Maaliskuun muruset 2012

:wave:

No niin... jos minäkin nyt uskaltautuisin tänne mukaan kun aamulla tekemäni "varmistustesti" (CB) näytti selvää plussaa. Vielä ostin yhden Apteekin oman huomiseksi, kun on jotenkin epätodellinen olo. Oireita ei tällä hetkellä ole muita kuin ajoittainen etova-/merisairas olo.

Esikoisesta mulla oli koviakin jomotuksia ja kipuja alkuviikoilla. Silloin pahoinvointi alkoi vasta 8+ viikoilla ja sitten laatta lensikin 4kk putkeen. Tällä kertaa aloin epäillä tärpin käyneen kun etova olo häivähteli jo pari päivää ennen plussaa ja ajoittaisia nivusiin säteileviä jomotuksia tuli ja meni. Hätähousuna testasin siis ekan kerran jo dpo10 (negan). Dpo12 alkeaen sainkin sitten haamujen esi-isiä, kunnes dpo 14 plussan.

Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää pahoinvoinnin suhteen ja toki toivon, että pieni jaksaisi pysyä kyydissä.

Tiedot: Ikä 30, LA 18.3.2012, toinen, Jorvi.

Tuon LA:n laskin digillä saadun ovisplussan mukaan, sillä mulla ei ole varmaa tietoa kierron pituudesta kun oli eka kierto pillereiden jälkeen. Ilmeisesti kierron pituus on jotain 28-30 väliltä, eli lasketuksi tulee tarkentumaan varmaankin jotain 17-19.3 väliltä. Varhaisultra mulla on 1.8 ja silloin pitäisi olla viikkoja kasassa 7+1 ovisplussan mukaan. Nyt viikot sitten matelee ultraa odotellessa ja jännittäessä. Onneksi tuo 11kk esikoinen pitää mut sopivan kiireisenä :heart:

Nyt koitan päästä mukaan teidän juttuihin.

Täällä osa on jo ehtinytkin käydä varhaisultrassa. Onnittelut ihania ultrakuulumisia saaneille :heart::flower: ja pahoittelut menetyksen kohdanneille sekä isot voima:hug::hug:

Sipsunen & SV (siskoveli) 4+2?
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! Ja onnittelut plussista!!!

katjuska, ite ainakin mitä oon kattellu nikotiinipurukumeja, on ollu reippaasti kalliimpia kun tupakka-askit :( sillä ajattelinkin tuolla lääkärissä kysyä reseptiä purkkaan, niin saisi halvemmalla. Kyllä mä tästä lopetuksesta vielä kiinni saan, hitaamman kautta vaan!

Oonkohan mä vähän liian aikasessa, kun seurailen jo kaikenlaista vauvatavaran tarjontaa? :D huutelin huuto.netissäkin jo yksistä vaunuista ja sitteristä. No, onpa ainakin sitten varastossa, eikä tarvii kaikkee ostaa kerralla :rolleyes:
 
Tervetuloa uusille:) joku kehtas tää kertoo mitä ruokaa menee tekee nii tuli kova himo ja pakkohan se oli tehä oikee kunnon kasvis riisi kana risotto:p ja söin pannullisen YKSIN!! :D loputon ruokahalu:DD jännittää jo nyt toi ultra:) ja muuten soitin kullalle ja se lupas anoo lomaa armeijasta sille pvälle:) ja oikeestaa viikokssiitä eteenpäin:D Ihana kulta mulla<3(maailman paras:D<3)

Niin ja te jotaka ootte käyny/meinaatte käydä varhaisultrassa onko joku ollu tai tulos mukaan?:)

mimma & piskuinen 5+4<3
 
  • Tykkää
Reactions: Viivi76
SUNNI: Kävitkö terveyskeskuksessa tai neuvolassa ultrassa? Jos niin nehän ei yhtä päteviä ole kun esim yksityinen:) joten jos joku jäi vaivaamaan niin varaa aikaa sellaselle:) Ja ole onnellinen siitä pikkuisesta joka masussasi kasvaa<3 Opiskelen ruottia täs samalla muuten vaan tekemisen puuttees:D
 
mimma: Mä olen tällä kertaa menossa yksin varhaisultraan, kun mies on niin pahasti töissä kiinni. Kurjaa. Joudun siis ottamaan esikoisen mukaan ja mietinkin jos kysyisin ystävääni mukaan, että hän katsoisi esikoista odotustilassa sen aikaa. Voisi sitten jollekin jakaa heti ilot tai surut. Esikoisen varhaisultrassa mies oli mukana, niin kuin oli kaikissa muissakin ultrissa ja neuvoloissa.
 
SIPSUNEN ja SUNNI kiitoksia vastauksista:) Hihii mä en uskaltais mennä yksin nimittäin pitkä matka ajaa ja en uskalla ajaa jos tuliski huonoja uutisia:O en kyllä jos tulis hyviäkää uutisia:DD

Hohhoijaa kattooko kukaa muu täällä sitä Ihanaa Elisaa aamuisin?Mä oon aivan rakastunu siihen sarjaan ja suurin piirtein itken kattoes vähä väliä:DD
 
Hei Kaikille

Uskaltautunen ilmoittautumaan tänne. Plussasin tänään, kun hetken mielijohteesta tein raskaustestin. Viikot siis 4+0. Olo on hämmentynyt, mutta onnellinen. Koko ajan sellainen olo, että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä, mutta toivotaan, että pysyisi kyydissä.

Voimia ja halauksia kaikille menetyksen kokeneille. :hug:

Tiedot: ikä 34v, LA laskurin mukaan 20.3 2012 ja toinen olisi tulossa, ensimmäinen vuosimallia -03 Sairaala ei vielä tiedossa.

Melinda & pikku-yllätys
 
Huomenta kaikille :)

Sen verran uutta tieto omasta navasta, että neuvolatäti laittoi nyt lähetteen menemään lasketun ajan määrittämiseen, eli tavallaan se on varhaisultra, ja jos siellä oikeasti on jotain niin pianhan siitä on sitten seulonnat eli pääsee taas ultraileen. Lääkäri oli sitä mieltä, että raskaana ollaan. Tosin yhtää mitää tutkimuksia ei olla tehty eli nämä kuulopuheeen perusteella. Itse yhä pelko persuuksissa että pitosuudet vielä vain korkealla tuulimunan vuoksi. Katsotaan nyt :)

Joku puheli aamuohjelmista, meillä on ihan must tuo pikkukakkonen ja välillä on tullut katsottua myös sitä elisaa :D Suurin pudottaja uusinta jos illalla on jäänyt väliin pitänee kans katsoa :)

Turvottaja ja peukut pystyyn, että mukana ois pieni otus
 
huomenta ! :x

aamu alkoi kivasti 5.15 kauheella pissahädällä joka jatkui pöntön halailulla.. ugh. en päässy takas nukkumaan kun päässä pyöri ihanku ois olllu pahempikin krapula päällä :D

Aattelin tänään soitella ja varailla sitä varhaisultraa ens viikolle,mitenköhän muuten on saako toisen lapsen ottaa mukaan ykstyiselle ultraan?

kättärillle ei saa ottaa mukaan,mut mitenköhän yksityisillä,mun ois pakko ottaa,ei oo hoitajia täällä.. :/

Onnea uusille odottajille :p

Sipsunen meillä kans esikoinen 11kk ! syntynyt 10.8 :)

sunniee ja vilperi 6+1
 
Helou!

miettikää,meil jollain varmasti syntyy karkauspäivänä pikkuinen
Se oon varmaan sitte minä =D Meillä kuopus synty aprillipäivänä ja meninki aiemmin vitsaileen siitä että se syntyy tietty sillon.. La olis ollut tasan 2vkoa myöhemmin.. Eli liekkö nyt sitten se karkauspäivä =D

Hohhoijaa kattooko kukaa muu täällä sitä Ihanaa Elisaa aamuisin?Mä oon aivan rakastunu siihen sarjaan ja suurin piirtein itken kattoes vähä väliä
MINÄ MINÄ!!! Aivan ihana sarja!!! NIIIIIN KOUKUSSA!!! =D

Ruuista.
Mulla tuntuu kans että kaikki roskaruoka menis alas, mutta edes leipä tms on vaikea saaha alas..
Nytki mietin että mitä ottasin aamupalaks kun ällöttää... Mitää ei varsinaisesti tee mieli vaikka nälkä kurnii..

Lasten ottamisesta mukaan yleensäkkään neuvolaan tms
En suosittele.. Meillä oli keskimmäinen mukana sillon niskaturvotusultrassa kun sanottiin ettei löydy sydänääniä... Tajusihan seki että jotai on vialla ku äiti alko itkeen ja sitte seki alko itkeen ja sano että ei halua että vauva kuolee... =( Se oli ihan kamalaa!! Sitten ku olis halunnu miehen pitää vierellä ja oli kuitenki pakko päästää se pojan kaa pois.. Ihan kamalaa.. Eli en suosittele lapsia mukaan ihan sen takia että JOS jotain ikävää sattuski..

Nyt pakko alkaa touhuta ylös esikko että ehtii uimakouluun!!!

Hyviä vointeja ja pitäkääs nyt ne tarrasukat siellä massussa!!!

Vaavimasu ja Nasu 6+1
 
tosta neuvoloista sun muista: meillä ei tosiaan oo vaihtoehtoa muutakun ottaa mukaan,ei oo yhtään hoitajaa täällä päin suomea.. ultrat joudutaan hoitaan niin et mies jää esikoisen kans ulos ootteleen ja käyn itekseen. neuvolaan otan mukaan koska on pakko..mies ei voi olla töistä pois joka kerta kun on neuvola tai jotain muuta.. :/

sunniee ja vilperi 6+1
 
Mä oon ajatellu et jos sairaala suostuu ottaisin kaikki mukaan sinne ultraan siis miehen&lapset, eka menisin itse ja katsottais että kaikki on kunnossa ja sitten pyydettäis lapset ja mies paikalle mut voi olla et sairaalalla on niin kiire etteivät tämmöisiin suostu siellä on aikamoisia ultraajia osa sanoo kaks sanaa osa hymistelee ja sitten on aivan huippuja jotka käy kaikki läpi ja kertoo ihanan tarkasti, no sinne on vielä aikaa vaikka kuinka...
viime yö meni ihan harakoille ja nyt ollaan taas ihan krapulassa ja on pahaolo.... kamalan tarkaa on jos haluaa et päivä menee hyvin ni ruokarytmit ja lepo jos jompi kumpi on huonosti tietää koko päivän menevän ihan piloille mut aamu syöminen on niin tavattoman vaikeaa oon suunnitellutkin et pitäis ostaa sipsejä ne vie pahan olon ja kun muutaman syö ni jaksaa taas hetken mut esim. leivän syöminen on ihan tuskaa... nytkin ois pitsaa jne. jääkaapissa mut kun ei ni ei ja sitten olo on heikko... voi kun löytäis jo sen tasapainon mut luulen et se mikä käy tänään ei enää huomenna olekkaan niin hyvä idea. Olen aina olut huono potilas ja nyt olen kamalan turhautunut kun on niin heikko olo enkä jaksa tehdä niin paljon kuin normaalisti. Onneks kesäloma on seuraavat kolme viikkoa toivotaan et pahin olo olisi jo sitten ohi.

anteeksi omanapaisuus hieman vain on tarvetta purkautua jos se vaikka helpottais oloa, mie niin ahdistun huonovointisuudesta ja voimattomuudesta.

minnarun&matonen 5+6, huomenna taas jo poksuu
 
Hui täällä on tekstiä taas!!!
Itse en ole pahemmin päässyt/pystynyt kirjoittelemaan tänne, olo on sen verran huono ollu taas eilen illalla :( ja aamusta taas heti, joten tyydyn nyt vaan heiluttelemaan kaikki tervetulleeksi ja palaa asiaan hiukan päivemmällä.
pikkuviikinki 5+2

superhalit minnarun :hug:, aika samoilla fiiliksillä mennään täälläkin, se mikä eilen toimi ,ei tee sitä tänään :/. appelsiinimehu tehos kauan kuvotukseen,mut nyt se saa aikaiseksi kuvotuksen.

piti viel sitä,et kävin aamupuntarilla kauhuissani, ja olihan sitä turvotusta tullu eileisestä jopa 4KG :x, MITÄ IHMETTÄ?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! :wave:

Melinda77 Tervetuloa joukkoon iloiseen! :)

Minä oon aamuisin kattonu lemmen viemää ja tunteita ja tuoksuja :ashamed: Pitäisköhän tänään kattoo tuota Elisa -ohjelmaa :)

Söin muute eile maustamaton jugurtti + rahka + mangopiltti + babaani, kiitti vinkistä jollekkin! :)

Täällä on yleisolo vähän masentunut. Ei kiinnosta tehdä mitään. Koko aika vähän huono-olo, ei kiinnosta lähteä mihinkään. Päivät yksin pällistelen telkkaria ja tietokonetta eikä oikein jaksa tehdä mitään. Syöntiväli pitää pitää lyhyenä ja annokset pieninä. Perjantaina pitäis lähteä tyttökavereiden kanssa ouluun syömään ja lauantaina häihin, mut saa nähdä. Tänään sen verta ryhdistäydyn, että teen rakkaalle jotain hyvää ruokaa kun se tulee töistä :heart:

muoks. kn&murunen 6+4?
 
Viimeksi muokattu:
sen verran kommentoin pikaseen,että toi suolasen syönti on täälläkin päässyt valloilleen.. ja muistan kun ootin tuota esikoispoikaa,niin salami ja feta oli ihan ykkösiä !! ja sen huomas loppuraskauden turvotuksista :ashamed: sitä meinaan tulli 1kg viikossa,mut onneks kaikki nuo nesteet hävis heti synnytyksen jälkeen :)
 
Sunniee: Meidän tyttö on syntynyt 8.8.2010.

Voi Sunni:hug: Tiedän tuon tunteen vaikka ei ihan samanlaista huolta ole ollut, kun itse esikoista odottaessa sain työterveyslääkäriltä murehtimisen aihetta raskauden suhteen. Kävin sitten yksityisellä ultrassa rv 10 ja kaikki oli kunnossa. Yöllä huolet tahtovat saada vielä suuremmat mittakaavat. Varaa imeessä aika yksityiselle jos huolettaa. Se on kuitenkin pieni hinta mielenrauhasta. Näillä viikoilla pienikin mittavirhe voi antaa huomattavaa heittoa mittoihin ja tuloksiin, joten varmasti kaikki on kuitenkin ihan hyvin:heart::heart:

Sipsunen & SV 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas!

Pahoittelut ja halaukset kyydistä tippuneille! :hug: Vielä on tuoreessa muistissa kuinka se kirpasee, eikä mitkään sanat auta, mutta voimia päästä pahimman yli.

Tervetuloa uudet ja ONNEA pienestä ihmeestä! :wave:

(.) Pakko heti hehkuttaa... Meille tuli eilen postissa se doppleri ja niinhän se oli, että illalla löydettiin meidän ihmeen sydänäänet! OIOI. :heart:
Ainakin kovasti kuvittelen, etteivät voineet olla omat... Siitä vielä kokemuksia kaipaisin jo odottaneilta. Syke kuulu aivan häpykummun yläpuolelta, oli semmonen vähän reipas 120 meidän laskujen mukaan, vaikkei oikeen perässä meinattu pysyä ja ääni vaihto paikkaa aina välillä, joten ei kai ne nyt musta voinut oikeen kuulua? :D Yllätyin vaan, kun saatiin näin aikasin kuulumaan.

Muuten täällä hikoiluttaa kanssa. Ja ilmavaivat on aivan hirveet! Ne haittaa jo oikeesti yleisillä paikoilla liikkumista :LOL: Ruoka maistuu huonosti, mutta pahaa oloa ei oikeastaan oo. Oireet siis hyvin vähäisiä, siksi toivonkin, että niitä sydänääniä nyt voisin seurailla..

Kaikille mielenmyllerryksessä oleville :hug: Kyllä se siitä! Ja täällä saa purkaa mitä vaan, kaikilla varmasti on jokseenkin samanoloisia ajatuksia ainakin jonkin verran, parempi ne on purkaa, eikä yksin velloa huolessa.

Naive ja Paavo 6+6 (Huomenissa poksuu!)
 
Huomenta-päivää!!!

Minunkin aamuni alkoi neljältä hirveällä pissahädällä, joka muuttui kauheaksi alavatsakivuksi ja olin ihan varma, että tää oli nyt tässä. Mutta toistaiseksi kaikki hyvin silti, kipu on jo hellittänyt, sain jopa nukuttua (ja näin unta kakkavaipoista, eikös kakka ole aina rahaa ;) ) Nyt juilii enää silleen vähäsen. Kai Tiuhti vaan alkaa sisustaan yksiötään? Onko muilla näin kamalia kipuja?

Noh, ainakin sain syyn pysyä sängyssä koko päivän, vaikka mustikkaan olin mielinyt. Ehkä iltapäivällä vaikka joku piristävä kauppareissu, mutta tällä vihlonnalla en kyllä lähde minnekään riehumaan. Onneksi on kannettava tietsikka ja tunnarit tv-kaistalle ;) Tämä johti siihen, että aamiaiseksi piti kehitellä jotain nopeaa ja niinpä söin kaksi toissailtaista pizzapalaa... oikein hävettää myöntää, mutta alkaa tuo roskaruoka uppoamaan mullekin, vaikka niin terveellisestikin pääsääntöisesti syön. Niitä panineja voisin syödä vaikka joka päivä ja perjantaina, kun käytiin syömässä, mies otti ranskalaiset lisukkeeksi, niin söin ne sen puolesta.... :ashamed: että sitten muka ihmettelen, kun on turvotusta :D

Mä muuten kysyin siitä hammaslääkärihommasta jo tuossa keväällä, niin kuulemma raskaana ei pääse enää jonon ohi ainakaan Tampereen lähikunnissa, en tiedä sitten miten itse Treella taikka muualla Suomessa :(

Paljon tsemppiä kaikille :)

Muksaa päivää toivoo Viivi+Tiuhti 6+3
 
Huomentapäivää kaikille :)

Iloisin mielin illan ultraa odotellessa.
Viime yö oli itsellä kans levoton, kiitos yläkerran naapureitten ja heidän räksypiskin. On se kun ei puoli vuotiasta koiraa saa hiljaseksi ja mitä se on sitten kun koira on pari vuotias. Noh, meitä on joka junaan.
Pitäis jaksaa tässä asustella vajaa vuosi vielä ja sitten olis mahdollisuus siihen omaan asuntoon.
ärsyttää vaan että mulla on välillä muutenki vaikea nukahtaa ja pitäis olla täysin hiljasta niin alan käymään kierroksilla tuommosesta ja vähät nukuttaa sen jälkeen. Eilenki pari tuntia pyöriin sängyssä ja oli jotenki mahakin kipeä, oli hankala löytää hyvää asentoa missä ei tuntuis epämiellyttävältä. Ja päivällä ei oikeen mahd. nukkua. Anteeksi valitus :)

Jos kaikki on hyvin ultrassa niin huomenissa soitan neuvolaan ja hammaslääkäriin, saapa nähdä minne ajat menee kun on suurin osa paikoista kiinni ja lomat sun muut.

Mulla on kans aikamoisia hikoiluhetkiä ja sitten taas välillä kylmänpuistatuksia.
Olis nälkä, mutta ei oikeen tee mieli mitään. kahvi uppoo vieläkin,en tosin juo ku pari kolme kuppia päivässä.
Heh, mies sanoi että mun pitää lopettaa kahvin juonti ettei tästä toisesta tuu nuin vilkasta kun tuo esikoinen :D Vähän mää repesin :)

H & mörssäri 6+3
 
Hammaslääkäristä ei puhuttu minulle sanallakaan esikoisen raskauden aikana, pitänee ottaa puheeksi ensimmäisessä neuvolassa! Jotain muutoksia syljessä tms. ilmeisesti on kun suussa on välillä jännä raudan maku.

Kävin lukasemassa Aydin Tekayn sivuilla kaikennäköistä ja jotenkin mieltä rauhotti se kaikki tieto. Moni asia voi mennä vielä persiilleen, mutta aikamonesta kompastuskivestä ollaan jo selvitty kun tikussa on kaksi viivaa! Joten nyt emännät tsemppiä kaikille ja positiivisia ajatuksia! =)

Elämäni ensimmäisen sykemitarin hommasin tänään ja lupasin itselleni, sekä perheelleni, että pidän itsestäni nyt todella hyvää huolta jotta jaksan raskauden, synnytyksen ja vauva-arjen hoitaa. Meidän elämässä on ollut aikamoisia koettelemuksia viimeisen reilun puolenvuoden aikana, joten nyt lienee se viimeinen hetki ottaa ohjat omiin käsiin! Menetin äitini viime vuoden lopulla pahoinpitelyn seurauksena, joten voin hänen apuun turvautua vai ajatuksissani.. Silti tuntuu että hän on äärimmäisen onnellinen vaikkei 6 lapsenlastaan saakkaan syliinsä! :heart:

Tea ja Ihme 7+2:xmas:
 
Naive88 onko sulla se angel sounds doppleri kans? mä sain sillä kuuluviin viikolla 12 kun odotin esikoista ja silloinkin hiki päässä etsittiin niitä varmaan tunti kunnes löyty :D mulla kyllä oli istukka etuseinässä haittaamassa kuuluvuutta.. se sikiön syke on tosi nopee,ja kuulostaa hevosen laukalta,oman sykkeen tunnistaa kun se on paljon rauhallisempi ja sellanen kumee ääni :) mulla ne sykkeet sillon rv 12 kuulu kans tosta jostain häpykummun yläpuolelta,tosi alhaalta
 
Memelisa Sinä se taas lämmitit mun sydämen ja piristit mieltäni kauniilla sanoillasi :heart: Se on kyllä totta, että nyt on tullut kaikkea hyvää kertarysäyksellä :D Kiitti välipalavinkistä! Mä infoan sua heti, kunhan vaan keksin terveellisiä ja maistuvia välipaloja. Hei tulikin heti mieleen yksi hyvä iltapala/välipala... mä olen tehnyt joskus niin, että pilkon porkkanaa, kurkkua, paprikaa ja kukkakaalia ja dippailen dipissä. Kevyttä ja hyvää!

PIKKUVIIKINKI Päivitätkö sinä tätä pinkkaa? Mitä tietoja tarvitset listaa varten? :D Hurjan paljon onnea koulupaikasta!!!! Todella hieno juttu! Kyllä niitä ihmeitä vaan tapahtuu, tässä on oikein hyvä esimerkki :) Kiitos vinkeistä! Nyt mulla onkin ruokana kaalilaatikkoa ja seuraavaksi ajattelin uunilohta + salaattia. Mä korvaan nykyään perunan/pastan/riisin vihersalaateilla tai pakastevihanneksilla + leipää syön enää harvakseltaan. Ruisleipää on nyt ollut ihan pakko syödä se yksi aamulla ja mahdollisesti yksi ennen nukkumaanmenoa, etten herää yöllä turvotukseen ja on muuten tepsinyt, nyt kaksi yötä putkeen nukkuneena :) Pakastekasvissosekeittokin on pakkasessa odottamassa. Itse suosin kans kanaa, tykkään hirmuisesti ihan maustamattomasta kanasta ja maustan itse currylla, NAM! Kananmunista pitikin kysyä, että onko terveellistä syödä kovin paljoa viikossa??? Mä olen kuullut, että niitä saisi syödä vain n. 2kpl viikossa, pitäneeköhän paikkansa? Jogurttia olen koettanut välttää, koska ne sisältää sokeria ihan sikana... pikkupurkkeja olenkin nyt ostanut ja korkeintaan yksi menee päivässä. Samoin mehut, joskus juon appelsiinimehua, mutta muuten en edes osta, kun ne on niiiiiin epäterveellisiä.

Katjuska-80
Hui on varmasti säikäyttänyt! Mutta aivan ihania uutisia, että pikkuinen oli kuvatustuulella kuitenkin :heart: Onnea siitä!
 
TERVETULOA KAIKILLE UUSILLE ODOTTAJILLE :heart: PITKÄN MATKAN KULKENEILLE PALJON TSEMPPIÄ, OLETTE ONNENNE ANSAINNEET! :heart:

MM-11 Paljonko sinulla on nyt viikkoja kasassa? Minä olen käsittänyt, että sikiön voi nähdä kohdussa vasta n.vkolla 6! Eli Katjuskalla se on näkynyt jostakin syystä hieman aiemmin. Epätietoisuus on pahinta, tiedän tunteen. Tsempitykset sinulle ja rutkasti voima:hug:

sunni :heart: Ihan itsekin herkistyin kuvaa katsoessa :heart: Jos sulla on ovis myöhäisessä vaiheessa kiertoa? Mulla ainakin menkkojen mukaan viikkoja olisi nyt 7+5, mutta ihan varmasti sikiö ei vastaa noita viikkoja ja luulisin tuosta vähennettävän n.viikon verran. Mulla ovis on tosi myöhään eli kp23-26! Ja kierrot muutenkin n.40-44 (teroluttien avulla).

Melinda_77 Onnea plussasta :heart: Monilla on oireena juurikin tuollainen menkkaolo, joten täysin normaalia :)
 
"Huomenta" kaikille! Meidän porukka nukkuikin pitkään, klo 11 noustiin ylös..

Ekaks lohtuhalaus ja pahoittelut kaikille joukosta tippuneille. Keskenmeno on kova paikka, valitettavasti itselläki on kokemusta. :(

Ultrasta Mulla ois ollu mahdollisuus mennä tänään (6+3), seuraava mahdollisuus 25.7 ja meen sillon, haluan olla varma että sydämensyke näkyy jos on näkyäkseen. Nythän se ois vielä hiukan epävarmaa. Onnea kaikille ekaa ultraa jännittäville!
(Hih, jos mulla nyt ois kyseessä eka raskaus, tiedän et oisin todellaki kiljuen menossa tänään ultraan, mutta kummasti sitä rauhottuu ku kyseessä "jo" kolmas raskaus.. :) )

Oireista Väsyttää, oksettaa, hikoiluttaa, rinnat kipeenä. Kyllä nämä oireet on sen verran rajut et tuntee olevansa raskaana. Kohtu tuntuu möykkynä alavatsassa ja turvotusta on melko reippaasti. Saapa nähä millon oikea raskausmaha puskee esiin.

Neuvolaan en oo vielä soittanu, jos tällä viikolla soittais..eihän tuonne kiirettä oo.

Onko ketään muuta joka imettää vielä edellistä lasta? Meillä poika 1v 3kk ja imetän häntä. Pitäs tässä harkita lopettamista, mutta ku ei raski millään. Ei kyllä tuu maitoa enää ihan yhtä hyvin ku ennen raskautta, ja poitsu on ite vähentäny imemistä jo jonku verran. Että ehkä se tästä, omalla painollaan..

Nyt ruoanlaittoon!

syysmama & pieni 6+3 :heart:
 

Yhteistyössä