ja kaikkee...miesten hommia. Vaikka tää mun poika on kyllä mennyt omasta pojasta ihan täysin tälle mun kullalle koko ajan.Rassaavat millon mitäkin..ja traktorissa on aina kyytiläinen skarppina matkassa.
Eskari ikäinen tää mun poika. :heart:
Vaikka ukkeli on kyllä sanonut että se on ihan sama sitten loppujen lopuks vaikka kaikki hänen biologiset lapset oiski tyttöjä...Ne ois iskän omia pikku rinsessoja kaikki yhtälailla. :heart: :heart: :heart:
Olikohan tänne tullu galluppeja mihi en oo vastannu vielä...hmmh...
Laskeutumisesta ja kiinnittymisestä Mulla on kyllä viime viikon aikana maha laskeutunut matalammalle..ei ihan niin okseta ja ota kylkiluihin ku otti vielä tuossa reilu viikko sitten.Että oisko tää laskenu tää mun maha/vauva jo...kiinnittynyt ei kai oo.Sitä ei oo kukaan todennu.Ite sitä en osaa sanoo..mut kyllä tuolla sisä reijällä tuntuu välillä semmonen kiristely että niin ku isännälle sanoin tuossa muutmaan päivänä että "ihan kun joku kurkkis"...nii kiristää sisäreijällä.Hmmh..tiiä sit...jos nevolantäti osais sanoa siihen ens vkolla jotain...
Hmmh...Jos mä antasin muille jo tilaa...tais tulla taas aikamoinen stoori...
Hyviä vointeja kaikille. :heart: Koettakaa kestää kolotukset...mullakin kädet puutuu ja lonkkia ja olkapäitä öisin särkee kunnolla kun ei tosiaa oo ku noi kaks kylkee millä nukkua.Huh...kyl siin o tekemistä välillä et löytää ns "kivuttomamman kohan" nukkua... :/
Kyl tää tästä...mahassa kasvetaan....
Moi moi...
Daizz ja "eemeli" 32+3