Maaliskuun muruset 2012

Heips taas kaikille.

mimma: tsemppiä jos päädyit menemään ja hatunnosto, voi kyllä oikeasti olla aika tuskaa ne käryt. Mutta voithan tosiaan kokeilla, mutta kuuntele itteäsi, kyllä se keho kertoo jos ei pysty :)

Itellä on hajuaisti niin selkeästi herkistyny, että enpä olisi tällästäkään ihan äkkiä pystyny kuvittelemaan. Kaikki mausteet, ruuat, roskat jne..todellakin käy hyvin herkästi nenään. Ja Ällöttää! Nytkin on sellanen "nälkä-olo", eli paha olo, ikäänkuin olisi nälkä, mutta joopa joo, mitään ei kuitenkaan oikeesti tee mieli. No, ehkä juustoa pelkiltään (ja ei kun jääkaapille -->)
Tänään piti käyä hampparilla kun teki niin hemmetisti mieli..Olin sitten ihan pettyny kun ei sekään maistunu niin taivaalliselta, ei oo helppoo ei ;) Ja tää KIUKUNTUNNE! Siis olin aivan unohtanu sellaisen olemassaolon, toki mie joskus suutun ja olen kiukkuinen, mutta että nyt sitten joka päivä? Ou gaad. Sentäs en kokoaikaa, enhän mie vois elää itteni kanssa.. Onneksi mies on suhtautunu ymmärtäväisesti ja ottanut huumorilla tän kaiken, koska itsekin sentään pystyn vielä ittelleni nauramaan. KYllä on monet yhteiset naurut saatu :)

Hei, sitten kysymystä kaikille, liittyen petipuuhiin. Onko teillä halut lisääntyneet/vähentyneet? Entäs seksin määrä, onko joku jättänyt toistaiseksi koko touhun? Jotain puhetta aiemmin asennoista olikin..
Itteäni askarruttaa lähinnä, kun etenkin joku aika sitten oli ruskeeta vuotoa erityisesti sekstailun jäliltä, mutta pienesti ollut muutenkin. Huomaan todella limakalvoissa muutosta, on ihan eri meininki kun ennen, ja runsaasti saa tuupata liukuvoidetta messiin. Mua erityisesti ihmetytti ja otti päähänkin seksihalujen totaalinen kaikkoaminen, mutta nyt luulen et ne saatto tehä comebackin. Meillä touhuillaan yleensä vähintään 3 pv välein. Olis kiva kuulla onko muitten seksielämät ennallaan, tosin ymmärrettävästi ainakin pahoinvointi ja väsymys verottaa.

Ja neuvola onkin mulla vielä soittamatta, hittolainen..Huomenna hoijan sen. Ja taidan kallistua sinne varhaisultraan myös.

Away 6+1 (?)
 
Awaylle heti komppaan huojennusta.. Multa on ainakin kadonnu halut aaaaivan tyystin. :O Mikä on mulle erittäin outo tilanne. Vähän on harventunu petipuuhat, mutta yritän edes vähän ryhdistäytyä, ettei jää kokonaan välistä. :D
 
sunni
Luulen kans et on halut ja himot ikään kuin vähenneet .. :eek: Damn.. Mut sit ku tulee peittoja heiluteltuu,nii tuntuu et on herkempi ku ennen :ashamed:


Hitto miten ottaa päivä päivältä hajut pahemmin nenään..meinaa oksuu ihan mistä vaan. Ja pahin on tiskikone,, voi luoja..tuntuu et sinne ei vois mitään laittaa hetkekskään ilman että laittaa heti päälle sen.. hyh hyh..
miettiny jo et laittasko vicsii nenän alle :D

Koittakaahan pärjäillä ja hyvät yöt :)
 
Heloup ! Aattelin ensin, ett koitan olla tunkematta porukkaan mukaan, kun ootte jo kirjotelleet ihan huikeesti. Mut jos vaan sopii, niin ilmottaudun sittenkin ! :D

Mie plussasin heti jussin jälkee, vaikka oli menossa vasta 23 kp. Ihmettelin juhannuksena, kun suussa maistu metalli ja alavattaa nippaili. Viimeiset menkat oli 5pvä kesäkuuta ja niiden jälkee jätettiinki ehkäsy pois.. Raskaudun siis miltei pelkäst seksuaalisen toiminnan aattelusta ! :D
Nyt siis odotellaan toista mini-murua, Jimillä ikää päälle 10kk :)

cherrrye, ikää 21v, LA 11.3, EKKS, toista odotellaan

6+1
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Pientä hehkutusta alkuun... Aijaa.com - 8336630.jpg Oli aivan pakko tilata tuo digi ja testata sillä. Aiemmin oon tehny sillä muutaman kerran ja aina negatiivinen. Tuli vaan semmonen tunne et pakko näyttää pitkää nenää tolle testille. :LOL: Kuulostan varmaan ihan hullulta. Syytettäköön vaikka niitä hormooneja. Huomenna pitäis soittaa neuvolaan.. :| Saapa nähä millon saa ajan.

Niistä haluista en omalla kohalla tiiä ku mies on lomailemassa 100 km päässä. Keskiviikkona vasta seuraavan kerran näkee. Se on sitten eka tapaaminen tän raskausuutisen jälkeen. :kiss:

Kunnon omanapa vuodatus taas. :ashamed:

Hei te rovaniemeläiset (joita oli muistaakseni ainaki 1...)! Onko Roissa mahollisuutta käyvä varhaisultrassa missään? Terveystalolla?
 
Viimeksi muokattu:
Eksynyt_enkeli, Epa_88 ja cherrrye Tervetuloa maaliskuisten joukkoon, onnea matkaan! :heart:

jendde Tsempitykset sulle! Täällä aikalailla samat fiilikset ton suhteen et mitään ei jaksa.. Mut ehkä hiukan helpottaa, ku tietää että masennus, ahdistus, mielialanvaihtelut, kaatoväsymys ym. kuuluvat raskausoireisiin. Kellä pahempana, kellä lievempänä. Totta tuo, että lasta/lapsia on raskas hoitaa ku oma olo ei oo kaikkein paras.
Mut silti sullaki on hiukan valoa tunnelin päässä; ehkä olo kuitenki helpottaa ku aika kuluu? :hug:

Hajuherkkyys Yök, mulla on herkistyny hajuaisti ihan hirveesti. Hoksasin vasta eilen että tästä raskaudestahan se johtuu, ku roskis tuntuu haisevan aivan hirveälle ja muutenki kaikki hajut ottaa nenään (wc, pyykkikori, jääkaappi, astianpesukone..)

Kirikaze Hienoa! :heart:

Nyt lasten ja miehen viereen nukkumaan!

syysmama & pieni 7+1 :heart: (tai 7+3, huh, tän mukaan mulla alkais perjantaina jo rv 9, mihin aika menee?!)
 
  • Tykkää
Reactions: jendde
Heh, hajuaisti toimii täälläkin! Menin töihin tänään, niin haistoin toiselta puolelta ravintolaa, mitä ruokaa yhdessä pöydässä oli :S Ei välttämättä kovin kiva juttu jos jatkuu tämmösena :D

Petipuuhat ei kyllä kiinnosta nyt ollenkaan :O Yleensä oon se aktiivisempi osapuoli jota mies sitten taas jarruttelee....
 
Huomenta ! :)

hajuaisti : kyllä on voimistunut,en voi keittiöön heti aamusta mennä koska roskis,jääkaappi,ja mahdolliset tiskit laittaa oksentaan. mikä on melko ristiriitasta kun jotain pientä pitäs heti laittaa suuhun ettei ala huippaan. yks hyvä onkin sipsit :D niitä mussutan tässä aamupalaksi !

Seksihalut tjaa'a,ei oo näkyny.. harmittaa että näin koska viimeks imetysajan oli tosi kuivaa kun mua ei haluttanu sitten yhtään. ja imetyksenkin lopetin vasta 3kk sitten ja taas sama kuivakausi.,täytyy tsempata itteensä,koska joka kerta se on ihanaa,vaikka joutuiski ittensä vähä huijaamaan moiseen aktiin... :D

tervetuloa uudet,ja onnea !! =)

nyt pakko mennä vähän lepään,kauhee olo :(

POKSPOKS
sunniee ja vilperi 7+0 :heart:

ps. tänään neuvola :)
 
Moikka taas!

Täällä varattu neuvola ja saatu se elokuun alkupäiville=)

desire_ 23v, 1., LA 15.3, NKL

Oksentanu en oo, mutta joka päivä hetken verran kipeä olo, niinku olis tulossa flunssaan, hiki valuu Lääh! Ja tunteet heittelee itkusta onneen! :D

5+5
 
Viimeksi muokattu:
Menikös mimma töihin?
Tervetuloa uusille :)

Hajuaisti täällä kans herkistynyt ja monet hajut sitten ällöttääkin..

Seksihalut on jossain ihan muualla.. tuntuu ettei jaksa ajatellakkaan koko hommaa. Ja nyt en vain jostain syystä ole edes uskaltanut ryhtyä petipuuhiin. Onneksi mies on kärsivällistä sorttia.
Juu imetysaikana sekstailu on aika kuivaa puuhaa.

Alamahalla menkkamaista juilintaa, esikoinen potkas eilen aika lujaa sinne, mut eiköhän se alkio ole aika hyvin suojattuna.

Tuntuu ettei jaksa mitää, mutta silti levoton olo et jotain kivaa puhaa tarttis, meinaa kans olla aika matalapainetta ilmassa.

No jospa sitä puistoileen lapsen kanssa kun niin nätti ilmakin ja iltapäivästä jos pyörähtäis kirpparilla tekemässä löytöjä :)

H & mörssäri 7+2
 
Viimeksi muokattu:
JENDDE:Aika samoilla fiiliksillä täällä,olo on todella ahdistunut ja masentunut,lisäksi asiaa pahentaa epätodellinen olo,aivan ku kävelis pää jossain töhnässä. mulla on elämänilo kadonnut ja tästä johtuen uskon ,et jotain vakavaa on nyt tapahtumassa mun pääkopalle,sillä koskaan aikaisemmin ei raskaudessa ole näin käynyt. neuvolatäti oli aika kauhuissaan ja oletti et haluan keskeyttää raskauden,mutta se ei ollut mun soiton syy,vaan avun saaminen.
eilen iski todella paha selkärankareuma kohtaus, jalat meni alta ja mies joutui kantamaan mua vessaan (alkoi aika tavalla pelottaa toi raskaus) lääkäri varoitteli mua,et raskaus saattaa antaa edistysharppauksen mun reumalle ja se menee paaaaaljon pahemmaksi :'(. tässä siis punnitsen ,et olenko rampa lopun elämääni ja en pysty olemaan 100%äiti nykyisille lapsilleni vai MITÄ TÄSSÄ TEHDÄ...Nää on näitä liian suuria kysymyksiä :'(.
petipuuhat:juu ei kiitos, mut kullan kainalo ja hellyys: KYLLÄ

6+1
 
Viimeksi muokattu:
mimma] En ole vielä vanhemmille kertonu, enkä taija ihan heti kertoa. On niin paljon muutenkin stressiä (uuden asunnon etsiminen, mahd. muutto, oppisopimuspaikan varmistuminen yms.).

Mutta pelkään pahoin, että kun äitille varsinkin kerron niin mahtaa muutamat Prkleet lennellä, mutta eiköhän se sitte ajan kanssa asian sulata. ja Isäni reaktio tuskin on yhtään sen parempi.

Toisaalta kyllä tuntuu että ei niillä loppujen lopuksi paljon ole tähän asiaan nokan koputtamista, kun olen 16-vuotiaasta asti asunut omillani yms.
 
Miten te ootte kertoineet lähipiirille? Tai siis enemmänkin, että missä vaiheessa?

Kuten jo aikaisemmin mainitsin, niin mein työpaikka on aika pieni ja ollaan kaikki hiukan enemmän kuin pelkkiä työkavereita, niin mä kerroin aika nopsaan siellä. Tai siis tosi nopsaan :D Osin siksi, että mä en vaan osaa pitää turpaani kiinni omista asioistani (muiden salaisuudet kyllä pysyy :O) ja osin siksi, että jos tässä nyt sit käy huonosti niin haluan, että siellä tiedetään miksi mua ahdistaa ja ettei mun tarvitse sitten alkaa alusta asti hommaa selittämään, varsinkin kun meillä nyt ei yritystä ollut takana kauheen kauaa, ainakaan tommosta "julkista" yritystä.

Sit äiti ja mamma tietää sekä mun pari läheistä ystävää. Muut sitten saavat tietää kun olen asiasta varmempi, tää epävarmuus piinaa varmaan tosiaan sen 2kk vielä :x

Ja siis mennään tosiaan vasta 4+5.

Ainiin! Ja vitsi mua harmittaa kun en ottanut tosta digitestistä kuvaa :( Olen kahden vaiheilla uuden ostamisessa, ihan et saisin kuvan siitä. :LOL::LOL::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa taas uusille :wave:

Hajut käy nenään herkästi, mutta eivät ole vielä saaneet aikaiseksi pientä kuvotusta kummenpaa. Jotkut hajut eivät edes tee sitäkään, vaan haistan vaan, että kylläpä tuokin haisee voimakkaalle.

mimma: Miten sille sun grillille menon kanssa kävi, menitkö kuitenkin?

ON:
Tänä aamuna kahvi tökki ekaa kertaa, mutta join sen kuitenkin kokonaan. Muutenkin huimannut ja merisairas olo häivähdellyt. Ajoittain menkkamaista jomottelua oikealla ristiselässä ja oikean pakaran alueella. "Kiva" kun tuo oikea lonkka, joka alkoi lonksua edellisen raskauden myötä, särkee jo nyt (etenkin sillä puolella maatessa ). Saas nähdä tuleeko siitä myöhemmillä viikoilla enemmän vaivaa jos sinne asti päästään.

Sipsunen & SV 5+2
 
pikkuviikinki: voimia!! varmasti vaikeita mietteitä :hug:
ja tervetuloa uudet!!

Meil ei tiedä viel kukaan, miehelleki kerroin 4pvää sen jälkeen ku ite tiesin :D mut siis ens viikolla ultraan ja sit varmaan viel pari viikkoo odotellaan -siis jos kaikki hyvin siellä. ja sillonki vaan isovanhemmille. yleiseen tietoon vasta vkon 12 jälkeen. ellei paljastu aiemmin.

Mäkin mietin digitestin ostamista ihan sen takii et näkisin onko viikot lisääntyny... painajainen jäi siitä km:stä ku ne lähti tippuu...

Täytys mennä taas vaihteeks töihin..ens maanantain vapaapäivää odotellessa...
 
  • Tykkää
Reactions: PIKKUVIIKINKI
Kertomisesta: Me kerrottiin heti plussan jälkeen perheenjäsenille ja lähimmille ystäville, jotka tiesivät toisen lapsen olevan haaveissa. Heille kerrottaisiin jokatapauksessa jos jotain menisi vikaan. Mä en haluaisi enkä osaisi pitää sisälläni sitä surua ja jaan mielelläni lähimpien kanssa ilot sekä surut. Muutamille muille ajattelin kertoa varhaisultran jälkeen jos kaikki siellä ok. Töihin ajattelin ilmoittaa sitten np ultran jälkeen jos siellä kaikki ok. Loput saa tietää sitten kun huomaa itse. Mähän olen siis hoitovapaalla eikä mulla ole edes voimassa olevaa työsopimusta, mutta olen suullisesti luvannut tulla vuoden vaihteen jälkeen mukaan riveihin kun mut sinne takaisin haluaisivat. Jos kaikki menee hyvin, jatkan hoitovapaata ja siirryn siitä suoraan äitiyslomalle.

Mullakin polttelis ostaa se digi, mutta en tiedä uskallanko. Jos se ei näytäkään toivottua lukemaa... : /
 
Viimeksi muokattu:
Me kans kerrottiin lähimmille heti plussauksen jälkeen.. ja työkavereista osa arvasi ku en kesäjuhlissa ottanut alkomaholia.. mua ei haittaa vaikka niin moni töissäkin tietää, pääsee itse helpommalla kun eivät anna nostella pesukoneita yksin :D
Ja tää väsymys ja hajamielisyys on ollut niin mahotonta, niin kaikki lähimmät työkaverit sen helpommin ymmärtää kun on kertonut oikean syyn :) esimiehille en oo vielä kertonu mut varmaan ne heti sen kuulee kun lomalta saapuvat :)
 
Hajut: Oon hoksannu töissä et haistan herkemmin potilaitten hien ja ulosteiden hajun. Ei kauheen kiva. :x Ruokien mausteetki haistan peremmin. Osa syynä voi tietysti olla että tää sitkeä kesäflunssa on hellittämässä. :LOL:

Kertomisesta: Ite lähetin testistä heti kuvan ja kirjotin "Saatetaan saaha vauva! :)" Mies vastasi siihen vaaan "<3". Asia siis ymmärretty. Sitten se illalla soitteli ja kyseli kaikellaista mitä miehet nyt voi kysellä. Kertoi myös olevansa onnellinen ja osaittain helpottunu et jotain alko tapahtumaan. Meillä on ½vuotta yritystä takana ja välillä olin tosi murtunu ku tulosta ei alkanu tuleen. Eilen lähetin sen digin kuvan ja "Tän säki vrmaan ymmärrät. ;)" Vastasi siihen et: "Just ja justs osasin lukee. :D" Kaverillekki kerroin sitten muutama päivä sitten. Ihan sen takia ettei se sitten loukkaannu jos kerron myöhemmin. Hän itse kertoi mulle raskaudestaan heti ensimmäisten joukossa. Loput saa sitten varmaan tietää ekan ultran jälkeen. Töissä saavat sitten ite huomata. Meijän osastonhoitaja varmaan järkyttyy eniten kun "menettää" yhen sijaisen joksikin aikaa. Eniten jännittää siskon reagointi. Se ei nimittäin haluis että tekisin lapsia vielä (minua vuotta vanhempi, esikoisen sai viime lokakuussa). Ei varmaan usko että musta ois siihen, eikä se luota ollenkaan mun mieheen (sen oma mies ei oo mitään mailmanparasta isäainesta).

Tänään oli tarkotus soitella neuvolaan, mutta siellä on puhelin tunti klo. 8-9 ja tään neiti käänsi kylkeä siihen aikaan. :mad: Huomenna sitten yövuoron jälkeen. Saapa nähän miten käy. :D

Pikkuviikinki :hug: Voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: PIKKUVIIKINKI
PIKKUVIIKINKI Saitko neuvolasta minkäänlaista APUA? Voisiko sinulle olla apua esim. pienestä annoksesta mielialalääkettä? ns. uuden polven mielialalääkkeitähän voi syödä huoletta myös raskausaikana. (Tiedän tästä asiasta paljonkin.)
Olen edelleen huolestunut sinusta, sillä eihän tilanteesi kirjoittamasi perusteella hyvältä kuulosta. :hug:
 
Heissan ja tervetuloa uudet!
Ja cherrrye; olipa hyvä, että päätit "tunkea" porukkaan! Kyllä tänne mahtuu! =)

No nyt alkaa itsellänikin olla huono olo. Tänään heräsin siihen, että vatsassa oli ikävän tyhjä tunne ja muutenkin ällö olo. Laahustin keittiöön ja mitään ei tehny mieli, kykenin kuitenkin juomaan lasillisen mehukeittoa. Onneksi ei tullu ylös, lähellä oli. :x Vähäistähän tämä vielä on, onneksi! Olen silti hieman yllättynyt, esikoista odottaessani huonoa oloa oli vasta viikoilla 7-12, ja silloinkin aika lievää ja lähinnä vain aamuisin. Nyt istun töissä ja kärvistelen; mutustan omenaa, ja toivon, että tämä merisairas olo loppuisi. Kohta alkaa asiakaspalveluvuoro ja tuskanhiki valuu. Eilen nousi jo pala kurkkuun, kun yhdellä tätillä oli hirmu suihkaus jotain ällöä hajuvettä. Ja taasen; mitä tässä oikein valitan, kun osa teistä joutuu haistelemaan potilaiden ulosteita. :x Ja voi kurjuus teitä, jotka voitte pahoin aamusta iltaan!! :hug:

Away Seksihommat ei ole tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä.. Esikkoa odottaessa haluja oli koko raskauden ajan, mutta heti kun maha alkoi näkyä, mies toppuutteli, ei halunnut "tökkiä vauvaa".. Ja jostain keskustelusta muuten luin, että jos odottaa poikaa, niin alun pahoinvointien jälkeen seksihalujen pitäisi lisääntyä pojan testosteronin vuoksi ja jos taas odottaa tyttöä, niin haluja ei niinkään ole. Tiedä häntä pitääkö paikkansa. Onkohan kenelläkään omakohtaista kokemusta??

Jaahas, täytyy lopetella tältä erää ja uppoutua töiden tekoon. :wave:

Loretta ja Möllykkä 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Niin vauvauutisen kertomisesta : Mä en pysty tuollaista uutista pitämään sisälläni ja kerroin parille hyvälle ystävälle, jotka tiesivät vauvahaaveista, heti testituloksen jälkeen ja sitten äiteelle taisin ilmoittaa myös. Nyt viikonloppuna kerrottiin miehen äitille ja isälle ja uutinen julkaistiin myös facebookis..:)
Tekipä tunnin tirsat terää.. harmi vaan et nätti ilma vaihtu kaatosateeseen. No ei se meidän kirjaston reissua estä kuitenkaan :)
 
Uusille tervetuloa ja kovasti Onnea! Epa etenkin, kiva saada lisää tuttuja tänne! :flower:

Kertomisesta: Olen tähän mennessä kertonut kolmelle ystävälle. Kerron vasta sitten, kun tiedän että kaikki on ok. Vaikka toki lähipiiri ja työkaverit tietää yrityksestä ja keskenmenoista, mutta kun tiedän että olisivat huolissaan miten tällä kertaa käy, niin en halua sitä. Huomenna tosin on kahvakuulatreenit ja mun on pakko nyt siellä kertoa etten aiokaan treenata kisoihin saati osallistua niihin. Vaikka keksisin minkä selityksen, arvaavat varmaan kuitenkin. Samoissa treeneissä käy mun veli ja sen vaimo, joten heille kaiketi paljastuu siis huomenna. :)

Imoen & Mantti 5+6
 
Hellurei ja hellät tunteen :)

Viimein ehdin tännekin, mutten mitenkään pystynyt keskittymään ihan kaikkiin kirjoituksiin, anteeksi kovin, kun oli noin viisi sivua luettavaa :ashamed:

Sen verran kuitenkin huomasin, että jollekin oli sanottu, että syke alkaa näkymään ultrassa 6+2 ja minä hieman ihmettelin sitä minun ultraa, kun se niin selvästi näkyi se syke ja silti lääkäri meinasi, että on vain 1-2 mm pitkä ja että syke on alkanut tyyliin sinä aamuna näkymään (perjantina). Mutta aivanpa sama, onneksi näkyi :) 2.8. on neuvola, niin siellä sitten selviää, koska on seuraava ultra, en ala yksityiseltä varailemaan ylimääräisiä ennen sitä tietoa. Mutta jos joku pääkaupunkiseudulla menee varhaisultraan vielä, niin suosittelen lämpimästi sellaista paikkaa kuin Diacor :) palvelu oli hyvää, lääkäri mukava ja maksoikin vain satkun.

Pahoinvoinnista ja yleensä raskausoireista sen verran, että minä en ole kertaakaan oksentanut yhdenkään raskauden aikana, toisesta voin huonosti, mutta se johtui raskausdiabeteksesta. En tiedä, onko asioilla mitään yhteyttä, mutta syön jatkuvasti kalaöljyä ja helokkiöljyä. Olen muutenkin jokaisessa raskaudessa mielestäni voinut aika hyvin, kakkonen oli toki rankka, koska se oli niin pian ekan jälkeen, että liitoskivut oli kovat ja iskias vaivasi, mutta muuten olin kyllä ihan voimissani. Joten en oikeastaan tiedä asiasta hevon kukkua, en voi muuta kuin toivoa teille kaikille pahoinvoinnista kärsiville tsemppiä ja pitkää pinnaa! :hug:

Joku mietti imetystä enkä muista sanoinko jo, mutta minulla se ainakin sattui molempien kohdalla ja toisen kanssa oli otekin jotenkin väärä. Verta ja maitoa suihkusi eikä mitenkään ollt kuten elokuvissa, että tissi vaan suuhun ja lapsi on tyytyväinen. Kyllä tuli rintakumit kuulkaa tarpeeseen. Mutta kyllä se siitä helpotti sitten parin kuukauden jälkeen. Tuudittauduin siihen molempien kohdalla, että tämä on nyt mun tehtäväni tässä kärsiä ja kyllä se ennemmin tai myöhemmin sitten palkitaan. Ja niin se olikin :) Ymmärrän kyllä hyvin, jos jollain kärsivällisyys loppuu. Mutta ehkä se on helpompaa luovuttaakin, jos on jo niitä tuttipulloja tms. Mulla on reilu 20 km kauppaan eikä autoa ollut tuolloin, joten ei tullut mieleenkään kyllä luovuttaa... Luulen kuitenkin, että asenne on se tärkein ja luulen myös, että monilla homma menee ihan luonnostaan vaivattomasti ja kivuttomasti, mutta etukäteen sitä ei varmaankaan voi tietää, mullakin on tissit sellaiset arat, silti nautin imettämisestä sitten kun se alkoi lopulta onnistumaan.

ON: mangomeloni-jätski on IN. Kirsikoita söin äsken niin, että tulee jo korvista. Hajut ärsyttävät, jopa lautaselle jäänyt etikka haisee kolmen metrin päähän :D Ihmiset käyttävät hirveästi hajuvettä, kun menevät kauppaan? Tytöstä söin paljon omenoita ja pojasta taas en. Nyt juon tuorepuristettua omena- ja appelsiinimehua tölkkitolkulla viikossa. Tästä ei kyllä pysty yhtään sanomaan aikaisempien perusteella, että mikä tulee, kun on eri isäkin. Mutta tyttöä melkein tekisi mieleni veikata. Jaa niin ranskalaisia on tehnyt myös mieli, mutten uskalla syödä sen suolan takia, kun se turvottaa. Eilen söin pätkän grillimakkaraa ja jalat turposi välittömästi. Ei makkaraa, yhyyyyy.

Kaikkinensa, aurinko alkoi paistamaan ja olo on hieman päikkäreitä vaille, taidan mennä mukuloiden viereen pötkylälleen. Kaikkea hyvää päivääsi!

Viivi+Tiuhti 7+2 (luultavasti ehkä ;) )
 

Yhteistyössä