Hyvää uutta viikkoa, naiset
!
Ainakaan itse en ole kyllä täältäkään katoamassa minnekään ja useamman kerran päivässä tulee keskustelua luettua. Puhelimella kirjoittelu ja kirjaituminen vaan on jotenkin niin vaivalloista, että siinä mielessä facebook on parempi väline reaaliaikaisiin juttuihin. Mutta täällä toki ollaan edelleen! Meitä on Facebook-ryhmässä nyt kymmenen ja jos te kaikki muutkin sinne jossain vaiheessa seuraatte, niin silti porukka pysyy pienenä ja omana niin kuin oli tarkoituskin
. Ihan samoja fiiliksiä minullakin tuosta edellisestä ryhmästä ja sen täyttymisestä kuin mitä
Magdalealla: puhe kun oli alun perin kuitenkin, että ultran jälkeenkin voi liittyä joukkoon ja keskustelu jatkuu myös täällä... Mutta tämän uuden ryhmän kanssa toimitaan nyt niin, miten alkuperäisen kanssa piti: kaikki olette siis tervetulleita, ryhmä on salainen ja pieni, mutta jos et vielä halua omalla naamalla kirjoittaa, niin myöhemmin liittyminen onnistuu myös! Kiva toki olisi saada muillekin kasvot
.
Täällä
pahoinvointi alkanut taas paheta: viimeisen viikon olen aloittanut päivät oksennuksella ja pöntön halailu kutsuu usein myös illalla
... Ruokaa menee silti kiitettävään tahtiin, koska toisaalta nälkä pahentaa oloa entisestään. Ja parhaiten maistuuu kaikki herkut: salmiakki, sipsit, popparit, you name it
... Sitten taas joku nakkikastike on ihan no-no-no!
Mietin, että kertoisin
pomolle tässä viikon-parin sisällä, ehkä. Muut töissä saa sitten nähdä mahasta sitten, kun näkevät... Aloitin uudessa työssä ihan vasta, niin mitään läheisiä työkavereita mulla ei juuri olekaan.