Iltaa mammat!
Hormonit: Ihanaa että niin moni ymmärs mun eilisen avautumisen ja syyt..
Meillä sitten illalla ja aamulla puhdistettiin ilmaa ja taas parisuhde kukoistaa.
Mut on se vaan ihan kauheeta ku mielialat menee ylös alas nopeemmin ku tajuaakaan.
Sinisilmä: Oi voi ku meilläki ultrattas aina. Meillä on kyl ultra siel huoneessa, mutta sitä käytetään vaan ku halutaan lopussa tarkistaa tarjonta jos on jotain epäselvää.
Hiiret:Ei oo tullu sisälle vielä kertaakaan, tää on nyt 3.talvi ku tässsä asutaan. Vähän kyl aina jänskättää ku lintulauta roikkuu tossa verannan katossa ja niitä jyviä aina tippuu myös sitten kuistille..
Itkuherkkyys: Hei voi vitsi ku pitäs paikkaansa toi katjuskan juttu että ku oottaa tyttöä ni on herkempi. Mä ku odotin poikaa ni hermostuin miehelle tasan yhen kerran. Saattaa tietty olla että olin niin huonossa kunnossa koko raskauden että voimat ei yksinkertasesti riittäny olee vittumainen..
Sunniee: Kengistä... Mä oon ajatellu jo yhen talven verran olla niin nolo että ostan myös itselleni kuomat! Nehän siis on ihan järkyn näköset, mutta ku lämpöset pitää olla ja hyvät ni nuo on. Kokeilin meinaan viime talvena äidin kuomia.
Ja siis noita käytän ku meen lapsen kaa ulos. Muuten sitten jotkut vähän siistimmät.
Cherrryee: Onnea!
Meikä oli sit viime yönä vähän riehunu. Eka jossain vaiheessa olin noussu ylös ja huutanu apua.
Sitten olin herättäny miestä kahen aikaa : "hei nyt kannattaa oikeesti herätä, herää ihan oikeesti, nyt on parempi herätä!" SItten olin kömpiny nurkkaan miehen yli. Mies oli halannu ja mä olin kuulemma tärissy hulluna ja takertunu siihen, sitten ku se kysy että mikä on ni mä olin siihen että "no tuolla....." aikaa oli menny useampi sekuntti kunnes jatkoin "MANDARIININ KUORIA... ". Ja nukahtanu uudestaan..
Että tällasta meillä...
Oli mukava aamu ku puoli tuntia lääkkeitten jälkeen lens oksu poksu ja sain arpoa että mitkä pillerit ne sielä pöntön pohjalla lilluu..
Nyt ssalkkareit kattoo!
susanna ja pikkunen 19´+2