Maaliskuun muruset 2012

Huomenia!

Täällä on järjettömän huono olo! Väsyttää, en saa mitään aikaiseksi, itkettää ja olo on niin huono et pitää välillä laskee sekunteja kuinka kauan pystyy pitämään sisällään. En niinkään oksentele vaan pystyn pitää sisälläni, huono olo ja huimaa!! huhhuh! miten mä ikinä selviin töissä!:x

viikko ilman tupakkaa! WUHUU!:D

6+4
 
Huomenia:) Niin tosiaan jos tuo marjaja ottaa päivityksen mutta osaako kukaan neuvoa kuinka se tehään?
aah mulla tänään ekaneuvola 12.30:) koitetaankohan sydänääniä:)? hitto pakko kysyy joku pahoinvointi lääke ku mikää ei pysy sisällä ja oksentelen koko aja:/ nooh mut meen ostelee kenkiä ja sit neuvolaa :D joten tein vaa pikasen käynnin taas:)
ANNIALA:eek:nko montalasta ennestään:)?

mimma & piskuinen 7+3<3
 
Mulla on pieni kammo jäänyt synnytyksestä. Ensinnäkin se kipu oli ihan kamalaa, varsinkin kun epiduraali ei sitä helpottanut kuin vähän vaikkakin alakerta oli ihan tunnoton niin tunsin supistukset voimakkaasti silti. ja ei ole tarkoitus säikytellä ketään, kaikki me tunnemme kivun eri tavalla :)
Itse synnytys kesti 10h ja ponnistusvaihe 7min kun vauvan sydän äänet olivat pitemmän aikaa takykardiset/monotoniset ja syke oli 215. Päästä kans otettiin happiarvoja ja ne oli pitkään hyvät, mutta lääkäri sitten päätti että lapsen on synnyttävä nyt. Vaikkei ollut vielä edes ponnistussuppareita. Ja yhtäkkin huoneeseen pölähti monta kätilöä, synnytyslääkäri ja lastenlääkäri ja imukupilla ulos vaan. Vauva oli vielä kasvo/otsa tarjonnassa ja olisin kuulemma saanut ponnistella sitä seuraavan vuorokauden ulos.
Vauva oli onneksi kunnossa ja sain pienen tutkinnan jälkeen hänet heti viereen.
Kovasti oon miettinyt että aiheutinko itse vauvalle ahdingon kun en voinut rentoutua kunnolla kipujen vuoksi.. Pitää kysyä sitten neuvolassa että onko mahdollista päästä pelkopolilla käymään sitten myöhemmässä vaiheessa. Jotenki kaikki meni niin nopeasti ja sumussa että haluaisin selvittää edellisen synnytyksen kulun uudelleen ja mitä itse voisin tehdä paremmin.

Täällä ikkunanpesu urakka..

H&mörssäri 8+1 <3
 
Voi apua! Saanko enää ikinä teitä kiinni näissä jutuissa kun olin viikon tietokoneelta pois!? :D
Reissu meni hyvin ja mukavaa oli, porin ja vaasan hujakoilla pyörittiin :) Nyt onnellisesti kotona ja ke yönä töihin..

Täällä on pahat olot loppunu. Tupakoinu en oo kolmeen viikkoon! :) Myöskään kahvia en oo kolmeen viikkoon juonu, ei maistu.. Edelleen alamahan repäisykipuja ylösnoustessa. Mutta muuten niin oireetonta.. Olenkohan enään ollenkaan raskaana?? :) Keskiviikkona sitte OYSiin ultraan! Pääsee tästä piinasta, et onko siellä ketään..

kn&murunen 8+2?
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee
huomenta mammat!
Täällä eka pahoinvointi aamu takana, onneks meni ohi ku sai syötyä ja pysy vielä sisälläki.
Jaksoin jopa lähteä puistoilee ja pyöräilee esikoisen kanssa.

Cherrrye: Missä sun poika oikeen on ollu osastolla jos vanhemmilleki on ollu vierailuajat? Vai ymmärsinkö nyt ihan väärin?
Mun poika kanssa joutu pari päivää syntymänsä jälkeen ja heti sillon sanottiin että vierailuaikoja ei ole, saa tulla vaikka keskellä yötä. Kamalaa tollanen että ei saa olla oman lapsen luona ku haluu.

Anniala: Tervetuloa kurkkimaan! Sun tarttee alottaa oma pino huhtikuisille, mä ajattelin että voin tulla sinneki jos se vaan teille huhtiksille sopii ku toi mun la on niin kuun lopus..

heppaliini: Onnea hyvistä ultrakuuluumisista!

Desire jaksamisia! Onneks tuo ei kestä ikuisesti :hug:

Tupakan lopettaneille: Ekstra jaksamisia! Voitte kyllä olla itsestänne ylpeitä! Mä oon aina nostanu hattua niille jotka lopettaa tupakan polton, ite en oo koskaan polttanu, mutta voin vaan kuvitella kuin vaikeeta on!

Mimma: Heti sit kertoo mitä neuvolassa snaottiin! Meillä kuunneltiin sydänäänet ekaa kertaa vissiin vasta yli 12 viikolla. Ekalla kertaa ei ainakaan kuunneltu.

Emmuska: Täällä kanssa yksi pelkopolille tahtova. mulle sitä suositeltiinki ekan syntymän jälkeen. Vannotettiin tulee ku seuraavaa odotan.

päivittämisestä: Mä olin jo eilen tekemässä listaa kunnes sitten ku just oli valmistumassa ni kone tilttas. Mä voin ainaki auttaa jos marjaja alkaa päivittelee, kysyy vaan mitä ei tie. :)

Nyt päikkäreille ennen ku esikko herää.

susanna ja pikkunen 5 POKS
 
Hepaliinille onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Päivityksestä, mulla ei ainakaan ole mitään hajuakaan miten se tehdään, joten en valitettavasti osaa neuvoa.

ON:
Vointi edelleen hyvä. Mitä nyt välillä ylös noustessa vähän huimaa ja välillä etova olo häivähtelee. Nälkä on meilkein koko ajan ja ruoka maistuu. Täällä taisi olla muitakin oireettomia. Silti mua alkaa pikkuhiljaa pelottaa, kun ei ole paljoa mitään oireita. Tuun kohta hulluksi, kun vielä viikko ultraan :(

Sipsunen & SV 6+3
 
Kiitos tsemppaajat :) Aamuisin aina tuntuu että kyllä tästä selvitään, mutta sitten taas illalla kun pitäis mennä nukkumaan niin synkät ajatukset valtaa mielen...

Mä en tajua mihin olen kadottanut mun ruokahalun. Ennen oon syönyt ku hevonen ja herkutellut mut nyt ei maistu mikään vaikka ei siis kuvota tai mitään sellaista. Ei vain ole nälkä ja syöminen on vastenmielistä.

Toinen juttu on nukkuminen...Nukahtaminen on nykyään hirmu vaikeeta ja on koko ajan sellanen tosi levoton olo. En löydä hyvää asentoa ja sit ei tuu uni. Sit aamulla kun nukuttais niin toi vuoden vanha haluaakin jo herätä. Tää on niin tätä :)
 
olive10 Mulla on kans ruokahalu kadonnut. Mulla on eiliseen saakka ollut koko ajan nälkä ja ihan sama mitä söi,kaikki maistu, mutta eilen tajusin kun oli lapsen synttärit et ei maistunu kakku, ei sipsit eikä edes kunnon ruoka ku aikasempaa yritin syödä. Ja sitten kun olis pakko vähän jotain pistää suuhun ni joutuu pureskelemaan todella kauan et saa edes nieltyä. Oudosti muuttuu ruokahalukin.

Mulla oli viime perjantaina eka neuvola. Siellä ei ollut kyllä mitään ihmeellistä, vaan kaikki perusjutut katottiin läpi. Viikon päästä on lääkäri, ja toivoisin et siellä yritettäis sydänääniä kuunnella, mutta se jää nähtäväksi.
Ultra on elokuun puolessa välissä, et sinne saakka pitäs muuten jaksaa kärvistellä et onko masussa elämää. Tuntuu niin oudolta kun isompia raskausoireita ei oo. Mutta pitää
kai olla vaan tyytyväinen =)

Niin ja tervetuloa uudet :)
 
Täällä onneksi säästytty pahoinvoinnilta.
Aika samallainen on olo kuin ekassa raskaudessa, kauhee nälkä kokoajan, pissattaa, tissit kipeet ja turvottaa välillä kuin olisi pitemmälläkin raskaana =)
Ajatukset kuintenkin harhailee jo siinä kun lapsi syntyy niin mitenhän tämä meidän neiti ottaa uuden tulokkaan vastaan? Ja miten sitä tulee pärjäämään kahden vaippaikäisen kanssa?

Jenni ja pikkuinen
 
Mukaan ilmoittautusin vihdoinkin :D Pikkukakkonen plussattu noin viikko sitten ja nyt alkoi 6.viikko =) Yritystä takana noin 6kk. Endo ja kohtalaisen hurja ylipaino taustalla, esikoista odottaessa myös RD ruokavaliohoidolla. Luomuraskauksia kuitenkin molemmat =) Ikää olisi 30.v ja synnytyssairaala OYS. Kovasti kuitenkin mietityttää onko kaikki ok, ja olenhan varmasti raskaana yms. Ens viikoksi varasinkin varhaisultran yksityiselle. Vois kait sitä neuvolaankin kokeilla soittaa, josko sais jo aikaa varattua =) =)


Donna & PullaII
 
Hepaliini: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

Viivi76: Saako udella, että miksi lääkäri oli sitä mieltä, että tämä raskautesi on suoranainen ihme? Ja ihana ihme toki onkin :heart:

Synnytyksestä...: Mulla käynnistettiin esikoisen synnytys viikolla 39+1 korkean verenpäineen takia. Mulla oli siinä loppuraskauden aikana jo kahdet verenpainelääkkeet käytössä ja paineet silti vaan nousi... Mulla ei siis ole normaalisti mitään verenpainelääkkeitä, vaikka verenpaine on aina ollutkin hieman yläkantissa, mutta ei kuitenkaan mitään hoitoa vaativaa tasoa. Synnytys alettiin käynnistää tableteilla 39+1 ja samaa jatkettiin seuraavana päivänä, kunnes olin sen verran auki, että kalvot pystytään puhkaisemaan. Mut siirrettiin synnytyssaliin vasta kalvojen puhkaisuun. Sitä ennen olin siis osastolla. Kunnon kipeät supistukset alkoivatkin oikeen rytinällä tuon kalvojen puhkaisun jälkeen. Ilokaasua siinä hengittelin ensin ja kätilö alkoi ehdotella epiduraalia, kun tuskat oli jo niin kovat. Ja siinä tilassa sen kyllä todella halusinkin! No en kerennyt sitä kuitenkaan koskaan saamaan, kun yhtäkkiä vauvan syke romahti ja oli enää noin 40 :( Siitä lähti sitten hälytys päälle ja sali pamahti muutamassa sekunnissa täyteen porukkaa. Lääkäri huusi hätäsektiota ja kätiöt kaahasivat juosten sen mun sängyn kanssa leikkaussaliin. Oli siis todella kiire ja hätätilanne. Mies jäi tietenkin kaiken ulkopuolelle, kun hätäsektio tehdään aina nukutuksessa, eikä leikkaussaliin silloin pääse ketään ylimääräisiä...

No mutta loppu hyvin kaikki hyvin :) Poika syntyi terveenä ja hengitti heti kuulemma itse. Kätilöt veivät pojan isälleen ja mies pääsi mukaan punnitsemaan ja pukemaan poikaa. Siinä oli sitten meidän poika viettänyt elämänsä kaksi ekaa tuntia isänsä sylissä :heart: Minä siis näin poikani ekan kerran noin kaksi tuntia syntymän jälkeen kun nukutuksesta heräilin. Kokemus hätäsekstiosta oli kyllä pelottava, enkä haluaisi kokea sitä enää uudelleen... On kamalaa, kun joutuu nukutettavaksi ilman, että tietää mitään, onko vauva edes hengissä :( Toivottavsti nyt tällä kerralla synnytys sujuisi toisella tavalla. Haluisin kovasti kokea alatiesynnytyksen. Mutta sitäkin enemmän haluan välttää hätäsektion. Eli jos on mitään riskejä päätyä hätäsektioon (perätila, tarjontavirhe tms.), niin haluan mielummin sitten vaikka suunnitellun sektion, koska enemmän kuin mitään muuta, haluaisin nähdä lapseni heti syntymän jälkeen ja saada hänet rinnalleni, enkä olla tiedottomassa tilassa tuntikaupalla.

Äitiysvaatteista... Mulla taitaa olla enää yks mekko säästettynä eskoisen odotusajalta. Varmaan tulee tuolta H&M:ltä ostettua mammavaatteita, kun ovat aika edullisia ja vielä kivannäköisiäkin =) En säästänyt muita kun mies ei alkuun ollut varma, että haluaako toista lasta. Oltiin oikeastaan jo päädytty ajatukseen, että tuo yksi ihana poika riittäää meille, kunnes mies sitten pikkuhiljaa kuitenkin lämpeni ajatukseen kahdesta lapsesta =) Tän takia meillä ei ole oikeastaan mitään vauvatarvikkeitakaan säästetty, vaan kaikki täytyy nyt hommata uudestaan. No saapahan sitten ainakin uudet tavarat ;) Tai siis ei me varmasti kaikkia uutena osteta, mutta kuitenkin...


SiSa & Pikkupulla 6+4
 
Laretzki
mimma Täällä ainakin on laite, jolla sydänäänet kuuluu vasta 10+ viikoilla (ainakin näin terkka sanoi), joten ekalla neuvola kerralla ei oikeestaan tehty muuta kuin otettiin Hb ja verinäyte seulontoihin, verenpaine ja juteltiin yleisiä.
 
Hei!

Pahoittelut PIKKUVIIKINKILLE :hug:

Nyt on päästy tippatelineestä eroon, ei tässä mennykään ku melkein kaksi viikkoa tiputuksessa. Edelleen kyllä jatkuu tämä ihana raskauspahoinvointi :(
Tosrtaina olisi sitten toinen varhaisultra, koska lääkäri haluaa kattoo uudelleen kun on viikkoja enemmän.
Synnytyksestä: Minulla se sujui hyvin, avautumisvaihe kesti 10h ja ponnistusvaihe 20 min. Prinsessa syntyi 37+1, 10.8.2010 :heart:
Minulla oli edellisessa raskaudessa paljon ennenaikaisia supistuksia, voi olla että se vaikutti tytön syntymiseen kolme viikkoo ennen laskettua aikaa.

maalismamma ja toukka 8+1
 
Heipsun!

Lina81 Itse ollut samoilla linjoilla tuon suhteen, ettei raskaus ole sairaus. Ja eka raskaus menikin tosi hyvin ja helposti. Mutta nyt.. Viikonloppuna olin niin "sairas", että vaan makasin ja puhaltelin. Ajattelin tuskaisena uutta työviikkoa. Onneksi, ja ihme kyllä, tänään on ollut ihan siedettävä olo ja olen saanut töitäkin tehtyä.

Sukupuolesta Esikoista odotellessa toivoin salaa tyttöä, mutta poika tuli. Ja hänhän osoittautui maailman ihanimmaksi pikkuihmiseksi, kuinkas muutenkaan? ;) Pieni toive tytöstä elää yhä, mutta tiedän myös, että jos saan taas pojan, niin hän on ihan yhtä tervetullut ja hänestä tulee minulle hirveän rakas, ihan yhtä rakas kuin esikoisestakin! :heart:

Onnea Hepaliini ja kaikki muut hyviä ultrakuulumisia saaneet!! Mulla on vielä reilut pari viikkoa sinne varhaisultraan.. Ja tervetuloa uudet - minunkin puolestani!! :)

ON: Tänään olo on tosiaan yllättäen ihan siedettävä. Olen ihmeissäni. Eilen nappasin illalla Lady Vita Mama -tabletteja sekä rautaa, olisivatkohan ne parantaneet oloa? Huimaus ja pahaolo ovat vähentyneet, ja pystyn jopa kävelemään hengästymättä.. :D Eilen oli ihan pakko saada riisipiirakoita, ja niiden jälkeen olo koheni kummasti. Juuri nyt tekee törkeästi mieli salamipitsaa, johon vois lisätä fetaa.. Suolaa ja rasvaa mulle heti nyt! Olo on ihan kuin syöttöporsaalla!! :headwall: Jatkuvasti on syötävä, ettei kuvotus iske. Ja ekassa raskaudessa sentään teki mieli kaikkea raikasta ja terveellistä; tällä kertaa intohimot vaihtelee nopeasti kylmistä marjoista grilliruokaan. Miehellekin sanoin, että turha tuoda mulle kaupasta "herkkuja", kun herkut ja kuvotuksen kohteet vaihtavat tämän tästä paikkaa!
 
Sintu74 ja Moomin Täälläkään ei ole juurikaan oireita. Rinnat ovat arat ja hyvin vähän, josko ollenkaan tuntuu jotain pientä kihelmöintiä alavatsassa. Ja joskus silloin tällöin tunnen etovaa oloa syönnin jälkeen. Ruoka maistuu ja pysyy sisällä. Väsymys ei ole mainittavaa.
Minulla on kahdella pikkusiskolla ollut pahoinvointia, toisella rv 6 lähtien ja toisella tuli vasta rv 12 tienoilla. Eli odotettavissa on, että pahoinvointia voipi tulla olemaan....
Viime viikolla kävin ultrassa rv 5+5 ja silloin löytyi sydämenlyönnit sekä näytti hyvinkin pitkälle siltä, että raskaus oli aivan normaali alkuraskaus. Pääsen taas loppu viikosta ultraan (mun suunnitteluasiakas on gynekologi :) )
Kaikille huomio Mulla tuli tuossa eilen ensimmäisen kerran rusehtavaa "valkovuotoa", jäi vain paperiin pyyhittäessä. Tietenkin laitoin heti viestiä, että mitä nyt?? Gynekologini soitti ja kertoi, että sisäkautta tehdyn ultrauksen jälkeen on hyvinkin luonnollista tulla vuotoa, saattaa jopa tulla hiukan verta. Et jos ei ole mitään poikkeavia kipuja, niin ei kuulemma ole mitään hätää! Ajattelin vain tiedottaa tästä teille kaikille, kun nyt aikalailla meistä jokainen alkaa lähestyä tuota ultra-aikaa...
Aina on ajatellut, että tämä raskaus on ihanaa ja onnellista aikaa :) Miksi kukaan ei ole kertonut, että kuinka epävarmaa varsinkin tämä alkuraskaus voi olla?? :headwall: Olen ollut kovinkin rauhallinen ja luottavainen, mutta viime viikosta lähtien olen jotenkin alkanut hermoilemaan, että jos tapahtuu jotain jne.... vaikka muutama päivä sit vielä näin pikkuisen sydämen lyönnit, niin silti koko ajan pelottaa, että jos siellä onkin lakattu elämästä : /
Odottaa vain kovin, että vielä jaksaisi sen toiset kuusi viikkoa, niin sitten varmaankn voi hetkeksi hengähtää ja alkaa odotteleen niitä potkuja :D

Sati + toukka 6+1
 
Kuulumisia täältäkin

voimia PikkuViikingille :'(


Meillä tilanne on rahoittunut. Ilmoitin lapsen isälle, että pidän lapsen ja hänen valintansa on se haluaako olla mukana meidän elämässä vai ei.

Alkuraskauden ultra tulossa keskiviikkona. Hieman pelottaa onko siellä mitään elämää, kun olen ollut viime viikot niin stressaantunut.

Oireista: Ainoastaan rinnat ovat kasvaneet yhden kuppikoon ja ovat super arat. Lisäksi jonkin verran repäisykipuja molemmilla puolin, mutta eipä juuri muuta.


Viikkoja nyt kasassa 5+6

Melinda + pikku-yllätys
 
Ensinnäkin todella suuret pahoittelut PIKKUVIIKINGILLE! Ei ole sellaisia sanoja, jotka lohduttaisi mutta voin omasta kokemuksesta varmasti sanoa et tiedän mitä käyt läpi. Valtavasti Voimia! :hug:

Sitten tervetuloa kaikille uusille :) :wave:


Puuh.
Täällä eka lomaviikon reissuillut takana, olipas henkisesti raskasta, onneks nyt pääsee rentoutumaan ja unohtamaan kaiken...

En oo perillä oikein mistä ootte jutellu ku oon pikaisesti käyny miehen puhelimella selailemassa päivittäin. Pitää koittaa vähän salassa pitää tätä juttua :) On nyt sellanen olo ettei halua kertoa oikeestaan kellekkään, oma pikku salaisuus :heart:

Mulla tuli toissayönä ihan kauhee paniikki sen suhteen et miten mä jaksan ja pysyn koossa jos tämäkin pieni meiltä riistetään. Onneks sain yöllä pari tuntia nukuttua ja nyt pikkuhiljaa taas jaksaa uskoa et kaikki menis hyvin. Otan tän kyllä puheeksi neuvolassa, koska tuntuu et tää raskaus ei oo mitenkään nautinnollinen, välillä tulee ihan kauheita pelkokohtauksia. No pitää olla vaan kiitollinen jokaisesta päivästä :heart:

Masu ei oo onneks pahasti turvoksissa, et kukaan ei siitä voi päätellä mitään. Kuitenkin sain tuota painoa tiputettua tässä keväällä sen 5kg, jotka suurimmaksi osaksi lähti vatsan seudulta, joten ne jotka mua ei oo nähny näkee mut käytännössä ihan samallaisena kuin ennenki, pysyypähän paremmin piilossa pieni :heart: häpyluun yläpuolella tuntuu selkeästi kohdun reuna, tätä ei viimeks ees tuntunu ku oli tuota omaa rasvakerrosta eessä.

Olotilat on vähän vaihtelevia. Välillä syön ku hevonen kahen eestä ja toisena päivänä syön ku hiiri. Välillä on huonoja päiviä ololtaan kun on huonosti juonu ja syöny. Muuten vaivaa satunnaiset huimaukset + ruokahaluttomuudet (mm. einesruoat). Karkkia ja hampurilaisia on turha ees ajatella... eipä tunnu maistuvan :) Oon niin älyttömän onnelinen noista :heart:

Mut eikai tänne auringon alle mitään erikoista kuulu. Huomenna lähetään lentokoneella ruotsiin ja nautitaan siellä pari päivää Kolmårdenin eläinpuistosta ja ehkä käydään mutka Gröna Lundissa. Mitä mieltä ootte vuoristoratoihin menemisestä? Vieläköhän uskaltas, sellasiin ihan ns. normaaleihin Ukkoon yms. en kyllä enää menis mut esim. Lintsin puuvuoristorata, kai siihen vielä uskaltas?


Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 8+0 *POKS* *POKS* :)
 
Viimeksi muokattu:
Olive10 Mulla on ihan toisinpäin! Päivä menee stressatessa ja illalla sänkyyn mennessä oon kovin levollinen ja positiivinen. Tuleepahan uni. Mutta nyt olen herännyt joka päivä klo 6.55 riippumatta menenkö aamuun vai iltaan töihin. Ja mun aamukin alkaa aikaisintaan 10.30, niin tuo on turhan aikaista :(

Ja tosta päivityksestä: Kyllä kai mäkin sen niin handlaisin, että tekisin aina uuden viestin siitä, mutta kun ilmeisesti on mahdollista päivittää vain sitä ensimmäisen sivun viestiä, niin siitä ei ole käryä miten se toimii?

Mariaja & Päärynä 5+4
 
Eikun niin...Onko sitä ekaa viestiä mahdollista päivittää vain sen kirjoittajalla?

Tulee monta viestiä multa nyt sitten :D

Mies on hakemassa mulle sitä blenderiä \o/ Soitin sille ja se sano, et ei kyl jaksais enää ajaa Raisioon ja minä siihen sitten surkeana "no jos mä sit itte lähden kun oon saanut pyykit pestyä ja nurmikon leikattua ja vaihdan vaatteet jne, kun mun on vaan PAKKO saada se tänään" :D
Äsken tää sit soitti, että millainen neidille sitten saisi olla <3 En mä yleensä oo tämmönen hyppyyttäjä ees, mut nyt tuli tosi hyvä mieli kun hän sen hakee.
 
Mariaja: Niin siis sun pitää eka tehä ite sellanen lista, ja sitten pystyt ite käydä sitä päivittelee. Muiden tekemiin ei siis pääse muut korjailee. Ja sit vaan kopsaat sen tekstin joka kuukaus uudestaan uuteen pinoon ekks viestiks..
Vai mitä mieltä muut on? Mun mielestä ois kiva tehä niin ku muutki on, eli joka kuulle uusi pino.. Näitä viestejä tulee meinaan niin paljon että löytys varmaan paremmin asioita ku vois etsiä kuittain eikä tarttis miljoonaa viestiä selata.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: eksynyt_enkeli
Iltaa.

Ihanaa, pikkuneiti kävi jo nukkumaan ja saan heittäytyä vaakatasoon. Ollaan taas oltu ulkona melkein koko päivä. Käytiin vaan neidin päikkäreiden aikaan kotona. Kyllä tuntee nahoissaan, että on tullut juostua ympäriinsä koko päivä. Tänään on ollut vähän väliä nälkä ja ruoka maistuu, mutta syömisen jälkeen tulee vellova etova olo.

maalismamma: hyvä että voit jo paremmin ja olet päässyt tiputuksesta pois :)

Melinda: Ihana kuulla, että teillä on tilanne rauhoittunut. Onnea ultraan!


Kannatan myös joka kuulle omaa pinoa:wave:


Sipsunen & SV 6+3
 
Viimeksi muokattu:
Hihii, terkkuja täältä pirtelöhuuruista \o :whistle:

Kannatan joka kuulle omaa pinoa minäkin! Eli täten lupaudun päivittelemään ja päivittämään :D Nyt ei ole kyllä sit käryä mikä tieto löytyy mihinkin asti ilmoitetuista, että jotta josko sitten se, joka kokee omat tietonsa edelleen puuttellisiksi, pistäs päivityspyyntöä uudelleen niin minäkin osaisin reagoida :)
 

Yhteistyössä