Hei kaikille! ja paljon onnea uusille!
mariaja ja pikkumökö : koittakaa jaksaa! hullua että tuomosia päiviä teetetään.. en oo varma maran tessistä mutta ainaki kuulostaa hullulta tuomoset päivät. tietysti pienessä firmassa on melkein tehtävä mitä pomo käskee, oli se sitten tessiä vastoin tai tai ei..
Älkää ressatko tupakoinnista! en kannusta polttamaan, mutta se stressikin on miltei yhtä vahingollista sille sikiölle kuin se tupakkakin.. Koittakaa vähentää. ite en ekassa raskaudessa kans pystynyt lopettamaan ja podin huonoa omaa tuntoa, mutta neuvolan täti sanoi että jos ei kokonaan pysty niin vähentää ainakin.. loppu raskauden poltin noin 5-10 tupakkia päivässä.. Sen kyllä huomasi istukasta, että poltettu oli, mutta lapsi oli terve ja eikä ollut pienikään.
Nyt keväällä lopetin polttamisen lääkeellä (champix) ja lopetin lääkkeenkin 2,5 viikon käytön jälkeen. Onneksi pääsin helposti sen avulla irti, koska sitä (lääkettä) ei saa raskaana syyä. ja tarvittava yks kiertokin kerkes olla välissä ennenkuin plussasin. Tsemppiä teille!
Kn071: Onnea savuttomuudesta! Hienoa!
Melinda: Älä tee aborttia! tai älä anna ainakaan muiden mielipiteiden siihen vaikuttaa! Moni mies järkyttyy plussasta jos sitä ei ole jo ooteltu. Ja reagtio on juuri tuo! Ne ei ajattele ollenkaan naiselle koituvia vaikutuksia siitä. Ja oletko ajatellut jos vuoden päästä olette aikoneet hankkia vauvan, vauva syntyy noin vuoden päästä! Eli kuin tilauksesta
Itse olen tehny esikoisen jälkeen yhden abortin, ja senpä jälkeen raskautuminen ei helppoa ole ollutkaan... :/ Pidä pääsi, mies saa lähen vuoden asiaa miettiä. jos hän ei edelleenkään vauvaa halua, pärjäät yksinkin, IHAN VARMASTI! Naiset on tehty selviämään
keskenmeno pelottaa montaa meistä. Välillä käy täälläkin mielessä ja pelottaa välillä mennä vessaan kun housut tuntuu märältä.. tähän asti onneksi ollut pelkkää valkovuotoa, mikä on todella runsasta (on normaalistikin mulla reilumpaa).. mutta jos menee kesken niin sitten menee, no can do.
Kaikille pahoinvoiville VOIMAHALIT! Itellä oli eilen illalla ihan sika huono olo, ja tuntu että yrjö oikeesti nyt lentää, mutta ei sit tullu.. Tuntuu että illasta on mulla huonompi olo kuin aamusta.
Tänään jouduin töissä kokemaan kauhunhetkiä, kun yksi asiakas sai sairaskohtauksen.. ja syynä oli VÄSYMYS! ei ollut nukkunut pariin päivään kunnolla niin yhtäkkiä sai kouristuskohtauksen ja oli tajuton hetken.. Ja minä sitte yhden toisen asiakkaan kanssa siinä häntä ja hänen tytärtään autettiin kunnes ambulanssi tuli.. Pisti miettimään sen verran että silloin kun väsyttää niin täytyy levätä! Kun tämän muistaisi itsekin vielä huomenna.. Koko päivä oikeestaan mennyt tätä miettiessä ja sitä tyttöä (onneksi oli jo isompi) että miten voivat.. KOITETAAN SIIS MEKIN LEVÄTÄ!
Niska meni myös jumiin viime yönä. Mut alkaa jo pikku hiljaa helpottaa. Huomenna olisikin aamu vuoro ja sitten tekemään vuokrasopimus uudesta asunnosta
muoks: 6+4