Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Täälläkin toivotaan, että marulin sekä sonskun piskuiset pysyvät
yksiöissään vielä monen monta viikkoa ! Jaksamisia :hug:

Meillä oli aikanaan aktiivinen porukka irc-galleriassa elokuisten kanssa,
mutta porukka jakaantui ja meni hajalle muutenkin, kun ryhmä siirtyi
facebookin puolelle :| Enkä mie oo ollut enää naamakirjas aikoihin muutenkaan, mutta toki voitte perustaa ryhmän sinnekin :) Tää pysyy ainakii täällä :)

Kävitkö riehuus k-kaupas Susanna ? :D
Täällä myös himo satsumiin :p

cherrrye ja muwu 21+1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen
koko päivän liikenteessä, käytiin ikeassa pikkusen tuhlailemassa... tuli ainakin yks lipasto mukaan johon voi laittaa pikkusen vaatteet kun käy ajan kohtaseksi...:)

isoin ostos pitää vielä jossain vaiheessa tehtyä on se turvakaukalo isofix kiinnikkeellä, meil on ollut mun siskolta saatu kaukalo joka kiinnitetään turvavöihin mut se alkaa olla jo aikansa elänyt ja muutenkin tulen enemmän liikkumaan nyt ympäriinsä ku esikoinenkin pitää syksystä lähtien heittää aina eskariin nii jalustalla oleva kaukalo tulis tarpeeseen yksinkertaisuuden takia, kahen vaiheella olen et hankisko britaxin isofixilla joka on sika kallis mutta ainakin ku yks myyjä esitteli sitä meille nii vaikutti tosi hyvältä vaiko sit brio primo joka olis paljon halvempi ja saanut silti hyvät arvosanat...: /

fb:stä puhuttu, en osaa sanoa liitynkö vai en, ehkä olis ollut kivempi jos tänne olis sit perustettu joku ryhmä... ku en muutenkaa ole hirveen aktiivinen siellä, tosi harvoin tulen käytyy siel... mut ainakin täällä aion käydä ihan loppuun saakka tsemppailemas viimosii ja lukemas kaikkien synnytyskertomukset, ne on aina nii mielenkiintoisia:p vaik ite olenkin tuolla alkupääs...
tääl on jotenki nii mukavaa ku saa olla ihan tuntemattomana... vaikka teijän tarinat on jotenki tullutkin nii läheisiks!:flower:

Jees... pepper83& masuasukki 22+5
 
Laretzki
Mua kanssa nyt vähän mietityttää se, että hajooko porukka osittain jo nyt, mutta toivotaan että niin ei käy. Kun täältä saa niin hienoa tukea koko hommaan, että välillä tuntuu kuin tuntisi teitä paremminkin :) Mä ainaki aion jatkaa täälläkin, koska kaksi asiaa missä tulee käytyä päivittäin monta kertaa on tää kaksplus ja FB :D (miten niin nettiriippuvainen) :D

tähän siis tälläinen pieni välikommentti vain. Pitää purkaa vähän kuvia koneelle, joten varmasti tulee tännekin tultua vielä illalle uudestaan ja postailtua kuvia...
 
cherrrye: En käyny ku lähettiin vierailulle. Mutta vannon kautta kiven ja kannon etten enää ikinä käy ostaa satsumia tai mitään sen sukulaisia k-kaupasta...jumalauta :stick:

Mä ainaki ajattelin että pysyn täällä sinne synnytykseen saakka. Voin sitten aktivoitua facebookissa ku on jakautunu. Meillä kävi viime ryhmän kans just niin että moni aktivoitu enempi fb:ssä ja tää pino sitten kuivu kasaan. Mun mielestä tää ryhmä on siitäki tärkee että myös ne muut voi käydä lukee ketkä ei ehkä halua/uskalla/kerkiä täällä aktivoitua, vertaistuki on loitavaa!
Mä taas sit kuulun niihin ketä ei tasan yhtään vierasta sitä että jos joku vaik tunnistaaki.. Jos jotain kiinnostaa millasta mun valkkari on ollu ni.... :D

Kävin muuten just maailman parhaalla hierojalla. Ei oo opiskellu hierojaks ku vasta joku 3-4kk, mutta oli silti parempi ku ykskään hieroja kellä oon aikasemmin käyny!
AIvan ihanat 45 minuuttia oli. Makuultaan hiero niin että lantion alla oli tyyny ni ei painanu, beibi potki kyllä koko ajan.. :D

Sitten mä leivoin sitä uunijäätelöä ja hyi saakeli. Siis aivan sairaan hyvää oli, mutta söin ihan liikaa ja nyt meinaa laatta lentää :x
 
Vaihdoin ryhmän statukseksi suljettu, koska salaisen ryhmän kasaaminen kaverilistan ulkopuolisista menee himppasen hankalaksi, sillä mun tarvitsis liittää jokainen ryhmään haluaja ensin omalle kaveri listalle.

Eli nyt löytyy tuolla maaliskuun muruset 2012 nimellä ryhmä joten liittymispyyntöjä vaan tulemaan. https://www.facebook.com/groups/256705927714919/

Eli edelleen keskustelut tuolla pysyvät ryhmän ulkopuolisille henkilöille salaisina.

t. Sonsku
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on laitettu pyyntö saada liittyä!

Selkäkivuista mulla alkoi tuntua tossa pari päivää sitten ihan tajutonta kipua selässä, mutta vaan toispuolisesti, vasemman jalanyläpuolella. Voi kuulemma kivut kasvaa koviksikin näinä viikkoina. Pitää vaan toivoa, että kukaan meistä ei niin järkyttäviä kipuja saa.

Mulla ollut pari päivää ihmeen hyvä olo, ei kuvota, eikä koske päätä (koputanpa puuta) Eilen käytiin pyörähtämässä Lappeenrannassa katsomassa jääkiekkoa miekkosen kanssa, ja pieni kiukunpuuskahan se taas iski pois tullessa. Ja mäkun luulin ihan tosissaan että nää vihastumiset on mennyt ohi, takasin tulivat, ja nyt ollaan oltu myös aika herkillä! Johtuu tosin varmaan osittain stressistäkin, kun tuntuu että kaiken maailman huolet painaa päälle samanaikaisesti.

Satsumiin mulla kanssa törkeä himo, niitä menee useitakin putkeen ja päivittäin!

Nyt taidanki painuu takasin murun kainaloon, masu niin täynnä omenamustikkapiirakkaa! Tuli ihan itse leivottua, ja hyvää kieltämättä tuli!

Huomenna poksuu, Jenikk & pikkunen 21+6
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye
Sonsku ja maruli paljon :hug:

Onnea uusista ultrakuulumisista ja teretulemas uusille :)

Fb ryhmä joo laitoin pyynnön liittyä ja minusta ihan hyvä idea, kuiten kirjottelen molempiin joten mulle aivan sama. Ja kyllä mie luulen että juttua riittä silti täälläki vaikka se ryhmä fb:ssä onki.

( . ) Olen nyt koko viikonlopun kutonu ja pikkuselle ois valmiina myssy, lapaset ja toinen tossu =) Lankoja vaan pitää saada lisää, välillä pitää vaan taukoa pitää kun meinaa sormet kipeytyä.
Nyt on sitte alkanu turvottaa :O Ihan sama mitä tekee tai syö niin ranteet, sormet ja nilkat on turvoksissa. Tosi paskamaista kun tietää että loppua kohti se vain pahenee.
Vauva potkii ja kääntyilee kovasti, ulospäinki näkyy jo selvästi :heart:

Jahas lähempä mussuttaan omppupiirakkaa ja vahtaan töllöä!

Katjuska ja onnimanni 22+1:heart:
 
Näkeekö FB-kaverit jos liityn tuollaiseen ryhmään? Sillä en ole juuri kenellekään ulkopaikkakuntalaiselle kaverille vielä kertonut raskaudesta ja vauvan odotus -aiheiseen ryhmään liittyminen on kyllä tosi paljastavaa..

jadeza ja ruipeloiseni mun 20+1
 
Laretzki
sonsku Siinä on vaan se, että salattuun ryhmään liittymisen näkee kaikki ja kakki pääsee selaamaan sen jäsenet, vaikka ei ryhmän julkaisuja näekään.. Siksi mä ilmottauduinkin tuossa aikaisemmin halukkaaksi ryhtyä pyörittämään tota hommaa, koska mulle siit ei olisi ollut vaivaa lisätä kaveriksi ensin ja sitten ryhmään...Kun ite en oo huudellut raskaudesta FB:s niin siksi ehkä tuohon liittyminen vähän mietityttää, kun ei jää sit epäselväksi että mihin ryhmä liittyy...

pööppis Joo, sovitaan vaan että syyään ihan sen mukaan mikä hyvältä tuntuu ja itketään kiloja sit joskus :D

Nyt on remppakuvia blogissa, jos jotakuta kiinnostaa niin täältä voi kurkata: Täydellisen vajavaista: Remppa: Makuuhuone


Anopilta ollaan saatu vaaville tälläiset:



Ja laitetaan nyt mahan tänne joukon jatkoksi vielä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laretzki
jadeza Kuten tossa jo äsken kommentoinkin, niin salatun ryhmän määritelmä on: kuka tahansa voi nähdä ryhmän ja sen jäsenen, vain jäsenet näkevät julkaisun,
kun taas tuon salaisen ryhmän määritelmä olisi ollut vain jäsenet voivat nähdä ryhmän ja sen jäsenet ja julkaisut
 
No siis, mulle ei oo ongelmaa loppuraskaudessa jos vaikka kaverit ja tutut näkeekin ryhmän kun kyllä meinataan miehen kanssa jossain vaiheessa, varmaan sitten ihan viimesen kolmanneksen aikana kertoa "yleisesti" FBssä että on vauva tulossa. Ei sitä voi salatakaan enää kun näkeehän sen jo päällepäin.. En vaan vielä oo valmis suureen ääneen kuuluttamaan tätä vaan on mukava pitää omaa pientä salaisuutta (varsinkin niiltä joiden kanssa ei pidä yhteyttä päivittäin/viikottain tai joille asia ei millään muotoa kuulu tai jotka siitä ei välitä).

Salainen ryhmä eli siis se ettei kukaan ystävistä sitä voi nähdä, olis kyllä hirmu jees!! Mut kummiskin aion toistaiseksi kirjottaa kuulumisiani vaan yhteen paikkaan ja en nyt täältä vielä ole poiskaan lähdössä..vauvan syntymisen jälkeen sitten vois jatkaa kirjottelua jossain muussa paikassa!! :)

Tuli nukuttua aamulla pitkään ja entistä aikaa herättiin miehen kanssa vasta puoli 1 maissa.. silti nyt väsyttää aivan hulluna mut ei nukuta.

Taidan kummiskin nyt suunnata sänkyyn kuulostelemaan jos vauveli vaikka innostuis potkuttelemaan, se vaikuttaa iltavirkulta niinku äitinsäkin, aamulla ei liikahda ei sitten millään vaikka kuinka houkuttelis..

Vielä olis rakenneultraan aikaa 1,5 viikkoa. Ja se on viikoilla 21+5, eikö yhtään aiemmin muka olis ollu aikoja..jättää nyt noin viime tinkaan. Ei sillä, vaikka mun vauvalla olis 3 jalkaa tai 6 kättä niin sisällä on ja pysyy.

Mies kävi tänään hakemassa Tiimarista kauniin kukallisen hautalaatikon mun kissalle. Huomenna tulee poismenosta jo viikko. Minä en vaan oo kyenny sitä hautaamaan vielä enkä pysty edes ajattelemaankaan asiaa. Alkaa ihan hirveästi ahistaa ja itkettää ajatus että näkisin pienoisen viimesen kerran. Kamalaa ja oon hirveä ihminen mutten vaan pysty siihen. :'(

Nyt alko potkuttelu, siirryn petiin..öitä!!

Jadeza+ruipelo 20+1
 
Ihan tiedoksi Fb-liittyville
Kokeilin liittymistä ja minut hyväksyttiin (kuten asiaan kuuluu). Mut tää sivustoon liittyminen tulee kaikille julkiseksi, eikä sitä saa mitenkään piilotettua. Joten tästä syystä en vielä halua liittyä fb-joukkoihin kun asiasta en suuremmin ole huudellut.

Ajattelin asian vaan kertoa, jos täällä on muitakin jotka asiaa pohtivat.

-Memelisa-
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Olipa taas tekstiä tullu ku viikonloppuna jäi vähä lukemiset vähälle kun oltiin teatterissa + iltaa istumassa sukulaisten kaa eilen ja sit tän päivän kulutin töissä :/ :) :( Oli kyl ihan törkeen rankka päivä -ihan törkeesti porukkaa ja ite ku oli nukkunu n.5h viime yönä ni vähä meinas alkaa pimahtaa, vielä ku oli 10h pvä. Mut nyt onneks ohi :)

feissari aktivisti olen, mutta -en tykkää yhtään siitä keskusteluryhmä jutusta.. ei sinne tuu kirjoteltuu.. Et mielummi täällä kiitos -toi suljettu kertho täällä ois hyvä idea. Eli täältä piste sille!!

joku kysy odotteleeko muut malttamattomana äitiyslomaa : en odota :) Ei nyt mitenkään noin jyrkästi miltä kuulosti mut siis en tahtois vielä jäädä kotiin.. jos saisin nyt valita et saisin samanverran rahaa jos oisin pvät vaan kotona ni en valitsis kotona oloa.

Tästä tulikin mieleen kun juttelin mun siskon kaa eilen (tapaus draamaqueen) se oli sanonu neuvolassa et väsyttää.. Sit se neuvolatäti oli kysyny et nukutko paljon päivisin. Ja siskoni oli sanonu et joo oikeestaan päivisin vaan nukkuu tai lorvii muuten himassa..sit ku se neuvolatäti oli vähä vihjassu et mitäpä jos et nukkuis ihan niin paljon ni sehän oli sit kauhee ja ilkee jne jne... mä en tajuu kumpi meistä on postinjakajan pentu ku ollaan ihan erilaisia!!

mandariinit miiii laik!!! Paitsi et vihaan sitä kuorimista ja niitä siemeniä :)

Vajaa viikko ultraan...rupee pelottaa... ja poikaolo vahvistunu.

pikkumökö + paavo 20+1..
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja Kina
Omalle seinälleni ei ainakaan tullut mitään tietoa ryhmästä ja tsekkasin vielä haileyn profiilin enkä mistään löytänyt merkintää, että hän olisi ryhmään liittynyt.

Toki jos osaa tuon ryhmän etsiä niin silloin näkee ketä sen jäsenenä on.

Ei ole ongelma minulle tietysti tehdä listasta salaista ja hyväksyä sinne haluavat ensin omiksi kavereiksi ja sen jälkeen listalle. Ajattelin vain tuon suljetun ryhmän ominaisuuden riittävän ja näin ollen liittymisenkin olevan helpompaa.
 
Juu, kyllähän tuo käy ei siinä mitään :) Mä tuun sit vähän myöhemmin mukaan matkaan :) En muutenkaan kauheen aktiivisesti täällä oo pölissy, vaikka seurailen päivittäin :) Kuitenkin haluan tän vielä omalla tavallani salaisuutena pitää, vaikka melko julkista tää kyllä on :D

Mullakaan ei se liittymisviesti näy omalla seinälläni, mutta mun "ryhmät" tiedoista sen näki + mies siitä vinkkas et näkyy hänen seinällään et olin ryhmään liittyny. Itelle riittää tällä hetkellä tää oma tila, enkä nyt kauheesti kaipaa ihmetteleviä kysymyksiä :p

-Memelisa-
 

Yhteistyössä