Hei kaikki!
Minä odotan nyt toivottavasti toista lastani, ensimmäinen syntyi 2011. Ikäeroa lapsille tulisi viitisen vuotta. Taustalla vuoden verran yritystä, syksyllä todettu PCOS (polykystinen ovariosyndrooma eli munasarjojen monirakkulatauti) ja apuna kiertoon, ovulaatioon ja raskautumiseen ollut siis lääkitys: Terolut, Letrozol ja Metforem.
Nyt reilu viikko sitten tehty raskaustesti joka näyttikin positiivista. Ja tein vain sen yhden testin, sekin se apteekin halpismalli
Nyt vaan kovasti toivon, että raskaus kestää. Ikää minulla on 35 vuotta, ja PCOS:ssa on 30-50% kohonnut keskenmenoriski
Varasin varhaisultran koska minulla on tämä sairaus/tila/miksi sitä nyt sanookin, ja koska haluan tietää mahd. pian, että onko kyseessä oikea raskaus eikä esim. kohdun ulkopuolinen tai tuulimuna.
Olen sellaisessa työssä, että olen joutunut muutamille jo nyt töissä kertomaan. Tosi tylsää, etenkin koska meillä juorutaan todella paljon, ja pian kaikki tietää. Työkavereita kuitenkin useampi kymmen. Huoh. Olemme kertoneet myös perheillemme mieheni kanssa, lähinnä koska emme halua, että he kuulevat asiasta muualta.
Ja viikkoja nyt siis 6+0 (vähän laskurista riippuen). L.A olisi siis 3.3.
Joo, piti vissii tehä joku yhteenveto etusivua varten:
escape, 35 vuotta, 2. raskaus, l.a. 3.3. ja sairaala KOKS.