MasuMyy, niin ihana teksti

. Tuli hyvä mieli teidän ultrasta, etenkin kun täällä on ollut pitkään niin paljon surullisia uutisia. Mutta jospa ne olisivat nut tuossa!
Mulla oli eka
neuvola tiistaina ja sen varatun puolentoista tunnin sijaan siellä meni vaan noin 45 minuuttia. Olisin niin mielelläni kuunnellut sydänääniä tai jotain, mutta eipä se tuolla tietenkään onnistunut. Sen verran kuitenkin selvisi, etten joudu nyt
sokerirasitukseen, sillä ekassa raskaudessa kaikki oli ok enkä muutenkaan ole riskiryhmässä. Huh helpotusta, tuon kokemuksen jätän kyllä mielelläni väliin!
Pelkopolille sen sijaan pääsen ilman perusteluja raskauden puolivälin jälkeen, mikä on kans kiva

. Edellinen synnytys kun oli sanalla sanoen traumaattinen... Seuraava neuvola sitten 23.9. SIIS VASTA!!!
Oletteko kaikki osallistumassa
sikiöseuloihin? Itse pohdin vielä, mutta verikokeessa ajattelin ensi viikolla kuitenkin käydä. Stressaan jotenkin tätä ikääni, joka aina lisää riskiä kaikkeen; toki olen edelleen "nuori" (eli 31), mutta edelliseen raskauteen ikää on tullut kuitenkin 5 vuotta lisää. Viime raskaudessa ei kuitenkaan ollut mitään.
Mulla oli maanantaina oksentelupäivä, mutta sen jälkeen
olo on ollut välillä ihan normaali enkä ole halaillut pönttöä ollenkaan. Nyt sitä taas ihan odottaa, että pääsisi oksentamaan, että tietäisi, että kaikki on hyvin

. On tää niin hullua! Huomenna onneksi poksuu taas viikot - 9+0! Aina helpompi olla, kun numero kasvaa....
Me ei olla edelleenkään kerrottu kenellekään eikä varmaan kerrotakaan ennen np-ultraa. Sen jälkeen voisi uskaltaa sinne Faceenkin....