Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Iltaa leidit!

Tervetuloa kaikki uudet! :flower: Tosi kivaa, kun täällä juttu luistaa. :) Itse olen nyt ollut aika kiireinen ja olen koko loppuviikon, kamalasti asioita hoidettavana ja huomenna kai vähän reissuun.

Pikaisia terveisiä 4D-ultrasta, jossa käytiin iltapäivällä miehen kanssa. Tosi haikea olo, että nähdään pikkumies seuraavan kerran vasta tooooosi pitkän ajan päästä! Oli kyllä aivan upea kokemus tuo 4D, kun ei aiempaa kokemusta ollut. 175 e Kela-korvauksen jälkeen vähän kirpaisi 20 minuutin vastaanottoajasta, mutta kyllä oli joka sekuntin ja sentin arvoista. Klinikkaa sen enempää mainostamatta ultrannut lääkäri oli tosi mukava tapaus, ja kertoi koko ajan kaiken tosi yksityiskohtaisesti. Saatiin vino pino kuvia ja dvd:lle koko homma. Pikkumies oli vähän ujolla tuulella, mutta kyllä ihan hyvin nähtiin kaikki. Poikalupauksesta tuli sataprosenttinen. :)

Pikkumiehellä oli tälläkin vilkaisukerralla kaikki hyvin, kaikki rakenteet näyttivät olevan ok (vaikka mä en kyllä taida uskoa sataprosenttiseen ok-lupaukseen ennen kuin terve poika on sylissä, mutta silti). Raajoissa sormia ja varpaita oikea määrä. :p Kaikki raajat oikeassa asennossa, ei huuli- tai kitalakihalkiota eikä sisäelimissä vikaa.

Istukka on tosiaan etuseinämässä, joten liikkeet tuntuvat edelleen aika heikonlaisesti, samoin sikiö reagoi heikommin, vaikka lääkäri miten koetti taas tökkiä mahaa, että liikkuisi enemmän ja vaihtaisi asentoon, josta näkisi paremmin. Kohdunsuulle matkaa onneksi reilusti. Sikiö köllöttelee tosi alhaalla lantiossa, osittain tuosta taaksepäin kallistuneesta kohdusta johtuen. Mun maha onkin tuossa ihan alhaalla kyllä...

Vastasi viikkoja 21+3, painoarvio 437 grammaa. Tarkempia mittoja:

pään halkaisija BPD 51 mm
vartalon ympärysmitta AC 164 mm
reisiluun pituus FL 37 mm

Ja loppukevennykseksi hassu juttu, jolle naurettiin miehen kanssa ihan kamalasti: Meillä mies on aika pitkä, yli 185-senttinen, pitkäjalkainen ja jalka iso, kokoa 45-46. Olen aina nauranut miehen "lonkerovarpaille", eli kun hänellä on pitkät ja ohuet varpaat, ja toinen varvas ukkovarvasta ihan hitusen pidempi. Lääkäri katseli Pikkumiehen varpaita, suurensi kuvaa ja kysyi sitten, että onko teillä jommallakummalla toinen varvas ukkovarvasta pidempi. Katsottiin saman tien toisiamme ja revettiin nauruun. Noin tarkkaan siitä näkee! Taitaa olla isänsä tavoin pitkäjalkainen poika tulossa. :heart:

Palailen myöhemmin, mukavaa iltaa! Laittaisin mielelläni kuvia, mutta mies ei oikein tykännyt ajatuksesta postata Pikkumiehen kasvokuvaa tänne. Hmph.

Vaniljarinkeli ja ihana ihana Pikkumies 21+4 :heart:
 
4D ultra: Joku kyseli siitä illon on hyvä tehä ni tuolla hämeen lääkärikulmassa missä mä kävin viimeks ja mihin mennään nyt sanotaan näin: "3D on kolmiulotteinen pysäytyskuva ja 4D mahdollistaa sikiön reaaliaikaisen tarkastelun. 3/4Dtutkimus
onnistuu parhaiten raskausviikoilla 25-30, jolloin lapsiveden suhteellinen määrä on
sopiva."
 
Liikkeet alkoi mullakin ekasta tuntua siinä rv 15,sellasta pientä kuplintaa ja elohiiri tuntemuksia :) istukka oli etuseinämässä silloin..käteen saakka tuo poitsu potki jo joskus 19 viikolla,niin että isikin pääsi kokeilemaan :)

tässä sitten joskus rv 13 samanlaisia ja istukka taas etuseinämässä,mutta pelkästään vasemmalla puolella vielä tällä hetkellä. potkut tuntuukin enemmän oikeella puolella :) mistä tulikin mieleen,tämä pieni neiti (?) potkii mua KYLKILUIHIN :D luojalle kiitos lyhyydestäni,saan kestää näitä pieniä hentoja potkuja jo nyt kylkiluissa :D



vaniljarinkeli :LOL: aika hauska,tosi tarkkaan sillä näkee näköjää =)


Onko muuten pitäny täällä paikkansa olettamus et poikien aikaan tehny mieli raikasta, tyttöjen makeaa?? mun teki pojasta mieli kokoajan jotain rasvasta,salamipizzaa,nuudeleita tonnikalalla jne.. mut viinirypäleet oli myös IN! tästä oletetusta tytöstä mun tekee kokoajan mieli karkkia :D

eipä sen kummempaa nyt,ihania masuja taas oli tullu näytille =)

sunniee ja vv 21+2
 
Moikka moi kaikille !

Paljon juttua tullut ja yleispiirteisesti vastailen..

UUDET: tervetuloa, eritääin aktiiviseen porukkaan. =)

OSTOKSISTA: ihania ostoksia olette tehneet... siivouksen yhteydessä löysin todella paljon pikkuiselle villasukkia täkkejä harsoja lakanoita joten ne on mutta vaatepuoli puuttuu... no knha äippäloma alkaa ni sitten aloitan shoppailun.

ULTRAT. ihania lupauksia, muutamia miun mielestä isoja vaikka suht samoilla viikoilla ollaan mut niin iso ero jo viikossa on. Paljon onnea niistä :heart:

ON: taas tiukka siivous päivä takana ja voin kertoa et alapää on ihan halkeamis pisteessä... neuvolantäti sanoi eilen et hei et osota enää ensimmäistä että jos hieman hiljentäisit tahtia. Tänään siivous alkaa olla loppu suoralla huomenna muutama ystävä saapuu perheineen laitellaan ruokaa jne. joten viikonloppu onkin aivan ihana. Ja sitten taas jaksaa töihin palata vaikka kyllähän noita viikkoja tulee laskettua milloin pääsee töistä pois... voi kunpa olis jo joulu. Kelan paperit sain muuten neuvolasta pitää alkaa pikku hiljaa katella niitä et osaakos niitä vielä täytellä. Sokerirasitus 3 viikon päästä uudestaan toivotaan hyviä tuloksia. Kaiken kaikkiaan neuvolassa kaikki hyvin hemppari oli noussu 123 sanoinkin et olo on ollu parempi.

Kaikille murusille hyviä vointeja.:hug:

 
Pööppis
toi on jännää ,ku just tänään "pohdin" tuota,että pojasta tekee mieli kirpeää, ja raikasta ja terveellistä ym ja poika kaunistaa,tyttö vie kauneuden yms, ja tytöstä tekee mieli makeaa ja rasvaista, kun mulla on tehny vuoron perään, kausina mieli ihan kaikkea. Ja tyttö vei kauneuden kun teki niitä finnejä sillon rv12 pakeilla, mut nyt on taas iho hyvä, sit se jumalaton karvankasvu sillon kuukaus-kaks sitten, sanottiin et poika, mut ei näistä mikään piä paikkaansa :)
ihana oli käydä pitkästi saunassa makaamassa lauteilla,jalat seinällä, uuh :)
Nyt jos koittas vähän angry birdsii pelailla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa ja Hopea
Liikkeet Oon ensiodottaja ja liikkeet alko tuntunu rv19 :)

kina mistä tuo haalari/pussi olikaan? Oon kattonu miljoonia haalareita/pusseja ja tuonki oon jossain nähny :) Anton&Nina? Tiedän, et valkosen haluan :heart: Ja oon RAKASTUNU lindexin vaatteisiin :)

Työt näillä näkymin taas tässä (sijaisuudet loppu ainaki toistaseksi) ihanaa kun saa taas vapaasti mennä minne haluaa eikä tarvi aamusin herätä aikasin tai odottaa iltavuoroon menoa :) Just tultiin miehen kans ulkosaunasta ja juon miehen ostamaa saunajuomaa, kokista kylläki :D Huomiseen!

POKS POKS kn&tyyne 21+6 POKS POKS!
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Pojat vie terveyden ainakin näköjään :D No ei, johtuu vaan tästä tuplaraskaudesta nää hirveet vaivat. Tyttöä odottaessa mä tunsin itteni kauniimmaks kuin nyt :D Nyt on aika pöllähtäny ja hirvee olo.
Ja mieliteot: En oo huomannu hirveesti mitään erityistä eroa tytön ja pojan välillä, ei ainakaa nyt tule mieleen. Mun tekee mieli ihan kaikkea, suolasta ja makeeta ja kirpeetä ja raikasta ja ties mitä :D Sama oli tytöstäkin.
Kummassakin raskaudessa söin alussa mandariineja ja suolakurkkuja. Tytöstä teki hirveesti mieli jotain raikasta, en kyllä oo vieläkään keksiny mitä se vois olla. Kaikki rasvanen ja roskaruoka ällötti (nyt ällöttää vieläkin, varsinki mäkkiruoka hyi saakeli :x). Näistä pojista ällötti myös JUUSTO alussa ihan sairaasti, siis oksensin pelkästä ajatuksesta :D Nyt oon pikkuhiljaa taas opetellu syömään sitä.. Ei kai muita oikeen oo. Aika samat mieliteot molemmista :)
Ainiin ja tytöstä kasvoi hiukset ja näistä pojista jalkakarvat.. Tytöstä taas jalkakarvat lopettin kasvunsa ja pojista tippu puolet hiuksista pois päästä :D Näin siis tähän mennessä.
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa
Täällä oli tosi kiva työpäivä tänään, ei oikeen ajatus luistanut kun menin avaamaan uunia ja jostain syystä käsi oli ihan siinä uunin edessä ja sieltä sitten kuumat höyryt sormille, on neljä sormee aikas kipeitä ollut tänään :/

Mulla teki esikoisen aikaan hirveesti mieli kaikkee raikasta, ja tyttöhän meille tuli, sykkeet oli kyllä koko ajan "tyttösykkeet", mutta tuo ruokapuoli ei pitänyt paikkaansa kun makeeta ei tehny mieli ollenkaan :) Suolakurkut oli sillon kanssa aika kova juttu... =)
 
Mulla teki pojista mieli kaikkee terveellistä ja raikasta tytöstä sit kaikkee mikä lihottaa, suklaata, jätskiä, mäkkiruokaa ym. mut nyt on vähä ristiriitasta ku saattaa tehä mieli, niinku tänään, suklaata ja mandariineja... ekan poitsun aikaan söin useemman kilon mandariineja päivässä :D
 
Bla-Bla: Saako udella, että mitkä vaunut ostitte sieltä nettikaupasta ulkomailta ja mitä maksoi? :D


SF-mitta: Mulla mitattiin ekaa kertaa se viime neuvolakäynnillä, jolloin viikkoja oli 17+6. Mitta oli silloin 21cm. En nyt oikeen osaa hahmottaa, että onko se paljon vai vähän... Mutta joillakin tais täällä olla samansuuntasia lukemia noilla viikoilla..? Eli ehkä se on sit ihan normaali :) Eikä se neuvolatätikään kyllä kommentoinut sitä mitenkään.


4D: Meillä on varattuna se kahden viikon päähän eli viikkoja on sillon 22+1. Mulle sanottiin sieltä klinikalta (Femeda) aikaa varatessa, että rv 24 asti saa Kela-korvauksen. Eli sen jälkeen en kyllä enää menis, kun on se ihan tarpeeksi kallista lystiä sen Kela-korvauksenkin kanssakin... Mä haluan nyt tällä kertaa kokea sen 4D:n, kun ei tosta poitsusta sillon menty. Tää pikkukakkonen on aika varmasti meidän viimeinen lapsi, joten haluan nyt kokea kaikki mahdolliset "hömpötykset" :D


(.)
Huomenna on sitten se kauan odotettu rakenne-ultra! Jännittää!!! Mutta myös ihanaa päästä näkemään meidän Pikkupulla :heart: Toivottavasti kaikki on hyvin. Ja olishan se tietty kiva, jos sukupuolikin sattuisi näkymään ;) Mitään oloja mulla ei itsellä ole mihinkään suuntaan, mutta mun kaveri on mukamas ihan varma tytöstä. Hauska nähdä osuuko hän oikeeseen (on muka aina ollut oikeessa näissä jutuissa) :D


SiSa & Pikkupulla 20+1 :heart:
(Nää 2:lla alkavat viikot tuntuu jotenki tosi paljon isommilta. JEE! :D)
 
Hopealle onnea tyttölupauksesta ja hyvin menneestä ultrasta! Ihanat ultrakuulumiset myös Vaniljarinkelillä! Hauska tuo varvasjuttu! :D

Mieliteot Mulla tekee ihan hulluna mieli kaikkee makeaa: suklaata, karkkia, kakkua, pullaa...You name it! Oon ainakin ite kuullu, että tytöistä yleensä tekeekin just makeaa mieli.
 
Onnea taas ihanista tyttö- ja poikalupauksista :heart:

Oma mieli on edelleenkin maassa. Ja sitten kun täälläkin puhuttu, että raskaus tullut todellisemmaksi, kun sukupuolikin selvillä. Ois ihana jos sais itekkii hehkuttaa..
Varasin sitten tänää ajan tuohon 4D:hen, se on 5.12 ja viikkoja taitaa olla silloin 26 ? 4D maksaa täällä Lpr:ssa 249e(kela-korvausta ei täällä saa, sen saisi ainoastaan siinä tapauksessa jos sikiöllä epäiltäisiin jotain poikkeavaa), mutta uskon että se on joka euron arvoista.

cherrrye ja muwu 20+5
 
tittta lähinnä se poika tuli kai vaan siitä, mitä nää nyt on nää "taikauskot", ja sit jotenkin sitä alko kai itekin uskomaan niin. :) Tekee mieli suolasta, vauvan sykkeet oli ns. poikavauvan sykkeitä, ja jotenkin alkuun sokeesti luulin, et masukin on olis poikamasu! (mut sitten kun näin kaverin oikeasti poikalupaus-masun, niin onhan meidän masut ihan erilaiset kyllä:D) No joo. Tällasia höperyyksiä.

Hassua, kun miun miehen työkaveri sano tässä yks päivä, että mie oon muuttunu jotenkin kasvoista. Ja sit kun saatiin tuo tyttölupaus, niin se sano, et oli sillon jo arvannu, et saadaan tyttölupaus! :D Kun kuulemma menee niin "et tyttövauvat vie just kauneiden, ja sen huomaa kasvoilta".

pikkumökö Oli se ihan kiva ultraaja, vaikka alkuun vähän epäilyttikin. :D Oli sellanen n. nelissäkymmenissä, vaalea hiuksinen silmälasipäinen nainen. Oli ihan mukava, ja selitti miltei koko ajan, et mikä tuo tuossa on ja miltä näyttää, mitkä on mitat jne. Siinä sit ihan ihan lopussa, kun se kätilö totes, et lapsi on kaikinpuolin hyvinvoiva -ja kun mie huokailin siinä helpotuksesta ja itkusta-, niin mies sit kysy vähän ujosti, et mites se sukupuoli sitten. Muutaman minuutin "etsinnän" jälkeen se sit totes, että aivan varmaksihan ei voida sanoa, jos kivekset ei oo vielä laskeutunu, mutta että tällä hetkellä ainakin näyttäis tytöltä. :) Ja eikä se sitä oikeestaan sen pahemmin sitä kysymystä sitten noteerannu, oltiin kuitenkin jo lopettelemassa ja suurimmat huolet oli jo vieritetty pois harteilta. :p

Oikeastaan tavallaan ollaan vieläkin varauduttu, jos synnytyksessä sieltä ilmestyykin pikkuinen poika, vaikka nyt ostinkin jo muutaman tyttövaatekappaleen (hehheh, ei me sitten sitä poikaa puettais niihin! :D).

pööppis liekkö vaikka jo synnytysvalmennuksessakin ähkittäis? :D (mitään hajua, siis mitä siellä käytännössä tehdään mut anyway) No juu, mut synnärillä viimeistään! :) Hihi, siulle tuleekin sit oikea farmi sinne.. :)

Erikoisinta tässä kaikessa on miusta, että tää nyt sit saatto olla viimeinen ultra ennen synnytystä!?!! Herregud.
 
Kiitos muuten onnitteluista! :kiss: Tuntuu mielettömän hyvälle, kun voi olla melkein varma, että vauva syntyy perusterveenä. :heart: Se on se ajatus, mitä mikään voita! :cool:

Todella paljon kaikille muillekin hyviä uutisia kuulleille! :flower: Tyttiksistä ja poikiksista! :flower:

Ja ihania masuja ja kuteita ootte löytäny! :heart: Oih. Kinalla onkin jo hyvin pyöristyny masunen =) :flower:
 
Huoh... 2 tuntia lääkäri aikaan. Eilen oli neuvolantäti sitä mieltä et parempi tarkistaa et kaikki on hyvin. Mä vaan niin inhoon sitä alapään ronklaamista, varsinkin kun mieslääkäri on. Jotenkii se on niin noloo :ashamed:

maruli rv 19+3
 
maruli et ole ainoa ! mua se tutkimus sattuu aina,mulla on ilmeisesti jotenki tosi herkkä alapää.. ja synntyksessäkin pelkäsin eniten niitä alapäätutkimuksia joita tehtiin tosi tiheeseen tahtiin.. yök!!

meillä on tuolle esikoiselle nyt jostain tullu kauhee nokkosrokko :( maha,selkä ja jalat täynnä näppyä ja kutisee kun toinen vaan raapii vaikka kuinka rasvaan.. huoh. ja nokkakin edelleen hällä tukossa. tyhmää kun ei pysty toisen oloa juuri helpottaan..

ON: itellä alkanu toi lonkka vaivata,ei oikeen vasen jalka meinaa pelata kun lonkka menee jotenkin jumiin,ja ei suostu jalka liikkumaan :/ ja tänään aamulla piiiitkästä aikaa meinas tulla oksennus,kai se on tää kun en oo vieläkään kerenny syömään aamupalaa. joten nyt siis sitä


sunniee ja vv 21+3
 
Huomenta!

Täällä ollaan pakkosaikulla tänää ja viel ens viikolla.Sain eilen vastaukset siitä hermoratatutkimuksesta ja vaikeastihan ne oli jumis siel ja ku oon raskaana ni ei leikata joten ei auta ku lepo nyt sit kokeilla.No,nyt on sit aikaa kierrellä vaik kirpputoreja ja hengailla täällä =)Ja käydä kunnon lenkeillä =)

Mulla on iha poikaolo nyt..pari työkaveria ennustanu meille poikaa ja pari taas tyttöö,neuvolatäti kysy sillo et poikaako haudon ku kohtu kasvanu ylöspäi..mies on varma et on tyttö ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö olis tulossa...musta alkaa kohta kyllä tuntuu et transu sieltä tulee :D
Vielä pari viikkoo pitäs odotella et mahdollisesti selvii kumpi tulee.Raastavaa ku mä löysin sellaiset vaunut mitkä näyttää kivoilta ja käytännöllisiltä,pitäs tietty päästä kokeilee työntämistäki.Mut ku sais tietää kumpi tulos ni vois vähä väriäki jo päättää.Mä en haluu mitää perustympeetä valkoista,beessiä tai harmaata.

Noista kauneus ja ruokahimoistakaa ei voi ottaa selvää...mulla tosiaan naama nyt kukkinu muutaman viikon,nyt alkaa pikkasen helpottaa mut ei viel kokonaan.
Välil tekee mieli raikasta ja terveellistä ruokaa,välil taas jotai kunnon rasvasta pihvii tms...
Tyttöä ku odotin ni mul oli kauhea himo mandariineihin,söin niit kilokaupalaa,lopuks mul oli suussa rakkuloita mut silti niit söin ja vedet valu silmist ku kirveli..kerranki olin kaupas ja ei ollukkaa mandariinei ni heitin lompakon sinne hedelmähyllyyn ja aloin vollottaa iha hulluna...mahto tytön isää hävettää =)
Nyt mun tekee mieli vaa piparkakkuja...

Meillä toi 4D on poliklinikkamaksun verran vaan,en oo kyllä päättäny meenkö,tuskinpa.

Jadezalle voimia ja jaksamista.Itsellä kanssa monta kissaa ja vanhin nyt 14 v.Tänään lähtee yksi pentu maailmalle,seki tuntuu jo ikävältä.

Napa ei ole pullahtanu ulos,ei myöskää viime raskaudes.

Soraya Meillä melkeen just saman verran paino noussu.Mä sain kauheet saarnat neuvolassa,tiistaina olin sit sokerirasituskokeessa.Se oli hyvä se labratäti ku iski mul sen juoman käteen ja sano"sul on 5 min aikaa juoda tää".Mä sit vedin huiviin ssen mukisemat varmaa puolessa minuutissa,se katto mua hetken hiljaa ja totes sit vaa"no sehä meni reippaasti" =)


Liikkeet Mä oon nyt viikoilla 18+5 enkä koe tuntevani liikkeitä.Onkoha iha normaalia? Olen uudelleensynnyttäjä mut mut kai lasketaan ensisynnyttäjäksi ku tyttö jo 11 v..Dopplerilla kuuntelen sit päivittäi,siellä se syke kuuluu aina,ja kuuluu kai jotai potkuja tms ku särähtää nii korvaan välil,mut en tunne niitä ns.potkuja kuitenkaan =(

Punakaneli Piparisuklaa on nam.Mulla oli todella vaikeeta pidättäytyä sen syönnistä ku olin sitä pakkaamassa pari päivää...

Ja onnea taas kaikille hyvistä ultrakuulumisista =)

Mä taidan nyt alkaa laulattaa imuria =):wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Kina ja mesisa
Mä oon kans aina tyhmä töissä uunien kanssa. Näkisitte joskus kuinka palaneet mun kyynärpäät on, kun oon ohimennen niitä uunin kylkeen hakannut :D

Ihanat aamubileet Kävyllä, heräsin ekan kerran 7:n aikaan ja hän oli vasemmalla puolella, sitte kello herätti 8:lta ja alkoi kamala kupliminen ja hennot potkut. Hän siis vaihtoi puolta oikealla ja jaksoi siellä bilettää melkein yhdeksään saakka. Arvatkaa vaan tuleeko mulla kiire töihin, kun en viitsinyt millään nousta ja häiritä toisen bileitä :D

Sitte pakko vielä täällä roikkua:LOL:

hepuhi:heart:käpy 20+6 ihanaa, huomenna taas poksuu :D
 
Hei, olen Memssi ja olen valas!

Niin että terveisiä neuvolasta :)

Neuvolatäti varmaan aisti nolostukseni eikä onneksi paasannut painosta yhtään vaan nimenomaan lohdutteli että se on ihan asiaan kuuluvaa.
Kaik ol hienosti ja pikkunen monotti anturiin niin että pokka aivan petti meillä molemmilla kuuntelijoilla.

Nyt vaan oikeesti tsemppaan ton syömisen kanssa, tää oli lupaus! :)

T: Mems ja nöpö 22
 
memssi -toi fiilis on just hyvä ku meet ite puntarille -katot sitä lukuu.. neuvolatäti kattoo sitä ja sanoo tyyliin "ei se mitään-sen kuulukin nousta"... siinä tulee pakostakin se fiilis et tiedän -ois pitäny jättää se yks tai kaks suklaalevyy syömättä :D mut hei älä stressaa sun sisällä kasvaa terve masukki joka vaan sattuu pitämään herkuista <3

Tosta tuli muuten mieleen et ku tytön aikaan söin kaikkee herkkuja hirveesti ni tytöstäkin on tullu herkkupylly -pojat taas sit ei syö niin paljon (siis jos ei ite puuttuis syömisten määrään) makeeta ja tykkäävät marjoista ja hedelmistä.. lieköhän tällä raskausajan syömisellä vaikutusta..
 
  • Tykkää
Reactions: Memssi
Ultrassa käyty.... ;)
Vastaa viikkoja 21+3 ja mitat 50,5mm (Mikä mitta tuo nyt sitten on??) ja 428g, istukka oli etuseinämässä ja kuulemma ihan hyvällä paikalla :)

Ja arvatkaas mitä?? Se olis melko varmasti TYTTÖ

Uskalsin vasta lopuksi kysyä, että kumpi sieltä ois tulossa ja aika lailla sillä oli jalat toisissaan kiinni kun alhaalta päin katottiin, mutta kätilö sanoin että tytöltä näyttäisi, muttei siis ole ihan varmaa...


Jee jee jee :heart: Olen onnellinen :) Ei ole mitenkään tyhjä olo :)

Kina ja Paapi Rv 21+2

Ps. unohtu vielä laittaa että pää ylöspäin hän siellä majaili ainakin sillä hetkellä :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä