Mulla on alkuraskauden ultra viikolla 7. Silloin kai pitäisi kuulua sydämen syke. Samalla pitäisi kai näkyä mihin kohtaa kohtua alkio on kiinnittynyt ja montako vauvaa on tulossa. Tietysti myös varmistuu, etteI ole tuulimuna tai kohdunulkoinen raskaus. Itselle ainakin tuo sydämen syke on se isoin juttu ja tuntuu, että sen varmistuttua (toivottavasti ) uskaltaisi lähipiirillekin kertoa raskaudesta.
Mä en oo onneksi pyörinyt täällä foorumeilla tarpeeksi, että olisin tajunnu hifistellä noiden viivojen vahvistumista kanssa. Pari viivaa, yksi digi ja verikoe tuntui itsestä riittävän. Toisaalta pahaolo, rinnat ja pissimistiheys on jollain lailla antaneet uskoa.
Olin ajatellut soittaa neuvolaan vasta ar-ultran jälkeen, mutta ehkä mun sittenkin pitäisi soittaa jo ensi viikolla, kun pitäisi alkaa lyömään kesälomareissusuunnitelmia lukkoon ja mahduttaa neuvolakäyntiä ja verikoetta ja np-ultraa johonkin reissun väleihin, niin olis kiva jos olis jotain päivämääriä (tai edes viikkoja) varmistettuna.
Viime viikolla hyvä kaveri kutsui viinilasilliselle kotiinsa ja nyt toinen kaveri ehdotti samanlaista. Hiton vaikea keplotella kunnialla noista tilanteista juomatta tai paljastumatta irti. Voi olla, että spekulaatiota olen jo aiheuttanut. Varsinkin tämä jälkimmäinen kaveri on melkoinen juoruilija, joten jotain järkevää pitäisi keksiä.
Merikki 5+4