HUOMENTAAAAAAAAAAA!
Järkyttävällä tahdilla tätä tekstiä tulee tänne! Ihanaa!
Oireettomuudesta: Mulla ei ole vielä oireita oikeastaan ollenkaan, kiukkunen oon aina välillä ja väsymys on järkytävää. Vielä ei ainakaan pelota koska esikoisestakin alkoi oireet vasta lähempänä viikkoa 7. Mull aon siis vielä vähän päälle viikko armon aikaa.
Oon nyt yrittäny tehä kaikkea mitä en sitten luultavasti pysty tehä (mä siis olen varautunu että pahoinvointi ja pyörrytys kaataa mut sängyn pohjalle niin ku viimeksiki), leikannu nurtsin ja ollu tuolla kasvimaalla ahkerasti (eilen kävin kukkavarkaissa sellasella tontilla josta talo palo pari vuotta sitten ja hirveen huono omatunto on nyt
, nyt se on kaupungin omistuksessa se tontti kuiteski ni aattelin ettei ketää haittaa jos haen pari kukkaa sieltä niityn keskeltä).
Mutta siis ellei ole viikkoon 7 mennessä alkanu pahoinvointi ni varmaan huolestun, koitan kuitenki varata sille viikolle varhaisultran ni siel sit näkee onko kaikki kunnossa.
Sonsku: Multa on ihan menny ohi sun raskaushistoria? siis tarkotan tota enkelivauva juttua ja viikkoa 24.. :/ Vai kirjottelitko jotain ihan alussa, mä kun tulin tänne vasta viikko sit enkä oo saanu kahlattua kaikkia viestejä läpi.
Eksynyt_enkeli: Tsemppiä kertomiseen! Mä kannatan mahd.nopee kertomista, uskon että tulee vaikeammaks mitä pitemmälle raskaus etenee kun on tollaset syyt..
Mulla silleen kyllä vähän sama tilanne, mutta tiedän että äiti ei suuttuis, mä vaan kyllästyin kuuntelee sen "Poika joutuu sit hoitoon jos alat voimaan pahoin" virsiä ja päätin vähän pitää sitä jännityksessä, noin joka toinen päivä se kyl kysyy oonko paksuna, eli taitaa jo arvata.
Mariaja: mitä sä teet työkses? Jos joku kysyy jotain ni esität vaan loukkaantunutta ja sanot että "kiva ku muutki huomaa että on herkut maistunu"..
Sintu: Voi ei
Jaksamisia! :hug:
Olive: Mulla vihloo vasemmalta puolelta jos nousen ylös nopee tai jotain muuta vastaavaa. Iteki oon miettiny onko normaalia..
pikkumökö sullahan on "mukava" ultraaja ollut!
Jumankekka tossa tilantees ei varmaan tie pitäskö itkee vai nauraa..
Mutta onnea joka tapauksessa sykkeestä!
Tea: Tänne vaan jäät. Mä oon käyny kurkkii sitä helmikuisten pinoa ja on kyl tosi hiljasta.
Emmuska: Voimia koiran kanssa! Tiedän tasan miltä tuntuu, meidän koira vasta 2 ja puoli vuotta ja sama vaiva ja ensi talvena nukutetaan ikiuneen aika varmasti. Talvet on aina huonoja meidän sessellä. Me käytiin aluks akupunktiossa sen kanssa (lääkäri ehdotti että kokeiltas vielä sellasta) ja se autto vähäks aikaa, mutta ei tarpeeks. Meidän koira ei jatuvasti lääkkeitä syö ja onki tosi vaikee arvioida koska on kipee ja koska sitä vaan laiskottaa..
Nyt on ollu tosi vaikeeta ku se pelkää hirveesti ukkosta ja nyt on ukkostanu, no joka tapauksessa vaikka pari päivää on jo ollu ukkostamatta ni tää hyppii vielki pitkin seiniä, tai siis ei suostu yksin olee ulkona oikeastaan ollenkaan.
Meillä kävi niin että eka mun äidin koira alko pelkää ukkosta, sit seuraavana kesänä meijän vanhempi koira ja nyt tänä kesänä tää nuorempi. Että ketuttaa..
Donna: Ootko puhunu lääkärin kanssa tosta panadolista? Mun poika on sairastanu korvatulehduksia ja viimeks korvalääkäri nosti panadolannostutsta vähäsen ku sano että panadol on tosi tehokas, mutta jos antaa liian vähän ni ei auta yhtään. Ja siis että joillain ei vaan auta just se ohje-annostus vaan tarttee sen vähäsen enempi.
jaksamisia! Meilläkin tehään poskihampaita nyt.
Kellukka: paljon paljon onnea ultrakuulumisista!
Sipsunen: Ihana mies sulla! ihana kommentti toi "kannat sitä ylpeänä"
On: Mä olen varmastiin pimennossa lauantaihin saakka. Veli tulee perheensä kanssa kylään tänään ja on pe iltaan/lauantaihin saakka täällä. En uskalla tulla tänne etten paljasta itseäni.