minea pahoiteittelut! Ihan kamalaa, voimia sinulle! Onneksi Suomessa voi sentään tehdä omia ratkaisuja tarvittaessa, toisin kuin monessa maassa.
nannal, minä oon varannut molemmat. Musta tuntui jotenkin huijauksesta soittaa neuvolaan, että tässä vaan leikitään raskaana olevaa. Vähän kuin silloin kun joskus kävi soivittelemassa hääpukuja, vaikkei ollut vielä kihloissa. Niin epätodelliselta tämä vielä tuntuu. Vaikka muistutteleekin päivittäin olemassaolostaan.
Onko hyviä vinkkejä välipaloihin, joilla torjua pahoinvointia? Tuntuu, ettei oikein mikään maistuisi.
Kävin tänään aleshoppailemassa, onnistuin onneksi torjumaan ostohairahdukset äitiys tai lastentarvikeosastoille. (No vähän hipelöin söpöjä lastenvaatteita, myönnetään) Ostin venyvät raitatopin ja raitamekon, ja trikoohameen, jotka varmaan riittää aika pitkälle ja ovat kumminkin ihan normaalivaatteita. Mulla on todella kauan ollut joku kumma fiksaatio raskausmahaan raitatrikoossa. Toinen raskausfiksaatio on farkkuhaalarit, joten vinkatkaa jos törmäätte jossain edullisiin. (No ehkä parin kuukauden päästä )
6+0 ( jee, seitsemäs viikko alkanut ja sydämen pitäisi nyt sykkiä)
Miehen kanssa joutuu väittelemään aiheesta onko viikko 6 seitsemäs viikko...