Pööppis
mullaki tuota turvotusta ollu monta viikkoa ja vissiinki nyt eilen selvis osasyy siihen;
oon popsinu joka päivä joko lakritseja tai salmiakkia, suurta herkkua,, nii vasta eilen luin,et niissä on viikkolimitit mitä sais syyä,et aiheuttaa muuten turvotusta..mie syön suurinpiirtein pvässä sen mitä vkossa sais, mut nyt tulee lakko siihen hommaan :ashamed:
tässä uusimmat kirpparilöydöt:
paitsi tuo punanen marimekon body, lahja ystävältä <3 olikin eka punanen vaate
ja tuossa tuo oik puol. valkonen paita ollut minun päällä vauvana
Tosta en tiedä tulenko koskaan tuota kenenkään päälle laittamaan,mutta mukava säilyttää muistona. ykss ihku vihree kypärämyssy oli kans minun päässä ollu vauvana, on vieläki niin hyvä kuntoinen että sitä varmaan tuun käyttämään vauvalla
jauuuuttsss.. Emppu jatkuuuu --->
oon popsinu joka päivä joko lakritseja tai salmiakkia, suurta herkkua,, nii vasta eilen luin,et niissä on viikkolimitit mitä sais syyä,et aiheuttaa muuten turvotusta..mie syön suurinpiirtein pvässä sen mitä vkossa sais, mut nyt tulee lakko siihen hommaan :ashamed:
tässä uusimmat kirpparilöydöt:
paitsi tuo punanen marimekon body, lahja ystävältä <3 olikin eka punanen vaate
ja tuossa tuo oik puol. valkonen paita ollut minun päällä vauvana
Tosta en tiedä tulenko koskaan tuota kenenkään päälle laittamaan,mutta mukava säilyttää muistona. ykss ihku vihree kypärämyssy oli kans minun päässä ollu vauvana, on vieläki niin hyvä kuntoinen että sitä varmaan tuun käyttämään vauvalla
jauuuuttsss.. Emppu jatkuuuu --->