Helou kaikki,
uusi maalismammanen ilmoittautuu threadiin mukaan! Mulla oli eka neuvola tiistai-aamuna ja LA koneen arvion mukaan 20.3. Meille syntyy siis (jos kaikki hyvin menee) toinen lapsi, esikoinen (tytär) täytti juuri 3v.
Muutamalle tutulle (+ vanhemmilleni) olen uutiset kertonut, mutta en juuri levitellyt.. Ei olla myöskään tyttärelle vielä asiasta puhuttu, odotellaan että kaikki jatkuu hyvin. Vähän jännittää miten nyt kaikki sujuu, esikoisen kanssa odotus meni tosi mallikkaasti mutta synnytys jätti aikamoiset kolhut sieluun
Mutta peukut että nyt sujuisi vähän paremmin tällä kakkoskerralla.
Niin, olen muuten 30-vuotias nainen ja asustelen PK-seudulla. Töissä olen (määräaikaisena), joten en tiedä kuinka töiden kanssa sitten käy (mutten jaksa ressatakaan asiaa vielä nyt - tai koskaan..).
Mies käy töissä ja opiskelee, joten aika kiireinen on ja yhteiset "laatuajat" kortilla, mutta selväksi teki heti mulle et aletaan käydä uimassa (niinkuin esikoisenkin kanssa tehtiin) nyt etenkin kun tuli plussauutiset.
Ei juuri ole kremppaa vielä ollut; menkkamaista jomotus ja alussa ruskeata niukkaa vuotoa; tissit myös olleet kovin kipeinä (mitä en muista esikoisen ajoilta lainkaan). Usein tulee nälkä muttei paljoa pysty herkuttelemaan.. Ja ole nyt ollut 3 viikon flunssassa tässä vielä + esikoinen vesirokossa, joten hiukan on ollut puhti pois kun nenä täysin tukossa ja päätä jomottaa (+ pyörryttää jne jne jne) + maha kipeenä yskimisestä.
Mutta kyllä tää tästä!
Täällä ollaan!