Hei moi terve!
Päivä alko menemällä päin pimperoa
Mutta kyllä se tästä paranee.
Mulle tuli niin yli paha mieli ku äiti soitti aamulla ja sano että mun veljen laps, joka täytti just 12 vuotta, oli vieny kouluun synttärikutsuja ja kukaan ei tullu sinne synttäreille, eikä siis ilmottanukaan.
Mitä helvettiä? Jos ois mun laps oisin heti seuraavana päivänä soittanu kouluun ja kysyny opelta onko huomannu missä mättää, siis lähinna että kiusataanko sitä tytsyä tai kiusaako se ehkä.. Musta tuntu etten millään pääse yli ku tuntu vaan niin pahalta toisen puolesta ku oottaa kavereita ja laittanu kaikki tarjottavat ja kukaan ei tule. :ashamed:
Sitten mies näki ekaa kertaa meijän uudet naapurit tosta tien toiselta puolelta ja se nainen oli heti sanonu että toi teijän toinen koira käy aina välillä täällä meillä päin... Jumalauta! Eikä mitään hajuu mistä se sinne on menny ku aidan yli ei pääse hyppää ku jalat on nii huonot. Onneks kerto.. sano kyl sit että ei se heitä häiritte, mutta että tiedetään. Koira kävi salettiin ettii sitä vanhaa mummoo joka siinä asu viel kk sit ku se mummeli aina koputteli ja huuteli sille ikkunan raosta, niil oli kuulemma suhe..
Aamulla sain kuitenki leivottua peltilihapiirakan ja veljet tuli tänne tekee tota pirun vinttiä. Edistyy kyllä ihan kivasti, mutta sais jo olla valmis... :headwall:
Ite sain haravoitua vihdosta viimein koko pihan loppuuun ja nyt sit ootellaan vaan lumia että ois taas pihalla tekemistä
Pikkumökö: Mä nostan hattua ku kerroit ton kilon mandariini jutun.. Voin siis iteki kertoa että kävin eilen ostaa kaks sellasta vihannespussillista mandariineja ja toinen on jo syöty..
Ostin myös kukkakaalia (Mitä ihmettä, miks?), ja luumuja ison kasan.
Kina:Kyllä mua vituttas jos ukko joka toinen vkl lähtis paariin vaikka vaan tanssii.. Ketuttas jäädä yksin kotiin..
Juustoista: Mä syön kaikkea mitkä on tehty pastoroidusta maidosta.
Pööppis: Taitaa olla joku suvantovaihe menossa ku naamakirjaki on hiljanen. Tää on tää seesteinen keskiraskaus..
Pätkis: Mielettömän ihana masu!
Nyt tekee floridanleikkeitä että päästäs pian syömään.. nam