Heh, just kun täällä oli juttua ja mä kerron, että mies ei ole käyny 1,5 vuoteen baarissa, niin sit eilen sen kaveri houkutteli sen kaljalle
Tosi kiva, että lähti, ei se kavereitaan liikaa nää.
Homma ei kuitenkaan mennyt sit ihan putkeen (ah, nää hormonit!)
Mies lähti siinä 22 aikaan ja mä kerroin nukkumaanmenoaikeistani. Mies tulis itten joskus puolen yön jälkeen ja mä vielä katselin telkkaria tuolla. Ongelmahan oli siinä, että tää oli ostanut itselleen rullakebabin! Siis VAIN itselleen. Pahoitellen selitti, että ajattelin mun nukkuvan ja toki saan puolet hänen eväästään.
Sain hillittyä lapsellisen marttyyrikohtauksen ihan vain pieneen herneen vetämiseen \o/
Voiko jalka kasvaa raskausaikana?!? Mulla ei ole kasvanut, enkä tiennyt voivan kasvaakkaan :O
Vanillac Facebookissa on meille salainen ryhmä lähinnä ajatellen lapsien syntymän jälkeistä aikaa. Ainakin sonskulle voit laittaa yksityisviestillä nimeäsi, niin hää pyytellöö sua kaveriksi siellä
Rhonda74 Mä olen jostain kuullut (en tiedä miten luotettavasta lähteestä), että raskausaikana ei mielellään tuota alaselkää sais hieroskella... Sinänsä olen ihmetellyt, että miksikäs ei ja mulla ainakin just tuo alaselkä ja krinnaavat pakaralihakset aiheuttaa ongelmaa
Olikos se
Susanna85 jonka veljen lapsen synttärit meni ketuilleen? Meinas kyllä tippa tulla linssiin! Tuli ihan Maija Vilkkumaan-Ei saa surettaa biisi mieleen.
Kerttu83 Täällä kirjaimellisesti samoja fiiliksiä! Miten raskausaika muka vois olla mukavaa kun koko ajan on jotain, mitä jännittää ja pelkää.
Ensin sitä, että onko oikea raskaus vaiko tuulimuna/kohdunulkoinen. Sitten sitä, että täyttyykö 12 vko ja pieneneekö keskenmenoriski. Sitten sitä, että onko np-ultrasa kaikki hyvin. Sitten alkaakin jo stressi siitä, että ovatko rakenteet kunnossa ja miksi liikkeitä ei tunnu. Ja nää on vasta tähän asti tulleita ja mulla on sentään ollut TÄYSIN ONGELMATON raskaus, niin en pysty edes käsittämään, miten paljon sitten pelottaa, kun on pieniä tai isompia ongelmia matkan varrella.
Helpottaako tää oikeesti koskaan ennen lapsen syntymää? Ja onko tää mun päässä vaan joku vika, joka ei anna mun ollenkaan nauttia?
Viestistä ei voi päätellä, mutta mulla on jo hiukan positiivisempi päivä, huomenna ultra klo 12.00!
Mariaja & Tyyppi 19+6